Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er morro med testing. Og man bli så glad på de andres vegne når de får 2 streker.
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Kjeder meg..
Noen som har lyst til å skravle?
Jeg kjeder meg og. Men er så forferdelig trøtt. Så blir nok bare tur med hundene og rett i seng. Så spørs d om d blir noe søvn i og med at d er så varmt...
Ja jeg er litt rarI alle dagerheldig du da
♡02.03.2015♡
Fysj, det gjorde jeg etter ettermiddagsluren i går. Man føler seg så ekkelVåkna svett og gjennomblaut.. ikke noe særlig digg nei!![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg ogsåVåkna svett og gjennomblaut.. ikke noe særlig digg nei!![]()
Huff nei, ikke digg i d hele tatt. Men var deilig med en lunka dusj... På med luftig sommerkjole og klar for x antall timer med jobb i varmen. Heldige vi er som har såååå fint vær altså=)Våkna svett og gjennomblaut.. ikke noe særlig digg nei!
Huff nei, ikke digg i d hele tatt. Men var deilig med en lunka dusj... På med luftig sommerkjole og klar for x antall timer med jobb i varmen. Heldige vi er som har såååå fint vær altså=)
Jeg heiv meg også i dusjen, og på med sommertøyHuff nei, ikke digg i d hele tatt. Men var deilig med en lunka dusj... På med luftig sommerkjole og klar for x antall timer med jobb i varmen. Heldige vi er som har såååå fint vær altså=)
Gøy med jentetur da. Perfekt vær til detJeg heiv meg også i dusjen, og på med sommertøy! Og nå er vi på veg til Oslo. Mannen kjører meg for han skal til Oslo på dagstur. Jeg skal på jentetur for helgen. Gleder meg
Får snart ferie jeg og. Så ikke noe problemHar heldigvis ferie, kan sove lenge
♡02.03.2015♡
Hvordan går det med valpen din ?Får snart ferie jeg og. Så ikke noe problemHåper bare på litt fint vær da og
![]()