*** IKM uke 25 ***

Min var negativ i dag og.. :( ikm i morgen, så er nok bare å vente på mens, og da begynner jeg nok på prevensjon igjen..

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Min var negativ i dag og.. :( ikm i morgen, så er nok bare å vente på mens, og da begynner jeg nok på prevensjon igjen..

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Mange som ikke får positiv test før etter IKM da. Men hvorfor må du slutte prøvingen etter bare 3 pp'er?

Nei vi har bare ombestemt oss.. Har veldig lysst på en til, men fornuften sier at vi skal kose oss med de 3 vi har.. Er veldig mye ekstra med hun i midten for tida, så vi kjenner det sliter veldig på, på forholdet og.. Og jeg er super hormonell.. Men om det skulle sitte nå, så er det hjertelig velkomment :-) <3

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Min var hvit idag... Men er kun 9 dpo idag da. Tror jeg;) litt tidlig ennå:) Kjenner at jeg kunne gjort HvA sommerlyst for at den skal være positiv denne måneden!!! Denne babyen er sååå etterlengta!!! Krysser fingrer, tær og alt for at dette er en lykke måned!!!

Blir spennende. Hvis ikke jeg har fått tr imorgen, så tenker jeg å teste. Er noen med på det? Er bare 10dpo, men har bare hatt 9 dager lang lutealfase til nå. Er veldig spennende denne gangen for jeg har superømme bryster denne dpo-tiden. Begynte 5dpo og har hatt det siden. ca dpo 6 var jeg veldig øm på den samme siden der jeg har hatt eggløsning (muligens at den hadde en vandring i eggleder mot livmor? )

Hvis ikke jeg får tr imorgen kommer eg til å teste. Er noen med? Er bare 10dpo imorgen, men har bare hatt 9dager lutealfase til nå. Kjenner det er litt mer spennende denne gangen for har hatt veldig ømme bryster siden 5dpo. 6dpo var jeg itillegg veldig øm i den samme siden som jeg har hatt eggeløsning. (Kanskje egget var på vei ned eggleder?) *Håper det er en liten spire der inni*

Back
Topp