Skravletråd

Her var det trilletur i regnet i morges.

Ellers besøk av en kompis av mannen. Tror du ikke begge to labba rett inn på det nyvaska badet med sko, fader altså!!:eek: De var ute og jobbet og begge fulle av drit:p
Så når vi kjørte han til byen,så henta vi indisk take away:D
 
De så ut til å kose seg veldig da:D
Herlige bilder! Også får du det så ekstra fint med ramme;)
Her var det trilletur i regnet i morges.

Ellers besøk av en kompis av mannen. Tror du ikke begge to labba rett inn på det nyvaska badet med sko, fader altså!!:eek: De var ute og jobbet og begge fulle av drit:p
Så når vi kjørte han til byen,så henta vi indisk take away:D

Takk søta :D
Ja er bare ekstra moro å være ute i sånt vær ;) leke med vann og søle er det beste!:D:p hehe..

Koselig å trille da, men mindre koselig med mannfolk som labber inn med sko full av drit!:p
 
Takk søta :D
Ja er bare ekstra moro å være ute i sånt vær ;) leke med vann og søle er det beste!:D:p hehe..

Koselig å trille da, men mindre koselig med mannfolk som labber inn med sko full av drit!:p

Sant det. Er jo bare å kle seg=)

Ja, fyttiflate jeg ble litt hissig:p
 
Sant det. Er jo bare å kle seg=)

Ja, fyttiflate jeg ble litt hissig:p

Jada..jeg sto der med paraply jeg :p hehe.. ungene ble selvfølgelig våte forde da! Men så lenge dem ikke begynner å fryse, så går det bra for en liten stund :)

Haha ja det skjønner jeg godt! Hadde blitt ganske så hissig selv ;)
 
Jada..jeg sto der med paraply jeg :p hehe.. ungene ble selvfølgelig våte forde da! Men så lenge dem ikke begynner å fryse, så går det bra for en liten stund :)

Haha ja det skjønner jeg godt! Hadde blitt ganske så hissig selv ;)

Skal godt gjøres og ikke bli våt i sånn lek:D

Ja, så det ble vasket 2 ganger i går:p
 
Skal godt gjøres og ikke bli våt i sånn lek:D

Ja, så det ble vasket 2 ganger i går:p

Sant det :) men går greit så lenge dem ikke blir kalde av det! Er ikke noe verre enn å skifte klær når man kommer inn.. hehe
 
Hatt en gøy og fin start på en ny uke?
 
Her startet det masse regn og vind! Men ble fint etter 5-tiden :)

Så dagen har gått til handling, besøk hos mine besteforeldre og litt utelek :)

Hos deg da Synnøve?
 
Her startet det masse regn og vind! Men ble fint etter 5-tiden :)

Så dagen har gått til handling, besøk hos mine besteforeldre og litt utelek :)

Hos deg da Synnøve?

Ble bedre og bedre utover dagen her også. Nå er det faktisk ganske så fint. Håper på strålende sol og picnic i morgen;):D

Her har vi hatt besøk av et vennepar med 3 små i dag...Og ja, jeg vil ha flere snart jeg også!!!!:D:D
 
Ble bedre og bedre utover dagen her også. Nå er det faktisk ganske så fint. Håper på strålende sol og picnic i morgen;):D

Her har vi hatt besøk av et vennepar med 3 små i dag...Og ja, jeg vil ha flere snart jeg også!!!!:D:D

Så gøy med picnic :D det vil jeg å gjøre når det blir fint vær :)

Hehe koselig med søsken da:D jeg ser at Emira og Liana er nesten avhengig av hverandre nå.. selvom de leker mest rundt hverandre og ikke så mye med hverandre, siden Liana ikke helt er der enda..hehe men begge kjeder seg så fort den ene ikke er tilstede:)
 
Så gøy med picnic :D det vil jeg å gjøre når det blir fint vær :)

Hehe koselig med søsken da:D jeg ser at Emira og Liana er nesten avhengig av hverandre nå.. selvom de leker mest rundt hverandre og ikke så mye med hverandre, siden Liana ikke helt er der enda..hehe men begge kjeder seg så fort den ene ikke er tilstede:)

Her ble det som jeg håpet, deilig vær. Så da blir det picnic på oss til lunsj:D Nå sover veslegutt sin første dupp for dagen:)

Ja, søsken er viktig syns jeg. Har selv en lillesøster, og vi har et enormt godt forhold.
Spm.er bare når vi skal begynne prøve på nestemann. Jeg er i grunnen klar jeg;):D
 
Her ble det som jeg håpet, deilig vær. Så da blir det picnic på oss til lunsj:D Nå sover veslegutt sin første dupp for dagen:)

Ja, søsken er viktig syns jeg. Har selv en lillesøster, og vi har et enormt godt forhold.
Spm.er bare når vi skal begynne prøve på nestemann. Jeg er i grunnen klar jeg;):D

Kos dere masse med picnic:D

Haha bare å kjøre på :p haha neida.. har du snakket med mannen om det da? Om han kunne tenke seg en til enda? Er jo tross alt 9 mnd med venting også :p
 
Kos dere masse med picnic:D

Haha bare å kjøre på :p haha neida.. har du snakket med mannen om det da? Om han kunne tenke seg en til enda? Er jo tross alt 9 mnd med venting også :p

Vi koste oss veldig:D :thumright

Det sier jeg ogsålaughing7Mhm,snakker mye om det vi. Jeg har han på gli, haha
:sex
 
Så spennede :D du må si ifra når dere har bestemt dere for å prøve ;) var Oliver planlagt eller?

Herlige bilder av go'gutten :D ser ut som picnic var gøy;)

Det skal jeg gjøre;) Oliver var planlagt og veldig ønsket:D

Det står ikke på at mannen ikke har lyst, han er nok bare en god del mer fornuftig enn meg og tenker langsiktig:p Vi har mye på huset som skal fikses. Svangerskapet med Oliver var jo veldig greit, men hvis jeg blir dårlig i neste så har jeg gjerne ikke så mye å bidra med. Så han ønsker mer av oppussingen klar først;) Meeeen vi skal nå se på det, haha.
 
Og jada, det var veldig koselig på picnic.
Har en veldig fin park 20-25 min gange unna.
Hadde ikke med allverden, ble brus,kjeks og frukt;)
Han var mye mer interessert i kjeksen til mams enn frukten sin:p
 
Back
Topp