Hva skal dere i dag?

Skal sitte på toget i nesten 4 timer. Vi skal til Hvasser, men møter pappa i Tønsberg og kjører derfra. Litt styr å ha med seg både barnevogn, bagasje og bilsete, men det gikk greit.
Synd det er meldt regn alle dagene, men vi kan da spille kort:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg får besøk av ei fra gamle barselgruppa mi i dag! Ho er gravid med tvillinger, så gleder meg til å se magen :) Ellers ingen planer idag.. Trille en tur kanskje!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vært på 5 mnd kontroll i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så kjedelig :( Tar han det fra flaske da?
Ja, drikker fra flaske. Så har delvis gått over til mme nå, pumper ut det verste av sprengen og gir han på flaske. Kjedelig, men han har vel blitt stor gutt da...? Leste også noe om at de kunne nekte å ta pupp når tennene holder på å komme ut. Har observert to hvite prikker oppe i munnen i noen dager ;-)

Ja, drikker fra flaske. Så har delvis gått over til mme nå, pumper ut det verste av sprengen og gir han på flaske. Kjedelig, men han har vel blitt stor gutt da...? Leste også noe om at de kunne nekte å ta pupp når tennene holder på å komme ut. Har observert to hvite prikker oppe i munnen i noen dager ;-)
Ja, de blir jo større (dessverre). Merker du noe til at du får mindre melk? Prøver du å legge ham til innimellom, eller er du klar for å kutte amminga helt?

Det skal jeg gjøre i dag også, rydde bort og selge. Det meste i 68 er for lite nå, har heldigvis mye klær i 74 siden jeg har handla på salg i sommer. :-)

Her passer 68.

Skulle ønske vi kunne arvet litt. Er dyrt å kjøpe hele tiden. Håper jeg får solgt litt.

Hun har litt i 74, men ikke spesielt mye. Skulle ønske Lindex og Kappahl hadde nettbutikker som sendte hit. Får ønske meg en tur til Sverige...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, de blir jo større (dessverre). Merker du noe til at du får mindre melk? Prøver du å legge ham til innimellom, eller er du klar for å kutte amminga helt?
Merker ikke noe til mindre melk, men i dag dro jeg på meg en sportsbh som et litt liten, og det har hjulpet, holder liksom hele området stramt. Legger han til hver gang han skal spise, men han nekter, skriker og fekter med armene. Så spørs hvor lenge jeg gidder å prøve. Han spiser i løpet av natten da, da er han vel så trøtt så han bryr seg ikke.

Her passer 68.

Skulle ønske vi kunne arvet litt. Er dyrt å kjøpe hele tiden. Håper jeg får solgt litt.

Hun har litt i 74, men ikke spesielt mye. Skulle ønske Lindex og Kappahl hadde nettbutikker som sendte hit. Får ønske meg en tur til Sverige...

Handla på salg i Danmark ;-) lei de butikkene vi har her, men hadde nok savna lindex om jeg ikke hadde hatt det i nærheten. Skal til København om to uker faktisk ;-)

I dag går vel mesteparten til å bysse en febersyk baby. Hun fikk vaksine i går og reagerer med feber og vondt i det ene beinet. Akkurat nå sover hun og jeg får lest litt. Og så skal jeg leke med guttene.

Bør ha en tur og bestille ny tapet og teppet til barnerommet, men det må jeg se an om det er gjennomførbar i dag...

Skal på barselyoga, men går med engang hvis frøkna er utilpass. Magen hennes er ikke god stakkars :(

Gleder meg til å se de andre igjen!

2 dager igjen til storesøster skal i bhg igjen!! 3 uker ferie, så 3 uker der hun var litt i barnehage og litt hjemme, også 2 uker hjemme. Jeg er sliten og lei og gleder meg til å kose litt med lillesøster igjen, trille turer og ha permisjon. All ære til de som er hjemmeværende med flere barn altså *puh*

Startet opp på et seks ukers program i dag om hvordan få magemusklene på plass igjen etter fødsel. Første trening er i dag, spennende. Er spent på hvor langt i fra hverandre de egentlig er...

Startet opp på et seks ukers program i dag om hvordan få magemusklene på plass igjen etter fødsel. Første trening er i dag, spennende. Er spent på hvor langt i fra hverandre de egentlig er...
Hva går treninga ut på, bare vanlig kjernemuskulaturtrening? Og har ikke musklene våre trukket seg tilbake enda altså? :/

Vi har vært hos fysioterapeut på helsestasjonen i dag. Var lagt opp som gruppetime, uten at jeg så noe annet poeng i dèt enn å få unna flest mulig på èn gang. Men alt så i det minste bra ut :)

Og så har jeg vært en tur på jobb og hilst på igjen :) Savner de folka så fælt altså, så jeg drar bort så ofte jeg syns jeg kan! Også liker jeg å holde kontakten, så ikke jeg faller helt ut.. Faktisk bare drøyt elleve uker til jeg begynner å jobbe litt igjen. 20% stilling fra November! Gleder meg :)

Håper på en joggetur i kveld igjen!

Vi har vært hos fysioterapeut på helsestasjonen i dag. Var lagt opp som gruppetime, uten at jeg så noe annet poeng i dèt enn å få unna flest mulig på èn gang. Men alt så i det minste bra ut :)

Og så har jeg vært en tur på jobb og hilst på igjen :) Savner de folka så fælt altså, så jeg drar bort så ofte jeg syns jeg kan! Også liker jeg å holde kontakten, så ikke jeg faller helt ut.. Faktisk bare drøyt elleve uker til jeg begynner å jobbe litt igjen. 20% stilling fra November! Gleder meg :)

Håper på en joggetur i kveld igjen!
20% ? En dag i uka da eller?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hva går treninga ut på, bare vanlig kjernemuskulaturtrening? Og har ikke musklene våre trukket seg tilbake enda altså? :/

Du kan lese om det her: www.mavenogmig.dk

Har fått en splint jeg skal gå med i seks uker. Fikk tre fingre i mellom musklene. Jeg var den som hadde først sist. Var ei som hadde født for tre år siden og hadde større mellom rom mellom magenusklene enn meg. Man skulle ikke ta sit-ups overhodet!

Babykino med ei venninne, så gå en laaanngggg tur!
Senere skal jeg til enæringsfysiolgen, spent på hvor mye jeg har gått ned nå.

Skal sitte inne i stua og kose oss å se på rådyra som tusler rundt i hagen vår <3 Ut å gå tur vist det slutter å pøsregne

Back
Topp