Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du noe klokere hos ernæringsfysiologen?Vært å kjøpt dåpsgave og hos ernæringsfysiolog. Spennende!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ble du noe klokere hos ernæringsfysiologen?![]()
Vi klarte det overraskende bra! Men nå har vi pakka siden april (flytta for tre uker siden ca). Flytta tre-fire timer unna da, så var avhengig av hjelp - noe vi heldigvis fikk da flyttedagen komFlytting + baby er ikke en god kombinasjon. Hun sovna ikke før 22.30 i går, og idag har det bare vært tull med søvnen. I tillegg er hun skikkelig klønete. Tror hun blir urolig av all pakking og flytting. Mamma kommer heldigvis og hjelper noen dager neste uke.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Flyttedag ja, hehe. Her er det heller snakk om flytteuker. Vi har flyttet inn i nye huset, men ikke ut av den nye leiligheten. Så vi har litt her og litt der. I tillegg maler vi stua.Vi klarte det overraskende bra! Men nå har vi pakka siden april (flytta for tre uker siden ca). Flytta tre-fire timer unna da, så var avhengig av hjelp - noe vi heldigvis fikk da flyttedagen kom![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, jepp, blir litt i veien på magen! Jeg bar guttungen mens vi rydda mellom loft og kjeller (5.-0. Etg) en ettermiddag. Heeeereguuud så støl jeg ble! Men eneste muligheten for å få gjort det flytteklart sammen med samboer. Vi har jo visst om flyttinga leeenge, så har prøvd å begynne tidlig med pakkinga, men det blir stresspakking likevel. Og siden vi flytta så langt kunne vi ikke flytte over i flere omganger. Alt måtte med på en gang! Slapp heldigvis å male, det gjorde svigerfamilien mens vi pakkaFlyttedag ja, hehe. Her er det heller snakk om flytteuker. Vi har flyttet inn i nye huset, men ikke ut av den nye leiligheten. Så vi har litt her og litt der. I tillegg maler vi stua.
Jeg har flytta en del ganger før, og er vant med å stresspakke helt på slutten. Gikk ikke det med en baby gitt. Fikk absolutt ikke gjort det jeg hadde planlagt, og når er det meste halvferdig.
Må gå til anskaffelse av noe nytt bæretøy tror jeg. Kunne ønske jeg kunne bare på ryggen i sjal!
Når man bærer på magen er babyen litt i veien...
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app