*** IKM uke 25 ***

Her har spottinga meldt seg å menssmertene er på plass :( ikke har jeg hatt positiv test heller! begynner å slite på psyken nå !! Prøvd på nr 2 i snart 1,5 år..hadde en MA i uke 12 sept 2013. Skal prøve med assistert inseminasjon neste syklus. Håper det går bedre da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Æsj så kjedelig!!! :( Håper assistert inseminasjon gir skikkelig fulltreffer for dere! :Heartred

Æsj så kjedelig!!! :( Håper assistert inseminasjon gir skikkelig fulltreffer for dere! :Heartred
Ja satser på at det blir spire av det ;) håper du også blir gravid snart :) vi havner vel sikkert i samme ikm gruppe neste gang også! Krysser fortsatt fingrene for positiv test denne uka :)

Ja satser på at det blir spire av det ;) håper du også blir gravid snart :) vi havner vel sikkert i samme ikm gruppe neste gang også! Krysser fortsatt fingrene for positiv test denne uka :)

Jeg vet ikke. Forrige syklus kom ikke tr før 18 dpo. Jeg vet ikke om det var kjemisk (hadde svake streker) eller om det var bare progesteronstøtten som gjorde at tr var så sen. Naturlig kommer tr 13 dpo. I dag er jeg 12 dpo, og tempen har falt, så kan jo se ut som tr kommer til tiden, men ja, jeg må jo vente og se. I verste fall skal jeg vente på dustetanta i 6 dager til. :eek: Så.. Neste IKM blir vel enten uke 29 eller 30.

Har ømme bryster og stikninger så håper det er symptomer på graviditet. Har en del gr tester liggende så tror jeg tar en i morgen. Er da 9 dpo. Er lett påvirkelig av dere andre ser jeg, hehe ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet ikke. Forrige syklus kom ikke tr før 18 dpo. Jeg vet ikke om det var kjemisk (hadde svake streker) eller om det var bare progesteronstøtten som gjorde at tr var så sen. Naturlig kommer tr 13 dpo. I dag er jeg 12 dpo, og tempen har falt, så kan jo se ut som tr kommer til tiden, men ja, jeg må jo vente og se. I verste fall skal jeg vente på dustetanta i 6 dager til. :eek: Så.. Neste IKM blir vel enten uke 29 eller 30.
Kjipt med all denne ventingen !! Man må smøre seg med en god dose tålmodighet ;) ikke alltid like lett! Jeg havner nok på uke 29. Måtte d bli vår tur da :)

Kjipt med all denne ventingen !! Man må smøre seg med en god dose tålmodighet ;) ikke alltid like lett! Jeg havner nok på uke 29. Måtte d bli vår tur da :)

Ja, nå synes jeg det skal bli tomt på FS snart. :)

Datter; Jeg skal bli storesøster pappa!!

Pappa: hæ? hva sa du?

Datter: Jeg skal bli storesøster snart!

Pappa: Kjære er du gravid! Hvorfor sier *** sånn? Har du sagt at hun skal bli store søster?

Jeg: Slapp av, ikke som jeg vet! Kun 9 dpo og testen i dag var negativ. Jeg aner ikke hvor frøkna vår får det fra.

På badet nå nettopp! Bhen var helt grusom og ta av itillegg til at puppene føltes blytunge :p og optimismen og tanken om at jentungen er små synsk stiger i og med at dette ikke er første gang hun plutselig har sagt rett før positiv test:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Pappa: Kjære er du gravid! Hvorfor sier *** sånn? Har du sagt at hun skal bli store søster?

Jeg: Slapp av, ikke som jeg vet! Kun 9 dpo og testen i dag var negativ. Jeg aner ikke hvor frøkna vår får det fra.

På badet nå nettopp! Bhen var helt grusom og ta av itillegg til at puppene føltes blytunge :p og optimismen og tanken om at jentungen er små synsk stiger i og med at dette ikke er første gang hun plutselig har sagt rett før positiv test:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Lurer egentlig mer på hvor gammel datteren din er enn om hun er synsk :P
I alderen 2-4 år kan de godt komme med slike ting.
Eldsten maste veldig om småsøsken i den alderen, og fortalte andre han skulle få en.
Det tok 2,5 år å lage minsten, måtte bortforklare noen ganger..
Yngsten teller på fingrene sine: Mamma, pappa, meg, ish (storebror), baby....

