Here we go!

Da har vi sovet vår første natt i den nye leiligheten. Den er ikke i nærheten av hva vi har bodd i, men den duger! 3 vegger som er dekket med skyvedørsgarderober, svært bad, stor stue og kjøkken, med en søt bardisk som binder det sammen. Og soverommet er stort nok til å ha plass til en fin sprinkelseng. Her vil vi bo i minst 2 år, så vi lå på sengen og tenkte hvordan det ville bli med en baby her! Det var så koselig :) jeg har trua på at vi skal klare å få en liten en mens vi bor her :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Åhh, så hærlig :) Drømmer om stoore garderober! Men her vi bor er det ikke plass :p Tenk så flott det blir med små tassende føtter jaa, for en spennende tid du er i møte :)
 
ja
Åhh, så hærlig :) Drømmer om stoore garderober! Men her vi bor er det ikke plass :p Tenk så flott det blir med små tassende føtter jaa, for en spennende tid du er i møte :)

ja, gleder meg vannvittig. Litt trøbel i paradis med samboeren akkurat nå, mye stress etter flytting osv. men vi skal nok komme oss gjennom dette, og da starter forhåpentligvis prøving igjen i slutten av august, starten av sept om syklusene holder seg stabile. Og vips - tasser det små føtter rundt i leiligheten om et par år :)
 
ja
Åhh, så hærlig :) Drømmer om stoore garderober! Men her vi bor er det ikke plass :p Tenk så flott det blir med små tassende føtter jaa, for en spennende tid du er i møte :)

ja, gleder meg vannvittig. Litt trøbel i paradis med samboeren akkurat nå, mye stress etter flytting osv. men vi skal nok komme oss gjennom dette, og da starter forhåpentligvis prøving igjen i slutten av august, starten av sept om syklusene holder seg stabile. Og vips - tasser det små føtter rundt i leiligheten om et par år :)
 
ja
Åhh, så hærlig :) Drømmer om stoore garderober! Men her vi bor er det ikke plass :p Tenk så flott det blir med små tassende føtter jaa, for en spennende tid du er i møte :)

ja, gleder meg vannvittig. Litt trøbel i paradis med samboeren akkurat nå, mye stress etter flytting osv. men vi skal nok komme oss gjennom dette, og da starter forhåpentligvis prøving igjen i slutten av august, starten av sept om syklusene holder seg stabile. Og vips - tasser det små føtter rundt i leiligheten om et par år :)
 
Woops, så jeg svarte litt mange ganger over her - sorry :) :)

okey, så på lørdag kom TR. en uke senere enn jeg trodde, dvs at denne mnd syklus var på 35 dager. og ting blir dyttet litt på, men det kan gjøre at ting passer enda bedre når PP1 kommer i august/september en gang.

Om den kommer da.... Har hatt en forferdelig (i mine øyne) krangel med samboeren, noe vi kun har hatt en gang før. Jeg regner med at ting vil gå bra, men man vet jo aldri. Nå sitter jeg hvertfall på toget til hjembyen hans, hvor vi skal ha ferie i 2 ukers tid. Krysser fingrene for at det skal gå bra, og jeg vet at jeg må være snill som et lam hele turen, så jeg får komme hjem igjen :p hehe. neida!

Krangelen i seg selv var vel ikke så ille, men han er konfliktsky, og kastet seg på et tog til flyplassen på søndag morgen før jeg våknet og fikk vite det, og dro til hjembyen, og har vært der siden. Jeg vil se på meg selv som heldig som fikk lov til å komme etter i dag. håper bare det blir en utrolig fin ferie, så vi kan fortsette livene våre som vanlig når vi kommer hjem igjen, med ny motivasjon.

Telefonen min gikk i bakken på fredag, noe som resulterte i en iphone som ble delt i 2, og en skjerm som ble knust til støv. Skulle vaske klær, og vaskemaskinen står en meter over bakken, i et hull i veggen (superidiotiskt, og jeg hater det), så jeg klatret opp på dolokket for å fylle vaskepulver. Dolokket skle litt, og da skvatt jeg, og slapp alt jeg hadde i hendene (ikke spør hvorfor jeg hadde telefonen i hånden når jeg skulle gjøre det) og tok tak i en stang som hang over, den satt ikke fast, så jeg dro med meg den da jeg hoppet ned fra dolokket, og hoppet såklart også rett oppå telefonen. Både telefonen og foten min ble knust, da jeg tror halve skjermen trengte seg godt inn i fotsåla mi. Har hvertfall fortsatt glass som stikker og gjør vondt.. Noe så klønete!

