Skravletråd

Det skal jeg gjøre;) Oliver var planlagt og veldig ønsket:D

Det står ikke på at mannen ikke har lyst, han er nok bare en god del mer fornuftig enn meg og tenker langsiktig:p Vi har mye på huset som skal fikses. Svangerskapet med Oliver var jo veldig greit, men hvis jeg blir dårlig i neste så har jeg gjerne ikke så mye å bidra med. Så han ønsker mer av oppussingen klar først;) Meeeen vi skal nå se på det, haha.
Og jada, det var veldig koselig på picnic.
Har en veldig fin park 20-25 min gange unna.
Hadde ikke med allverden, ble brus,kjeks og frukt;)
Han var mye mer interessert i kjeksen til mams enn frukten sin:p

Ekstra stas å bli gravid når man har planlagt det :D Emira var egentlig planlagt her, men tenkte det kom til å ta lang tid jeg..noe det ikke gjorde :p de to andre har bare dukket opp:eek::p

Skjønner tankegangen hans egentlig..men er det ikke han som gjør det meste av oppussingen uansett da?:p haha..

Haha merkelig at han var mer gira på kjeks? :p haha.. Leoh fikk smake bitte bitte litt nugatti fra fingeren min igår..helt gira!! Haha
 
Hehe,fort gjort;)

Det er han som står for oppussing ja,jeg klarer svært lite når det kommer til det:p Hvis jeg blir mye slapp og dårlig i svangerskapet orker jeg gjerne ikke være like aktiv med Oliver,og er vel det han tenker på...

Nei, forstår han godt jeg...for all del;) Det var sånn glutenfri oreokjeks:D
 
Ekstra stas å bli gravid når man har planlagt det :D Emira var egentlig planlagt her, men tenkte det kom til å ta lang tid jeg..noe det ikke gjorde :p de to andre har bare dukket opp:eek::p

Skjønner tankegangen hans egentlig..men er det ikke han som gjør det meste av oppussingen uansett da?:p haha..

Haha merkelig at han var mer gira på kjeks? :p haha.. Leoh fikk smake bitte bitte litt nugatti fra fingeren min igår..helt gira!! Haha

Glemte quote jeg:p

Nugatti var nok nam ja:D Det liker jeg godt selv skal jeg innrømme:rolleyes:
 
Hehe,fort gjort;)

Det er han som står for oppussing ja,jeg klarer svært lite når det kommer til det:p Hvis jeg blir mye slapp og dårlig i svangerskapet orker jeg gjerne ikke være like aktiv med Oliver,og er vel det han tenker på...

Nei, forstår han godt jeg...for all del;) Det var sånn glutenfri oreokjeks:D

Ja altså jeg kjenner godt til dette med å ta seg av barn når man er dårlig pga svskap! Med begge jentene så var jeg kvalm i 4 mnd og kastet opp hver dag i 3 mnd. Og litt sånn av og til etter det.. da var det ikke lett å ta seg av Emira som da var 2 år..hadde omgangssyke midt oppi det hele.. + tidlige morgener og bæsjebleier :p ikke kunne jeg sove på dagen heller.. hehe..

Var heldigvis ikke like ille form når jeg var gravid med Leoh, da var jeg jo hjemme med Liana ;) men trøttheten var der da :p

Haha så herlig da:D oreokjeks er godt da, så skjønner han godt:D;)
 
Ja jeg å :D mmmmmm... hehe er det gluten i sånt pålegg?

Neida, den kan jeg fint spise:D Pleier stortsett ha det i skapet:D
Den eneste nugatti med gluten er den som heter nugatti crisp om jeg ikke tar veldig feil;)
 
Ja altså jeg kjenner godt til dette med å ta seg av barn når man er dårlig pga svskap! Med begge jentene så var jeg kvalm i 4 mnd og kastet opp hver dag i 3 mnd. Og litt sånn av og til etter det.. da var det ikke lett å ta seg av Emira som da var 2 år..hadde omgangssyke midt oppi det hele.. + tidlige morgener og bæsjebleier :p ikke kunne jeg sove på dagen heller.. hehe..

