*** IKM uke 25 ***

Nei vi har bare ombestemt oss.. Har veldig lysst på en til, men fornuften sier at vi skal kose oss med de 3 vi har.. Er veldig mye ekstra med hun i midten for tida, så vi kjenner det sliter veldig på, på forholdet og.. Og jeg er super hormonell.. Men om det skulle sitte nå, så er det hjertelig velkomment :) <3

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her, det har gått seg til med oss. Håper det ordner seg for dere også:) Lykke til videre!

Hvis ikke jeg får tr imorgen kommer eg til å teste. Er noen med? Er bare 10dpo imorgen, men har bare hatt 9dager lutealfase til nå. Kjenner det er litt mer spennende denne gangen for har hatt veldig ømme bryster siden 5dpo. 6dpo var jeg itillegg veldig øm i den samme siden som jeg har hatt eggeløsning. (Kanskje egget var på vei ned eggleder?) *Håper det er en liten spire der inni*

Spennende! Jeg er med på å teste i morgen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

2uep79v.jpg

Slik var testen min idag, blendahvit :p Men jeg er litt usikker på hvor mange DPO jeg er, EL-testene mine var neeesten like sterke på fredagen forrige uke, men så testet jeg ikke igjen før på tirsdagen og da var det bare 1 strek der så regner med at EL var i mellom. Humpet masse da så traff nok, men usikker på når jeg skal begynne telle DPO :p Hadde EL slim lørdagen så er vel 7-9 DPO.. Så enda tidelig da, men har ikke heeelt tro på denne PP`n... Vet ikke hvorfor :(

Tester igjen i morgen :D

Tok en clearblue plus. Den var negativ idag. Er jo bare 10 dpo, så er jo tidlig. Ser jeg er oppskrevet ikm idag, men er vel forskøvet en dag egentlig. Så ikm er imorgen. Får vente 3 dager til før jeg tar en ny. Håper jeg ikke får tr imellomtiden da. :-)
hvordan gikk det med deg nummer en? Er du også 10 dpo?

Min var negativ i dag og.. :( ikm i morgen, så er nok bare å vente på mens, og da begynner jeg nok på prevensjon igjen..

Min og;( samme ikm. Håper det bare er eg som har tatt feil av ikm dag eller er utrolig treg med produseringen med hcg! Lykke til!

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Hmm.. Kom ikke opp noe over her. Skulle si at det samme skjedde her i dag. Neg test og ikm imorgen. (Tror jeg). Håper bare eg e treg med å produsere hcg eller har regnet feil ikm!! Så klar for å bli kjørt på tjukka:p lykke til med deg også!:)

ikke noe spennende på dagens test :( 12 dpo forbereder meg på tr!

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Tok en clearblue plus. Den var negativ idag. Er jo bare 10 dpo, så er jo tidlig. Ser jeg er oppskrevet ikm idag, men er vel forskøvet en dag egentlig. Så ikm er imorgen. Får vente 3 dager til før jeg tar en ny. Håper jeg ikke får tr imellomtiden da. :-)
hvordan gikk det med deg nummer en? Er du også 10 dpo?

Her var det blenda. Jeg er også 9-10 dpo, så ja det er jo tidlig. Ikke noe vits å gi opp håpet helt enda. Krysser fingrene for at tr holder seg borte hos deg! :)

ikke noe spennende på dagens test :( 12 dpo forbereder meg på tr!

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

:( tr, hold deg unna!!!!!! :)

Henger meg på her. IKM den 19.06.14. enter på TR så jeg kan begynne med pergo :D

Back
Topp