Godt det bare er en uke til bursdag, for selvom jeg er "voksen" får jeg fortsatt utrolig fine, og unødvendig dyre gaver av foreldrene mine, så jeg vil jo tro at jeg får en ny telefon av pappa, ettersom hans plan var å egentlig kjøpe et nytt sett med dekk + felg til den ene bilen min, (siden jeg er en person som "har alt") og nå ser det ut som vi uansett skal bytte ut den til en større bil, og da er det unødvendig med nye hjul.

Håper hvertfall alle nyter sommeren, og har en fin ferie, evnt kommer til å få en fin ferie når dere starter den. jeg gleder meg veldig til å komme meg til dit hvor gutten min er nå, ha ferie sammen, nyte dagene, feire bursdag, hytteturer, fornøyelsesparker og alt som hører til, og såklart at jeg kan gi han en god klem, og fortelle han hvor mye jeg setter pris på han! :)
 
Da er bursdagen overstått, og jeg hadde en FANTASTISK dag! Fikk så mye fint, og masse positiv oppmerksomhet. Fikk blant annet en iPhone 5s av min far og samboeren, pluss Toms sko og prada parfyme fra sambo :) jeg føler meg sååå heldig. Jeg synes allerede det var litt too much, også venter det flere gaver når jeg kommer hjem igjen fra ferie også! Jeg kan ikke tro det haha!! :p men - med ny telefon er jeg også tilbake her! Så moro å lese meg opp på alt som har skjedd den siste uken for de av dere jeg følger med på.

Selv har jeg vært på en fantastisk hyttetur med bading, grilling, fisking av fisk og krabbe, båt og maaaasse unger ❤️❤️ <3 helt fantastisk!

Nyt videre av sommeren! :-*


✌️
 
Da er bursdagen overstått, og jeg hadde en FANTASTISK dag! Fikk så mye fint, og masse positiv oppmerksomhet. Fikk blant annet en iPhone 5s av min far og samboeren, pluss Toms sko og prada parfyme fra sambo :) jeg føler meg sååå heldig. Jeg synes allerede det var litt too much, også venter det flere gaver når jeg kommer hjem igjen fra ferie også! Jeg kan ikke tro det haha!! :p men - med ny telefon er jeg også tilbake her! Så moro å lese meg opp på alt som har skjedd den siste uken for de av dere jeg følger med på.

Selv har jeg vært på en fantastisk hyttetur med bading, grilling, fisking av fisk og krabbe, båt og maaaasse unger ❤️❤️ <3 helt fantastisk!

Nyt videre av sommeren! :-*


✌️
Gratulerer med dagen på etterskudd:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Nå er det snart bare 1 mnd og 1 uke til vi begynner aktiv testing, eller, til den første EL vi vil prøve på er, hvis syklusen holder seg der den er nå. Har vært på hyttetur med unger fra 5-6 år til 11-12 år et par uker nå.. De er så herlige ❤️ og familien til mannen er fantastiske og alt er så utrolig harmonisk og bra, så dette ser ut som går riktig vei for oss. Håper vi kan klare å få en i slutten av mai, starten av juni :D har kjøpt/fått oss ny bil også, av faren til mannen, så nå spør folk hva vi skal med så stor bil, og om vi venter unger! Hehe, den skal vi kjøre herfra med i morgen og til det nye hjemmet vårt, ca 10 timer eller noe sånt! Og tro det eller ei, men vi gleder oss :)


✌️
 
Ifølge FF, kun basert på sykluslengde har jeg EL rundt disse tider.. Har såååå lyst til å bare prøve, selvom jeg vet at det hadde passet så sykt dårlig... Nei, får nok vente en syklus til :p lurer såklart på om syklusen er på 35 dager denne gangen og, ikke lett å vite kun 2 mnd etter plasterslutt.

En ting som irriterer meg er at jeg har gått på p-piller, p-stav eller p-plaster siden jeg var 13, pga menssmerter, så jeg innser nå at jeg ikke kjenner kroppen min i det heletatt. Har aldri tenkt på hvor i syklusen utfloden ser sånn og sånn ut, eller smerter rundt EL osv. Ganske dumt nå! Og føler liksom ikke jeg har tid til å finne ut alt nå akkurat :p men skal hvertfall bruke EL-tester neste syklus, så da blir det pp1 for oss :) wiiii


✌️
 
Forresten, noen som har noen mening om beste taktikk på aksjeinnleggene? ;-) annen hver dag, hver dag, 2 ganger om dagen osv? Vi har sex ganske ofte, omtrent hver dag, med noen dager hvor vi ikke gjør noe iblant!


