Hva skal dere i dag?

Stirra i veggen i tre dager.

Fikk en trist mail om at hun ene i barselgruppa har trukket seg. Jeg elsker gruppa mi, gråt en skvett..er det jeg gleder meg mest til til høsten, å møte den fine gruppa mi igjen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært over grensa og harryhandla i Tyskland :) Nå skal jeg og svigermor en liten tur til byen og se om ikke jeg finner noe gøy å bruke de danske pengene mine på. Senere får vi besøk av søskenbarnet til mannen, med familie. Og i kveld skal jeg og mannen bort på løkka og kaste amerikansk fotball ;) Og kanskje ta oss en øl mens vi gjør det! Ferie ♡

Pakke! Vi får nøkkelen til nye huset kl. 13 imorgen:) Gleder meg! Lurer litt på hvordan det blir å legge Anna i det nye huset da, håper hun får sove og at det ikke blir for mye styr.

Vært å kjøpt dåpsgave og hos ernæringsfysiolog. Spennende!

Ble du noe klokere hos ernæringsfysiologen? :)

Vi får se da, får kostplan i morgen og skal tilbake om 2 uker. Hun var veldig flink og søt, men er mer spent på om stoffskiftet vil samarbeid med meg.

Skal shoppe litt på yndlingsbutikken til mannen, Skitt Fiske i Sandefjord :P Etterpå skal søstera hans ta litt bilder av oss, sånn at vi har litt ordentlige bilder fra første sommer som familie <3

Jeg skal trilletur med hun som ikke skal være med i barselgruppen lengre (snufs snufs).

Skal gå rundt en sjø hvor jeg ikke har vært før. Gleder meg skikkelig til litt voksenkontakt :)

Flytting + baby er ikke en god kombinasjon. Hun sovna ikke før 22.30 i går, og idag har det bare vært tull med søvnen. I tillegg er hun skikkelig klengete. Tror hun blir urolig av all pakking og flytting. Mamma kommer heldigvis og hjelper noen dager neste uke.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Last edited:
Vært på shopping i dag igjen ;) I Sønderborg denne gangen, og i dag har jeg BARE handla til meg selv! :) Det var gøy!

Flytting + baby er ikke en god kombinasjon. Hun sovna ikke før 22.30 i går, og idag har det bare vært tull med søvnen. I tillegg er hun skikkelig klønete. Tror hun blir urolig av all pakking og flytting. Mamma kommer heldigvis og hjelper noen dager neste uke.

Vi klarte det overraskende bra! Men nå har vi pakka siden april (flytta for tre uker siden ca). Flytta tre-fire timer unna da, så var avhengig av hjelp - noe vi heldigvis fikk da flyttedagen kom :)

Sent from my iPad using BV Forum

Akkurat sendt mann og barn på flyplassen for å hente besøket som skal være her i morgen.

Vi skal ha middagsgjester i kvelde, gleder meg skikkelig til det :)

Vi klarte det overraskende bra! Men nå har vi pakka siden april (flytta for tre uker siden ca). Flytta tre-fire timer unna da, så var avhengig av hjelp - noe vi heldigvis fikk da flyttedagen kom :)

Flyttedag ja, hehe. Her er det heller snakk om flytteuker. Vi har flyttet inn i nye huset, men ikke ut av den nye leiligheten. Så vi har litt her og litt der. I tillegg maler vi stua.
Jeg har flytta en del ganger før, og er vant med å stresspakke helt på slutten. Gikk ikke det med en baby gitt. Fikk absolutt ikke gjort det jeg hadde planlagt, og når er det meste halvferdig.
Må gå til anskaffelse av noe nytt bæretøy tror jeg. Kunne ønske jeg kunne bare på ryggen i sjal!
Når man bærer på magen er babyen litt i veien...

I dag har jeg fått gjort mye..! Først shopping på det lokale senteret med dattera, kjøpte meg kjole, kjole til dattera og diverse. Så en tur i kirken for å se et vennepar gifte seg. Så hjem å bake ostekake, så til nabobyen for å bestille ny seng. Så hjem og bake marsipankake. Det et sykkelritt i byen, så jeg har stått mye i kø i dag også :-) legge seg nå!!

Flyttedag ja, hehe. Her er det heller snakk om flytteuker. Vi har flyttet inn i nye huset, men ikke ut av den nye leiligheten. Så vi har litt her og litt der. I tillegg maler vi stua.
Jeg har flytta en del ganger før, og er vant med å stresspakke helt på slutten. Gikk ikke det med en baby gitt. Fikk absolutt ikke gjort det jeg hadde planlagt, og når er det meste halvferdig.
Må gå til anskaffelse av noe nytt bæretøy tror jeg. Kunne ønske jeg kunne bare på ryggen i sjal!
Når man bærer på magen er babyen litt i veien...

Haha, jepp, blir litt i veien på magen! Jeg bar guttungen mens vi rydda mellom loft og kjeller (5.-0. Etg) en ettermiddag. Heeeereguuud så støl jeg ble! Men eneste muligheten for å få gjort det flytteklart sammen med samboer. Vi har jo visst om flyttinga leeenge, så har prøvd å begynne tidlig med pakkinga, men det blir stresspakking likevel. Og siden vi flytta så langt kunne vi ikke flytte over i flere omganger. Alt måtte med på en gang! Slapp heldigvis å male, det gjorde svigerfamilien mens vi pakka :D :D

I dag får jeg besøk fra Norge av venninna mi og hennes baby. Gleder meg sånn at jeg er helt uvel. Det skal bli SÅ gøy :)
Små rydder litt og venter på at klokka skal gå.

I dag blir det ikea og babyshop tror jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal hjem fra ferie i dag :) Er på god vei, sitter på ferga nå, så vi er vel hjemme sånn i halv seks tida. Litt avhengig av hvor tålmodige barna er i bilen etterpå ;) Skal bli godt å komme hjem til egne rutiner og vaner nå altså! Storebror begynner i bhg igjen på onsdag, mannen begynner å jobbe igjen på mandag. Gleder meg litt til hverdag jeg :)

Mamma har kommet på besøk og skal være her noen dager. Deilig å få hjelp med flyttingen:)

Back
Topp