Shopping!

De selger den selvsagt ikke i dk.

Sent from my iPhone using BV Forum
Du får kjøpt kopi på ebay da. Til rundt 20 kr, så du holder deg innafor 70kr-grensa:)
Ellers så har de den på jollyroom.no, kanskje de sender tul Danmark? Er jo egentlig en svensk side.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Salg - jeg døør! "Halv pris av rød pris", t-skjorter til 20-30 kr, bukser til 30-40 kr :) Kjøpt litt i større størrelser også, greit å ha litt tøy til høsten også kanskje...

Vedlegg

• 1405620829982.jpg
    1405620829982.jpg
    67,9 KB · Visninger: 48
Salg - jeg døør! "Halv pris av rød pris", t-skjorter til 20-30 kr, bukser til 30-40 kr :) Kjøpt litt i større størrelser også, greit å ha litt tøy til høsten også kanskje...
Haha, jeg har allerede nesten nok klær i 74 og til og med noe i 80! Klarer ikke å la være, elsker shopping!

Apropos salg når begynner de å gå i dress? Eller tykk jakke?

Mini a ture jakken er så søte, men føler kanskje det er litt unødvendig med tykk jakke og dress foreløpig...

Har handlet i str 74 og sommerklær til neste år str 86

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1405643791511.jpg
    1405643791511.jpg
    67,4 KB · Visninger: 41
  • 1405643802892.jpg
    1405643802892.jpg
    73,6 KB · Visninger: 41

Mini a ture jakken er så søte, men føler kanskje det er litt unødvendig med tykk jakke og dress foreløpig...

Dress kommer jo an på hvor i landet du bor, men her på Østlandet fra ca november. Tykk jakke har jeg nesten ikke brukt, setter like gjerne på dressen. Men kan være greit om barnet skal sitte i vogna over lengre turer nedi posen

Dress kommer jo an på hvor i landet du bor, men her på Østlandet fra ca november. Tykk jakke har jeg nesten ikke brukt, setter like gjerne på dressen. Men kan være greit om barnet skal sitte i vogna over lengre turer nedi posen

Tenkte mer på om babyer brukte tykk dress. Har voksi pose, og opp i den er det jo ikke behov for noe dress...derfor jeg ble i tvil.

Dattera er født i april og til ho hadde jeg ikke jakke, bare tynn og tykk dress. Hadde tynn dress i strl 74 og tykk dress i 80 vet jeg. Og dressen i 80 var litt stor. Så kjøpte dress i 80 på salg til en 100lapp her om dagen. Så ingen krise om den ikke passer, eller jeg ikke får brukt den. Men tror det var en fin investering. ;-)

Tenkte mer på om babyer brukte tykk dress. Har voksi pose, og opp i den er det jo ikke behov for noe dress...derfor jeg ble i tvil.

Vi hadde vinterdress til eldste som er født i mai, men det kommer jo an på om dere liker å være mye ute og hva dere ser for dere.

Vi hadde vinterdress til eldste som er født i mai, men det kommer jo an på om dere liker å være mye ute og hva dere ser for dere.

Var ikke så lett det der skjønner jeg ;)

Dattera er født i april og til ho hadde jeg ikke jakke, bare tynn og tykk dress. Hadde tynn dress i strl 74 og tykk dress i 80 vet jeg. Og dressen i 80 var litt stor. Så kjøpte dress i 80 på salg til en 100lapp her om dagen. Så ingen krise om den ikke passer, eller jeg ikke får brukt den. Men tror det var en fin investering. ;-)

Det var smart, men tror alikvel jeg venter. Blir litt usikker på størrelsen siden hun snart kan bruke størrelse 74 (og jeg liksom har kjøpt ull til høsten, haha)..

Vi har arvet en tykk dress i str. 74, tenker kanksje vi får brukt den. Vil jo kjøpe babyakebrett til jul!

Storebror hadde tykk dress både i 74 og 80 den første vinteren. Født i Juni. Ikke sånn super mye brukt. Men hadde han med litt ut i snøen og på akebrett:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1406181136.067161.jpg
Zara

ImageUploadedByBV Forum1406181150.872513.jpg
Soft gallery, har samme bodyen i 3 mnd. Brukt den masse, elsker den! Kjøpte den i går på 50 % ohh lykke.

ImageUploadedByBV Forum1406181189.838472.jpg
Pysj fra Hollys i str 80, denne har vi alle farger og størrelser. Utrolig gode og når jeg finner de på salg så kjøper jeg de alltid.

Ny Lamaze figur, og nye pælær! De passer riktignok ikke før om et års tid, men de var så kule :)

Vedlegg

• 1406448928876.jpg
    1406448928876.jpg
    96,9 KB · Visninger: 41
  • 1406448942445.jpg
    1406448942445.jpg
    46,9 KB · Visninger: 42
Anna har fått seg ny hårspenne♥

Vedlegg

• 1406553878367.jpg
    1406553878367.jpg
    39,8 KB · Visninger: 49
Har kjøpt meg ny mobil. Ikke planlagt, og ville ikke ha heller. Men klønete som jeg er klarte jeg å knuse den gamle. Ikke bare skjermen ble ødelagt, men hele telefonen. Gikk ikke ann å skru den av en gang. Gjett om jeg var sur på meg selv.
Kjøpte Samsung galaxy s4, hadde s3 fra før av så blir ikke store forskjellen. Greit med 4G da.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp