Ny slankekrig høsten 2014. Påmeldingsfrist 31.aug. 2014

Jeg blir med igjen! Håper på mer motivasjon denne gangen!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er med! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er med! Men det blir nesten litt juks siden jeg er så stor, og skal gå på opplegg gjennom overvekstklinikken. Men jeg trenger å være mer åpen om alt som har med min egen helse og vekt. Så vil gjerne være med for å øve meg og få litt ekstra motivasjon. Har sneket litt rundt her i en stund nå, føler det er påtide. :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er med! Men det blir nesten litt juks siden jeg er så stor, og skal gå på opplegg gjennom overvekstklinikken. Men jeg trenger å være mer åpen om alt som har med min egen helse og vekt. Så vil gjerne være med for å øve meg og få litt ekstra motivasjon. Har sneket litt rundt her i en stund nå, føler det er påtide. :))


Sent from my iPhone using BV Forum

Då kan jo du tipse oss andre om ting du skal gjøre :D

Når vi starta krigen i januar syns eg det va helt grusomt å skrive både vekt og alt som gjaldt kroppen. Det gikk bare et par uker før det føltes veldig naturlig ut. No kan eg faktisk snakke om det til venner osv. Føles faktisk myyye bedre ut :) vi e alle på lag her inne og vi støtter hverandre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil være med om mulig? Jeg er riktignok gravid enda, men er ikke det til høsten. :)

Venter gutt med termin 23 juli.
 
Jeg vil være med om mulig? Jeg er riktignok gravid enda, men er ikke det til høsten. :)

Venter gutt med termin 23 juli.

Klart du kan få væra med :) lykke til med fødsel i mellomtiden ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når avsluttes den pågående Slankekrigen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når avsluttes den pågående Slankekrigen?


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi starter finalen på fredag. Og vinneren kåres fredagen etter det igjen. Usikker på ka dato det e i farta :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil også bli med. Holder det å si det her? Eller må jeg melde meg på noe sted ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil også bli med. Holder det å si det her? Eller må jeg melde meg på noe sted ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

E nok her.... Forlebi. Kommer en ny tråd utpå høsten der de som skal være med må legge inn vekt og bmi. Men det kommer vi tilbake til :) bare følg med på denne tråden og på slankekrigforumet utover :) så kommer det mer info nærmere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt redd for at jeg mangler endel motivasjon, men må nesten gjøre et forsøk, så jeg er med. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil gjerne være med, har startet så smått allerede, men er i feriemodus nå.

Men når ca tror dere det er oppstart? August? September?
 
Hvordan foregår det? Regner man ut i prosent, eller kg?

Jeg skal starte på Fat Attack Extreme snart, og har til den anledning anskaffet meg en slik vekt som måler fettprosent, vann i kroppen, kg, muskelmasse, osv. Jeg regner med at jeg mister litt kg, før jeg legger på meg muskler. Så jeg er litt usikker på om det er noe vits å være mer egentlig...

hmm...
 
Hvordan foregår det? Regner man ut i prosent, eller kg?

Jeg skal starte på Fat Attack Extreme snart, og har til den anledning anskaffet meg en slik vekt som måler fettprosent, vann i kroppen, kg, muskelmasse, osv. Jeg regner med at jeg mister litt kg, før jeg legger på meg muskler. Så jeg er litt usikker på om det er noe vits å være mer egentlig...

N
hmm...

Det reknes i prosent ja. Det e mangen som får muskler når en e med i krigen. Så eg syns du skal slenge deg på :) :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp