Så kjedeligLillemann har ammenekt, så måtte stå opp å pumpe nå. Hjelpes meg så vondt det gjør å ha sånn spreng. Pumpa ut 230ml på 5 minutter, så melk har jeg, synd han ikke vil ha bare :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligLillemann har ammenekt, så måtte stå opp å pumpe nå. Hjelpes meg så vondt det gjør å ha sånn spreng. Pumpa ut 230ml på 5 minutter, så melk har jeg, synd han ikke vil ha bare :-(
Ja, drikker fra flaske. Så har delvis gått over til mme nå, pumper ut det verste av sprengen og gir han på flaske. Kjedelig, men han har vel blitt stor gutt da...? Leste også noe om at de kunne nekte å ta pupp når tennene holder på å komme ut. Har observert to hvite prikker oppe i munnen i noen dager ;-)Så kjedeligTar han det fra flaske da?
Ja, de blir jo større (dessverre). Merker du noe til at du får mindre melk? Prøver du å legge ham til innimellom, eller er du klar for å kutte amminga helt?Ja, drikker fra flaske. Så har delvis gått over til mme nå, pumper ut det verste av sprengen og gir han på flaske. Kjedelig, men han har vel blitt stor gutt da...? Leste også noe om at de kunne nekte å ta pupp når tennene holder på å komme ut. Har observert to hvite prikker oppe i munnen i noen dager ;-)
Det skal jeg gjøre i dag også, rydde bort og selge. Det meste i 68 er for lite nå, har heldigvis mye klær i 74 siden jeg har handla på salg i sommer.![]()
Merker ikke noe til mindre melk, men i dag dro jeg på meg en sportsbh som et litt liten, og det har hjulpet, holder liksom hele området stramt. Legger han til hver gang han skal spise, men han nekter, skriker og fekter med armene. Så spørs hvor lenge jeg gidder å prøve. Han spiser i løpet av natten da, da er han vel så trøtt så han bryr seg ikke.Ja, de blir jo større (dessverre). Merker du noe til at du får mindre melk? Prøver du å legge ham til innimellom, eller er du klar for å kutte amminga helt?
Handla på salg i Danmark ;-) lei de butikkene vi har her, men hadde nok savna lindex om jeg ikke hadde hatt det i nærheten. Skal til København om to uker faktisk ;-)Her passer 68.
Skulle ønske vi kunne arvet litt. Er dyrt å kjøpe hele tiden. Håper jeg får solgt litt.
Hun har litt i 74, men ikke spesielt mye. Skulle ønske Lindex og Kappahl hadde nettbutikker som sendte hit. Får ønske meg en tur til Sverige...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva går treninga ut på, bare vanlig kjernemuskulaturtrening? Og har ikke musklene våre trukket seg tilbake enda altså? :/Startet opp på et seks ukers program i dag om hvordan få magemusklene på plass igjen etter fødsel. Første trening er i dag, spennende. Er spent på hvor langt i fra hverandre de egentlig er...
20% ? En dag i uka da eller?Vi har vært hos fysioterapeut på helsestasjonen i dag. Var lagt opp som gruppetime, uten at jeg så noe annet poeng i dèt enn å få unna flest mulig på èn gang. Men alt så i det minste bra ut
Og så har jeg vært en tur på jobb og hilst på igjenSavner de folka så fælt altså, så jeg drar bort så ofte jeg syns jeg kan! Også liker jeg å holde kontakten, så ikke jeg faller helt ut.. Faktisk bare drøyt elleve uker til jeg begynner å jobbe litt igjen. 20% stilling fra November! Gleder meg
Håper på en joggetur i kveld igjen!
Helgevaktene mine bare20% ? En dag i uka da eller?
Hva går treninga ut på, bare vanlig kjernemuskulaturtrening? Og har ikke musklene våre trukket seg tilbake enda altså? :/