Alle har sin måte

Min på to år fant en av testene mine på badet tidligere og sa , ser her mamma det er jo gutt (ut av det blå) :p jeg spurte han for gøy isted han hadde syntes det hadde gøy å ha blitt storebror, fått en liten baby i magen til mamma, så sier han : Javel , jada okei da mamma! så sier han babyen kan ikke bo magen mamma, ****** (navnet sitt) skal bo i magen til mamma sin og prøvde å krype under genseren min.. jeg sa jeg trodde det var litt trangt der for en så stor gutt ;) haha ! morsomt om det evt blir en gutt vi får da haha ! :p meen må passe på hva jeg sier han hermer veldig for tiden og forteller videre ting :D kan vell bare si at han har en god fantasi da i tiflelle om han sier noe til noen .. hehe

Min på to år fant en av testene mine på badet tidligere og sa , ser her mamma det er jo gutt (ut av det blå) :p jeg spurte han for gøy isted han hadde syntes det hadde gøy å ha blitt storebror, fått en liten baby i magen til mamma, så sier han : Javel da mamma! så sier han babyen kan ikke bo magen mamma, ****** (navnet sitt) skal bo i magen til mamma sin og prøvde å krype under genseren min.. jeg sa jeg trodde det var litt trangt der for en så stor gutt ;) haha ! morsomt om det evt blir en gutt vi får da haha ! :p

Når jeg fortalte eldsten om yngsten var har mer interessert i hvordan babyen hadde kommet inn i magen :P

Ikke alltid like lett å forklare alt alltid :p miin har begynt velldig å spørre ... hvorfor det da ? hele tiden nå :p

Vi løste det veldig greit ved at når jeg var gravid med Liv var jeg helt helkta på fødestue-serier.
Gutten så litt og var veldig fascinert, og fikk vite at nei, babyen kommer ikke ut gjennom bæsje, eller tisse huller, men baby-hullet midt mellom.
Når han spurte om hvordan babyen kom inn, spurte jeg om han hadde lagt merke til at tissetassen hans blir litt hardere og større inn i mellom (de gjør det på gutter fra før de kommer ut av magen). Det er fordi den trener seg på at han skal bli stor, og når han blir voksen skal han bruke tissetassen til å putte baby-frø i babyhullet, og da må den være slik.

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Så spennende! Håper at du er gravid :D!!:):)

Lurer egentlig mer på hvor gammel datteren din er enn om hun er synsk :P
I alderen 2-4 år kan de godt komme med slike ting.
Eldsten maste veldig om småsøsken i den alderen, og fortalte andre han skulle få en.
Det tok 2,5 år å lage minsten, måtte bortforklare noen ganger..
Yngsten teller på fingrene sine: Mamma, pappa, meg, ish (storebror), baby....

Alle har sin måte
Joda du har nok mer rett bare morro å leke med tanken :p haha
Hun blir 4 mot slutten av sommern og er helt på knærna etter en lille søster eller lille bror hun vil gjerne ha 2 på engang fordi det er noen i barnehagen som fikk bli storesøster til 2 :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Min på to år fant en av testene mine på badet tidligere og sa , ser her mamma det er jo gutt (ut av det blå) :p jeg spurte han for gøy isted han hadde syntes det hadde gøy å ha blitt storebror, fått en liten baby i magen til mamma, så sier han : Javel , jada okei da mamma! så sier han babyen kan ikke bo magen mamma, ****** (navnet sitt) skal bo i magen til mamma sin og prøvde å krype under genseren min.. jeg sa jeg trodde det var litt trangt der for en så stor gutt ;) haha ! morsomt om det evt blir en gutt vi får da haha ! :p meen må passe på hva jeg sier han hermer veldig for tiden og forteller videre ting :D kan vell bare si at han har en god fantasi da i tiflelle om han sier noe til noen .. hehe
haha så søt<3 unger er fantastiske

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

9 dpo og negativ test. Har egentlig ikke troa denne pp(har tenkt det siden el). Men siden det er så mange testetøser her så klarer jeg jo ikke holde meg allikvel :) Hihi..

Vi løste det veldig greit ved at når jeg var gravid med Liv var jeg helt helkta på fødestue-serier.
Gutten så litt og var veldig fascinert, og fikk vite at nei, babyen kommer ikke ut gjennom bæsje, eller tisse huller, men baby-hullet midt mellom.
Når han spurte om hvordan babyen kom inn, spurte jeg om han hadde lagt merke til at tissetassen hans blir litt hardere og større inn i mellom (de gjør det på gutter fra før de kommer ut av magen). Det er fordi den trener seg på at han skal bli stor, og når han blir voksen skal han bruke tissetassen til å putte baby-frø i babyhullet, og da må den være slik.
det var veldig fint forklart :)

husker fremdeles da jeg var liten og kom til mamma å spurte hvot babyer kom fra. ..
Hun tegnet en tegning med detaljert beskrivelse :p som litrn ble jeg helt sjokkert jeg trudde jo på den riden at de bare dukka opp :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

10 dpo pg jeg innbiller meg en svak svak svak strek på testen :p en slik strek man må ha fantasi briller for å se :D haha spent pp i morgen :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Back
Topp