Å har du bilde av han?hehe..
Tempen har ligget på 30 grader i skyggen! Så jeg tok med meg jentene og stakk til mamma så dem fikk badet ute i litt kaldt vann
Vis vedlegget 68257
Så deilig for de
Selvsagt. Eneste som er klippet er luggen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å har du bilde av han?hehe..
Tempen har ligget på 30 grader i skyggen! Så jeg tok med meg jentene og stakk til mamma så dem fikk badet ute i litt kaldt vann
Vis vedlegget 68257

Så deilig for de![]()
Selvsagt. Eneste som er klippet er luggenHan begynte selv dytte hår vekk fra øynene,så da var det på tide
Vis vedlegget 68389
Så finkommer nok til å ta en stund før Leoh må klippes
![]()
Gleder meg til mini får hår. Det er så søtt. Nå er det bare litt tuster her og der hehe
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ikke mye lyst. Hvert fall ikke varm mat. Men kalde fiskekaker går ned, så det er jo noe.Hvordan er det med matlysten til de søte små i varmen??
Ovnsbakte poteter og laks.. mmmm. Tenkte lasagne sjøl men må bruke opp laksenHva skal dere ha til middag i dag da damer?![]()
Her blir det lasagne m/salat og varme baguetterNam nam.
Ikke mye lyst. Hvert fall ikke varm mat. Men kalde fiskekaker går ned, så det er jo noe.
Ovnsbakte poteter og laks.. mmmm. Tenkte lasagne sjøl men må bruke opp laksen
Tomatsuppe går litt det og faktisk. Og iskaldt vann. Så rare de er. Hehe. Men så lenge de drikker godt og spiser litt ere greit tenker jegOk, mye det samme som her da.
Han vil ha hjemelaget tomatsuppe,men den må være kald.
Ellers drikker han heldigvis godt, både mm og vann. Blir mer amming i varmen![]()
Tomatsuppe går litt det og faktisk. Og iskaldt vann. Så rare de er. Hehe. Men så lenge de drikker godt og spiser litt ere greit tenker jeg![]()
Kald? Liker såvidt varm jeg. Hehe. Og hvert fall ikke småfolk sinLiker kald tomatsuppe godt selv jeg altså![]()
Ja, sant det![]()
Kald? Liker såvidt varm jeg. Hehe. Og hvert fall ikke småfolk sin![]()
Nøff nøff. Håper ikke lille blir like kresen som meg. Jeg er ekstremHehe, her lager jeg hjemmelaget tomatsuppe til han...Så den liker vi alle sammen
Men joda, den fra småfolk går også ned hos meg...
Alt går i grisen vettu,hahaha![]()
Nøff nøff. Håper ikke lille blir like kresen som meg. Jeg er ekstremjeg prøver alt da , flere ganger men liker det bare ikke.
Hehe men liker man ikke så liker man ikke! Og liker jeg ikke så kan jeg faktisk brekke meg. Majones feks. EeeewwwwÅh, da får vi satse på lille ikke blir så kresen![]()
Jeg er kresen selv får jeg høre![]()
Hehe men liker man ikke så liker man ikke! Og liker jeg ikke så kan jeg faktisk brekke meg. Majones feks. Eeeewwww
Nei det var gubben sin.han sluker det. Discusting.Majones er noe av det ekkleste!! Så der er vi enige
Så det var ikke din majones du la ut bilde av på gjetteleken? haha
Hva med makrell i tomat?
Kaviar?
Sjømat?