Twinkle's babydagbok

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Da er det på tide å forlate dagboken min på FS og starte en ny her :)

I dag er jeg 12 uker på vei. En stor milepæl! Vi har allerede vært på 3 ul og sett lillegullet vårt og vi er allerede forelsket :) På sist ul slo hjertet på 160 og både jeg og mannen felte en tåre når vi fikk både høre og se hjerte <3

Nå håper jeg ukene og dagene går fort frem til oul 10.september :D Men vi skal allerede på ul på sykehuset førstkommende fredag, blir spennende å se om vi ser noe forskjell på en uke da vi var på ul fredag 25.juli og :) Visste jo ikke vi hadde fått time til ul på sykehuset 1/8. Da hadde vi ikke tatt privat så tett! Da hadde vi heller ventet litt, men,men :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Så kjekt med ny dagbok!
 
Spennende :D Jeg vil følge deg!
 
Denne har jeg ventet på :D
Me follow!
 
Hipp hurra :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
12+2

Da har jeg fått time til jordmor :) Hun skulle ha ferie men fikk time med en gang hun kom tilbake 26.august :) Det blir veldig spennende :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Gleder meg til å følge der her på terminforum! :D
 
Gleder meg til å følge der her på terminforum! :D
Jaa, er det ikke herlig, Hihi :) Tenk at jeg skulle få lov å bli på et terminforum!


♡ Februar 2015 ♡
 
12+4

Kvalmen er værre enn noen gang. Føler meg litt maktesløs og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føler ikke helt noen skjønner meg helt, og tror jeg legger på litt. Mannen skjønner det nok, men ja. Det er ikke så lett!


♡ Februar 2015 ♡
 
Stakkar deg! Får virkelig vondt av hvordan du har det! Er det såpass at du bør be om kvalmestillende hos lege?


Fra mobil.
 
Uff ikke bra :/ de som trur du legger på har nok ikke opplevd det selv.
Håper du blir bedre snart!
 
Stakkar deg! Får virkelig vondt av hvordan du har det! Er det såpass at du bør be om kvalmestillende hos lege?


Fra mobil.
Jeg vil jo fryktelig gjerne slippe å ta noen medikamenter når jeg er gravid men når jeg begynner å jobbe igjen kan det ikke holde på sånn :( Hvis jeg ligger i senga med vifta er alt greit, men så fort det kommer en lukt jeg synes er ubehagelig eller ser noe jeg synes er ekkelt (som er det meste) er det rett påån.


♡ Februar 2015 ♡
 
Uff ikke bra :/ de som trur du legger på har nok ikke opplevd det selv.
Håper du blir bedre snart!
Nei, for det er ikke akkurat gøy! Håper det gir seg veldig snart!!!


♡ Februar 2015 ♡
 
12+5

I dag har vi vært på ul på sykehuset. Helt fantastisk! I dag så vi den virkelig romsterte rundt og når vi skulle ta bilde vinket den igjen som sist gang :) Vi er så forelsket!

ImageUploadedByBV Forum1406891217.965971.jpg

ImageUploadedByBV Forum1406891231.881788.jpg
Ligger med munn åpen <3


♡ Februar 2015 ♡
 
Så hærlig<3 gleder meg til jeg skal på ul!
Ja, vært på mange ul men i dag ble jeg mest rørt :) Lå og klødde seg på leggen og snudde seg og vinka :) Gled deg! Når skal du?


♡ Februar 2015 ♡
 
Back
Topp