✌️
 
Da er man alene i 2 uker. Kjæresten har dratt på landslagssamling. Gruer meg til å være mye alene. Har heldigvis allerede avtalt mye besøk fremover. To tanter, mormor og morfar og en fetter kommer tirsdag til onsdag, en venninne kommer på tv maraton, skal jo trene hver dag med en annen venninne og pappa har invitert til København.. Føler meg allikevel "alene" uten hjertet mitt i sengen min hver dag. Men når han kommer hjem skal vi straks begynne med prøving :) det blir veldig spennende og gøy!! Og masse koooos. Lurer forresten fortsatt på det jeg skrev i innlegget over. Noen som har tips?? :)


✌️
 
Jeg har hørt at det er best med annenhver dag. Det sa hun til meg og hørt flere sagt det:). Kan jo ha hver dag ved EL. Men om dere vil ha sex hver dag, går nok det bra også❤️.

Vi har ikke hatt så ofte sex men hatt når vi har lyst.. Og traff jo i april, men mistet. Har hatt ca annenhver dag denne pp, men fikk tr i går. Tenker å ha ca annenhver dag fremover:).


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Jeg har hørt at det er best med annenhver dag. Det sa hun til meg og hørt flere sagt det:). Kan jo ha hver dag ved EL. Men om dere vil ha sex hver dag, går nok det bra også❤️.

Vi har ikke hatt så ofte sex men hatt når vi har lyst.. Og traff jo i april, men mistet. Har hatt ca annenhver dag denne pp, men fikk tr i går. Tenker å ha ca annenhver dag fremover:).


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️


Ja, tenker også annen hver dag, men man er jo fristet til å legge inn aksjer 10 ganger på den dagen EL er. Haha! Men er vel kanskje sånn at han produserer mer sæd om han er vant til å tømmes en gang om dagen? Dvs at det kanskje går greit med hver dag og :p får se hva vi får tid til og orker. Jeg har hvertfall fått opp sexlysten etter jeg sluttet med plaster, så her er det ofte action :)

Uff, kjedelig å miste :( unner ingen det. Håper virkelig du legger egget med stor E denne gangen da. Mai er en fin mnd å få en liten en i ;-) heier på deg!!


✌️
 
Ja, tenker også annen hver dag, men man er jo fristet til å legge inn aksjer 10 ganger på den dagen EL er. Haha! Men er vel kanskje sånn at han produserer mer sæd om han er vant til å tømmes en gang om dagen? Dvs at det kanskje går greit med hver dag og :p får se hva vi får tid til og orker. Jeg har hvertfall fått opp sexlysten etter jeg sluttet med plaster, så her er det ofte action :)

Uff, kjedelig å miste :( unner ingen det. Håper virkelig du legger egget med stor E denne gangen da. Mai er en fin mnd å få en liten en i ;-) heier på deg!!


✌️
Tusen takk for gode ord, søte deg:). Jeg tror det går greit med hver dag også, men gi litt ekstra rundt EL er ikke dumt:).

Håper det klaffer raskt for dere❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Tusen takk for gode ord, søte deg:). Jeg tror det går greit med hver dag også, men gi litt ekstra rundt EL er ikke dumt:).

Håper det klaffer raskt for dere❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

❤️❤️

Har hørt det er lurt å gjøre det på morningen. Hørt noe om det du? :) tusen takk!! Det som skjer vil skje, men håper jo på å slippe og vente så fryktelig lenge da :p Hehe!


✌️
 
❤️❤️

Har hørt det er lurt å gjøre det på morningen. Hørt noe om det du? :) tusen takk!! Det som skjer vil skje, men håper jo på å slippe og vente så fryktelig lenge da :p Hehe!


✌️
Vi har ikke ofte mulighet til å ha sex på morgen, da vi har en gutt på snart 8 år:). Men jeg har også hørt at det er lurt å ha sex når slimet kommer for å hjelpe sæden.

Vet ikke hva som stemmer, men tenker at vi får prøve når mulighetene er der:). Så det blir oftes sex her på kvelden:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Da kom TR, og syklusen var på 28 dager igjen... Merkelig dette her, med 28 dager, 35 dager og 28 dager.. Men er bedre med 28 enn 35, Hehe :) men da ser det ut som jeg må flytte på pp1 til neste syklus, da vi er redd for at jeg kan komme til å føde 2 uker før termin, og da føder midt i VM. Mulig vi da setter igang en mnd senere, men det må jeg snakke med kjæresten om! Uansett så nærmer det seg med skikkelig stormskritt nå :)


✌️
 
så bra at syklusen er tilbake til det "normale" :)
masse lykke til med prøving og timing .. så spennende :)
 
så bra at syklusen er tilbake til det "normale" :)
masse lykke til med prøving og timing .. så spennende :)


Tusen takk, du ❤️ Ja, nå gjenstår bare å overbevise typen om at bebisen kommer til termin eller etter. Hvis ikke må jeg vente enda lengre, og det vet jeg ikke om jeg orker! :p haha!!


✌️
 
Back
Topp