Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintJeg har starta på mitt første babypledd! Har hekla en del tidligere, men aldri med så tynn tråd eller liten nål, og det går saaakte! Dette har jeg gjort i kveld, men jeg må nok lage like mye hver dag i flere uker før det er ferdig, blir stort! Godt jeg har 8 mnd på meg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Noen som kan anbefale noen fine strikkebøker eller hefter? Har myk start boken.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk. Skal sjekke den utJeg er veldig glad i nøstebarn boken ... Utrolig mye søtt
Sent from my iPhone using BV Forum
Får sjekke de ut. Hvor kjøpes de?
Jeg har kjøpt inn garn så skal begynne å hekle babyteppe i løpet av de nærmeste dageneJeg er i gang med en genser jeg startet med i påsken. Det eneste mål med genseren er at det faktisk skal ende opp som en genser, og den SKAL være ferdig før jeg kommer hjem til mamma, som ikke helt hadde troen på meg. Den har nå ligget i skammekroken i over en måned (fordi jeg måtte rekke en hel runde opp, og det er så kjedelig!). Siden vi skal til mamma neste uke, er det nå sving i pinnene igjen!
Er det noen som har planlagt hva dere skal begynne å strikke til de små? Og hvor lang tid venter dere før der evt. går i gang? Selv er jeg ingen strikkeekspert, men jeg kan strikke sokker, rett/vrang, og lette oppskrifter, som denne genseren med rundt bærestykke. Og jo, så lærte jeg meg å hekle, sist jeg var overbevist om at jeg var gravid![]()
Hva med farger da? Kanskje et lite bilde av garnet?Jeg har kjøpt inn garn så skal begynne å hekle babyteppe i løpet av de nærmeste dagenemamma får ta seg av strikkingen
)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva med forskjellige grå/beige tone med litt hvitt? Så kan du evt lage bordkant i gutt/jentefarge?Hva med farger da? Kanskje et lite bilde av garnet?Er det noen spesielle farger som egner seg som nøytrale farger kanskje? Gul, grønn, brun, hvit? Eller hva med å blande inn litt blått/rosa bare det ikke dominerer, som på bildet.
![]()
Tror ikke jeg kan vente til ul (og kjønn) før jeg begynner å strikker ihvertfall, det må jo være noe å få ventetiden til å gå med!
Nydelige farger
Foreløpig så skal ikke vi vite kjønn. Så det blir nøytrale fargerHva med farger da? Kanskje et lite bilde av garnet?Er det noen spesielle farger som egner seg som nøytrale farger kanskje? Gul, grønn, brun, hvit? Eller hva med å blande inn litt blått/rosa bare det ikke dominerer, som på bildet.
![]()
Tror ikke jeg kan vente til ul (og kjønn) før jeg begynner å strikker ihvertfall, det må jo være noe å få ventetiden til å gå med!