Var heldigvis ikke like ille form når jeg var gravid med Leoh, da var jeg jo hjemme med Liana ;) men trøttheten var der da :p

Haha så herlig da:D oreokjeks er godt da, så skjønner han godt:D;)

Så hvis jeg mot formodning ikke skal få et så lett svangerskap neste gang så vil han gjerne ikke få unna så mye oppussing tenker han. Kan jo ikke tenke at man blir så dårlig heller da:p
Huff ja, kan ikke ha vært bare lett...
Jeg var aldri kvalm jeg:p
 
Neida, den kan jeg fint spise:D Pleier stortsett ha det i skapet:D
Den eneste nugatti med gluten er den som heter nugatti crisp om jeg ikke tar veldig feil;)

Ja for det er vel gluten i selve crispen? Men det gjør vel ikke no når man har alle de andre variantene :D hehe.. vi har det innimellom her å.. av og til fikk jentene en skive med det på i nista si på fredager :p sååå stas! "Namnam kake" og "denne god" sier Liana da;) haha..
 
Så hvis jeg mot formodning ikke skal få et så lett svangerskap neste gang så vil han gjerne ikke få unna så mye oppussing tenker han. Kan jo ikke tenke at man blir så dårlig heller da:p
Huff ja, kan ikke ha vært bare lett...
Jeg var aldri kvalm jeg:p

Nei man får vel heller tenke positivt og håpe på det beste :p:D

Jeg var bare uggen i 3-4 uker med Leoh :) kastet opp én gang, men det var min feil fordi jeg hadde stresset og gjort mer enn der kroppen orket en morgen:p hehe.. med jentene våknet jeg kvalm og ble verre utover morgen/formiddag!

Det sier jo at de fleste som har vært kvalm har fått jenter (med noen unntak selvfølgelig).. og det stemmer med meg.. så man vet jo aldri, kansje kroppen din vil reagere annerledes med et annet kjønn? Ingen som vet før det er prøvd ut!:p;)
 
Ja for det er vel gluten i selve crispen? Men det gjør vel ikke no når man har alle de andre variantene :D hehe.. vi har det innimellom her å.. av og til fikk jentene en skive med det på i nista si på fredager :p sååå stas! "Namnam kake" og "denne god" sier Liana da;) haha..

Det er gluten i crispen ja.
Hehe, nammenam i matpakken:D
 
Nei man får vel heller tenke positivt og håpe på det beste :p:D

Jeg var bare uggen i 3-4 uker med Leoh :) kastet opp én gang, men det var min feil fordi jeg hadde stresset og gjort mer enn der kroppen orket en morgen:p hehe.. med jentene våknet jeg kvalm og ble verre utover morgen/formiddag!

Det sier jo at de fleste som har vært kvalm har fått jenter (med noen unntak selvfølgelig).. og det stemmer med meg.. så man vet jo aldri, kansje kroppen din vil reagere annerledes med et annet kjønn? Ingen som vet før det er prøvd ut!:p;)

Ja, det har jeg hørt også:p
Eneste jeg var noe plaget av var halsbrann...Og fikk skrevet ut noe medisiner for det mot slutten. Og det er vel en typisk at da får man gutt:p?
 
Ja, det har jeg hørt også:p
Eneste jeg var noe plaget av var halsbrann...Og fikk skrevet ut noe medisiner for det mot slutten. Og det er vel en typisk at da får man gutt:p?

Ja hørt mange som venter gutt har det.. jeg slapp unna halsbrann alle gangene :D hehe..
 
Hva er temp. hos dere i dag??

Her er det over 30!!!
Vi evakuerte til kjelleren, haha. Der får vi temp. ned til 23;):D Så det er magisk å komme ned der:D

Hva gjør dere på i dag?:)

Vi skal på badeland når veslegutt våkner:excited001
 
I dag har vi vært i bad,jeg syns det var kaldt:p haha...
Ellers har veslegutt klippet seg,han fikk luggen i øya stakkar:p

Hva har dere gjort på?
Hva viser temp.måler hos dere:)?
 
I dag har vi vært i bad,jeg syns det var kaldt:p haha...
Ellers har veslegutt klippet seg,han fikk luggen i øya stakkar:p

Hva har dere gjort på?
Hva viser temp.måler hos dere:)?

Å har du bilde av han? :) hehe..

Tempen har ligget på 30 grader i skyggen! Så jeg tok med meg jentene og stakk til mamma så dem fikk badet ute i litt kaldt vann :)
1405110722362.jpg
 
Tempen her har vært nærmere 30 idag og. Svetter fortsatt ihjel!! Men takk og lov litt kjøligere nå på kveldinga - så legginga går litt bedre :)
 
Tempen her har vært nærmere 30 idag og. Svetter fortsatt ihjel!! Men takk og lov litt kjøligere nå på kveldinga - så legginga går litt bedre :)

Ja,det sier jeg også. I natt var det 18grader her, supert!:)
 
Back
Topp