Hva skal dere i dag?

Frøkna har hat feber i natt, skikkelig skummelt synes jeg. Mye bedre nå og det er bra.

Jeg har avtale med ei venninne. Spise lunsj i byen og se på babyutstyr (hun har snart termin). Jeg skal uten mann og barn, hurra!

Sent from my iPhone using BV Forum

Øve på å bære i dette! Og få det av og på ;) Ho protesterer ikke enda i hvert fall!

Vedlegg

• 1407576306182.jpg
    1407576306182.jpg
    44,8 KB · Visninger: 25
Er det lommeslynge?
Det er visst det ja :) Veldig lite bevandret i bæretøyjungelen! Kjøpte den til storebror og han NEKTA å sitte i den. Håper jeg får brukt den litt mer denne gangen, men har ikke fått den til helt før nå som ho er litt sterkere i rygg og nakke så jeg kan bære ho slik som på bildet..

Det er visst det ja :) Veldig lite bevandret i bæretøyjungelen! Kjøpte den til storebror og han NEKTA å sitte i den. Håper jeg får brukt den litt mer denne gangen, men har ikke fått den til helt før nå som ho er litt sterkere i rygg og nakke så jeg kan bære ho slik som på bildet..
Synes du det funker bra? Jeg er veldig fornøyd med manduca, men skulle gjerne lært å bære i sjal, spesielt på ryggen.
Prøvde meitai, men synes egentlig det blir veldig likt som manduca så da bruker jeg like greit den.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Endelig la frøkna seg! Hun sovna faktisk for en halvtime siden, skal ha som mål å ha henne i seng før 19 hver dag nå.
Idag har hun funnet ut at hun kan "synge", hun har laget en høy lang tone i HELE dag. Veldig søtt og morsomt i begynnelsen, men slitsomt i lengden...

jeg nyter stillheten. alle 3 barn har sovnet! og mannen er ute. Å ha huset helt stille er fantastisk etter at huset har vært fult i 3 uker. For det meste var vi 13 stk...

skal se på planløsninger for garderobe. skal til å fikse opp inngang/gang og soverom til nr 2 :-)

Nå ligger jeg på sofaen og venter på mannen som henter kinamat :) vært og fikset en del småting idag, vært på kafe og lekt med storesøster! Begge jentene sover, er deilig når det endelig blir stille, med en pratesyk 3åring og lillemor som har oppdaget volumet på stemmen sin de siste dagene...

Synes du det funker bra? Jeg er veldig fornøyd med manduca, men skulle gjerne lært å bære i sjal, spesielt på ryggen.
Prøvde meitai, men synes egentlig det blir veldig likt som manduca så da bruker jeg like greit den.
Til mitt bruk funker den veldig bra :) Ho vil jo ikke sitte i Ergoen; det hjalp ikke å ta ut spedbarnsinnlegget heller. Jeg bruker i og for seg slynga bare for å avlaste armene mine, for ho er veldig klengete når ho er våken om dagen. Så jeg har justert den slik jeg vil ha den, og så er det bare til å slenge den over meg og ho når jeg skal bruke den! Trenger ikke justere stropper, styre og ordne :)

Øve på å bære i dette! Og få det av og på ;) Ho protesterer ikke enda i hvert fall!
Ser ut som den kanskje må litt lengre opp under beina hennes? Fra knehase til knehase. Har du godt med stoff opp mellom dere? Ser veldig deilig ut å kunne bære litt sånn da! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ser ut som den kanskje må litt lengre opp under beina hennes? Fra knehase til knehase. Har du godt med stoff opp mellom dere? Ser veldig deilig ut å kunne bære litt sånn da! :)
Ho er en mærk om dagen, så ho vred seg ut i den stillinga hele tiden. Hjalp når jeg stramma til litt :) Men må nok øve mer også ja! Liker å bære på hofta!

Skal rydde kommoden til frøkna og legge ut klær og andre ting til salgs.

Så skal vi ukeshandle.

Har levert nøkkelen til gamle leiligheten, deilig å endelig være ferdig med det:) Nå føler jeg at vi har flytta på ordentlig.
Frøkna våkna sju idag, så jeg har bakt rundstykker og skillingsboller.
Etterpå skal jeg pakke, for imorgen drar vi til Hvasser!

Gått tur i skogen, og sortert litt babyklær som ei venninne skal ta over. Fått unna litt husarbeid og nå lager jeg middag! Tidlig i seng i dag; jeg ble sittende til "langt på natt" hos en kollega i går, og var tidlig oppe i dag. Trøtt!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

I går var vi på Hunderfossen. Idag har jeg trent på Elixia og jeg og gutta har vært hos mamma og pappa en tur. Nå er jeg utslitt og trøtt og klar for lasagne til middag og is og Orange is the new Black med mannen når gutta er i seng :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ligger på sofaen og har vondt i magen. Forspiste meg på skillingsboller.

Lillemann har ammenekt, så måtte stå opp å pumpe nå. Hjelpes meg så vondt det gjør å ha sånn spreng. Pumpa ut 230ml på 5 minutter, så melk har jeg, synd han ikke vil ha bare :-(

Skal på 5 måneders kontroll med lillemann. Klokka 10! Skjønner ikke hva jeg tenkte da jeg valgte det tidspunktet. Er jo midt i første duppen. Får bli en tidlig mini dupp og satse på at det går opp med søvn og dupper i dag allikevel. Han er ikke spesielt hyggelig når han ikke får søvnen sin nemlig;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Skal trille tur med ei venninne og håper på å få trent i kveld.

Driver å rydder bort klærene hennes som er er små, legger ut en del til salgs. Må få kjøpt noe nytt, begynner å bli lite igjen.

Skal trille tur med ei venninne og håper på å få trent i kveld.

Driver å rydder bort klærene hennes som er er små, legger ut en del til salgs. Må få kjøpt noe nytt, begynner å bli lite igjen.

Det skal jeg gjøre i dag også, rydde bort og selge. Det meste i 68 er for lite nå, har heldigvis mye klær i 74 siden jeg har handla på salg i sommer. :-)

Back
Topp