Hva skal dere i dag?

Mamma har bursdag i dag, så her er det masse mat og kake :) Nå ammer jeg vesla, og så prøver jeg å legge ho. Ho er stuptrøtt, sovet tre lurer på under halvtimen i dag, og nå har jeg strukket det en halvtime så klokka i alle fall ble halv syv! Spent på hvor lenge ho sover nå..!

Jeg lager hjemmelaget grøtpulver, startet litt sent så er vel ikke ferdig før midnatt!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Åpen helsestasjon.
Så kommer pappa en kjapp tur innom, han er på et møte i byen.

Han har med noen gaver fra da de var på ferie i sommer, så jeg gleder meg :)

Har migrene i dag, våknet kl 0130 og måtte opp for noen medisiner. Må prøve å hvile meg mest mulig...

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal vi ha barselgruppe, det blir veldig koselig :)

Omg, tuneren streiket.. Krise.. Å så hjemme alene.. Ingen mann til å fikse.

For jeg skulle nemlig ha sofa og tv kveld :/

I dag er mannen tilbake på jobb igjen, etter at han fikk forlenga ferien sin med to ukers sykemelding. Så i dag er det (endelig) hverdag! Og babykino er tilbake :) Så vi skal se Børning idag. Fotballtrening i kveld; satser på samme suksess som på tirsdag - legge frøken kl seks og dermed slippe ammepauser i treninga ;)

Edit: jeg skal på Magic in the Moonlight i dag :) Børning på mandag!

Last edited:
I dag er mannen tilbake på jobb igjen, etter at han fikk forlenga ferien sin med to ukers sykemelding. Så i dag er det (endelig) hverdag! Og babykino er tilbake :) Så vi skal se Børning idag. Fotballtrening i kveld; satser på samme suksess som på tirsdag - legge frøken kl seks og dermed slippe ammepauser i treninga ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvordan funker dette med babykino? Lav lyd og lys på?

På babysvømming for første gang:) spent på om han vil like det.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skal gå tur med ei venninne :)

Mannen på reise. Tror jeg skal spandere på med TV2 Sumo og ha en real tv-kveld.

Ikke noe sånt tilbud i Halden altså? Men du kan ta turen neste Torsdag og se 22. Jump Street sammen med meg ;) Channing Tatum altså ♡
Har ikke vært det på mange år her i byen, slo visst ikke helt an. Men det finnes pensjonistkino da, haha! :-) Hadde jeg ikke vært i København til uka, så skulle jeg søren meg ha slengt meg på ;-)

Har besøk av pappa, veldig koselig. Stas å vise fram det nye huset vårt og veldig hyggelig å faktisk kunne ha overnattingsgjester.

Skal hente noen bokser jeg har kjøpt brukt og se på en regnjakke.

Sener i dag får vi overnattingjester i helga (besøk fra Norge).

Må ut å kjøpe kjole til bryllupet vi skal på i morga. Ingen av kjolene mine passer pga Dolly ammepupper! Så jeg tenkte jeg skulle gå i bunad, siden den er åpen framme uansett... vel.. den sølvkjettingen framme var ikke lang nok til å snøre gjennom alle hulla foran puppene en gang..så da blir det shopping i dag. Håper kjolene har kommet på salg, kipt å bruke masse penger på en kjole man bare får brukt en gang :P

Fikse bryna! Det er eneste plan.. Lyst på en lang trilletur, men det er ekstremt utrygt vær, og jeg har fortsatt ikke fått kjøpt meg regntøy :) Kanskje vi rett og slett skal ta en dag på sofaen med Netflix? Bursdagsfeiring i helga, så da får vi ikle slappa av..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

i dag må jeg brette klær, sparkle og rydde vekk de siste tingene i den bakre ganga slik at de nye platene kan monteres der også. Mannen brukte en del av pappapermdagen i går til å skru opp plater. Akkurat nå er det viktigst å få gjort ferdig barnerommet og tilstøtende gang! Så her går det i oppussing i alle sovetidene til frøken :-)

Holde meg innendørs hvertfall! Det regner bikkjer og katter. Vurderer å bake noe.

Holde meg innendørs hvertfall! Det regner bikkjer og katter. Vurderer å bake noe.

Her også :-( Ble utetur når guttene skulle følges til skolebussen. Blir det igjen når de skal hentes... Ellers holder jeg og snuppa oss inne

Back
Topp