Klagetråd

Da har jeg ringt sykehuset ang ordinær ultralyd.. Jeg må komme på den som er i uke 23 fordi dem ikke hadde flere ledige timer før i september. Så jeg får ikke ordinær ultralyd (noe hun sa) og denne ultralyden var bare for å se om babyen hadde det bra.

Jeg synes det er dårlig gjort at jeg må "svi" fordi legen glemte å søke!!!

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Herregud?? Det er jo skikkelig bedritent av sykehuset! De brude faktisk kunne skvisje deg inn et sted. Eller sette deg opp på liste så du får time om noen andre ikke kan ta sin time.

Desember 2014

Bruker App

Er så sliten, det går i ett hele tiden. Å jeg har tydeligvis en svigerfamilie som ikke skjønner at kroppen min ikke er like lett å leve i fortiden.
Så de maser om alt som skal gjøres og alt som må skje. Å jeg får ikke tid til å puste. Jeg vet det er endel ting som skal gjøres her, å at svigerfar skal stå for arbeidet! Men siden jeg er hjemme og sambo jobber blir presset lagt på meg. Alle spørsmålene og når de kan begynne. Å når jeg uttrykker at jeg er sliten og trenger noen dager å hvile på. Så overser det bare å kjører på. Trenger snart ferie fra ferien min :(

Desember 2014

Bruker App

Ja de burde det, men det gikk ikke! Kjenner jeg blir forbanna..

Herregud?? Det er jo skikkelig bedritent av sykehuset! De brude faktisk kunne skvisje deg inn et sted. Eller sette deg opp på liste så du får time om noen andre ikke kan ta sin time.

Desember 2014

Bruker App

^

Er en eller annen nabo som spiller høy musikk. :-( jeg vil sove.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg satte søpla på trappa i går så mannen skulle gå med den når han var ferdig ute. Våknet til at noen skjærer voldtok posen i sta, så nå ligger det sikkert søppel overalt :(

Hater bilen min! Den er så vond å kjøre. Å jeg blir så sliten, bekkenet er vondt også. Blir så oppgitt. Å mannen forstår ikke en dritt! Har lyst å hyle å gape! Trodde vi skulle flytte nærmere familien min om et års tid. Nå har han søkt jobb i motsatt rettning! Uten å diskutere med meg!!!

Desember 2014

Bruker App

Har så vondt i rumpa når jeg går og skal reise meg opp. Er det bekkenløsning?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har så vondt i rumpa når jeg går og skal reise meg opp. Er det bekkenløsning?

Det kan vel være det, eller en form for isjias kanskje?

Lurer på hvorfor alle må kommentere "kanskje det er to der inne?" på magen min.. Ja, den er mye større en sist, men det er da ikke særlig pent å kommentere slikt uansett?

Lurer på hvorfor alle må kommentere "kanskje det er to der inne?" på magen min.. Ja, den er mye større en sist, men det er da ikke særlig pent å kommentere slikt uansett?
Har fått den kommentaren jeg også. Men det var FØR jeg hadde vært på oul da. Tok det ikke så tungt siden jeg ikke viste det med sikkerhet selv. ( Er tvillinger i familien til gubben )

Har fått den kommentaren jeg også. Men det var FØR jeg hadde vært på oul da. Tok det ikke så tungt siden jeg ikke viste det med sikkerhet selv. ( Er tvillinger i familien til gubben )
Jeg vet at det bare er èn, så jeg svarer det. Tar det ikke så tungt, blir mest undrende. Sist fikk jeg kommentarer som "er du sikker på at det er noe der inn?", siden magen var liten, folk er jo helt umulige å tilfredsstille :p

Jeg vet at det bare er èn, så jeg svarer det. Tar det ikke så tungt, blir mest undrende. Sist fikk jeg kommentarer som "er du sikker på at det er noe der inn?", siden magen var liten, folk er jo helt umulige å tilfredsstille :p
Hehehe.. ja de er det :P Folk er en merkelig dyrerase :P hihi. Ikke alltid like lett å skjønne seg på.

Fe samme sjøl... både om d e to eller tre. Folk tenke ikkje lenger en nasa

mor til to gull, 05 og 12

Omg!! Først en fin drøm I natt om at gutten var født ,bare stas og glede. Så plutselig verdens verste drøm, hvor jeg og jenten min var å badet i ett basseng med mange andre , det var ikke dypt, rakk meg til magen. Hun ble plutselig lenge under , med to godt voksne menn. Klarte å få hun opp tilslutt, da hadde de holdt hun under der. Så når jeg hadde fått hun opp på land og alt gikk bra, prøvde jeg å tilkalle badevakten, han satt bare 2-3 meter bortenfor , men han kom ikke. Det gjorde de to mennene, og dro meg under. Så våknet jeg.

Omg!! Hvor kommer de teite drømmene fra ? :( liker ikke!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Klager over hvor irriterende det til tider er at vi ikke har bil. Skulle egentlig hente barnevogn i dag, men det må vente til i morgen. Hadde gledet meg sånn til å hente den i dag!

Må klage litt over sambo som er tåkefast i nordsjøen og ikke får komne hjem i dag etter 3 uker på jobb :( På toppen av det hele så skal vi i bryllup til broren hans på lørdag, og det er ikke sikkert han rekker å komme hjem.. :mad: :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp