Uff da.
Stor klem..
Hvor skal dere dra i sommer?
Har ikke bestemt enda. Vi bestiller hoppe-på-tur når tr kommer. Turte ikke å bestille tidligere i år i tilfelle hyperemesis.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.
Stor klem..
Hvor skal dere dra i sommer?
Har ikke bestemt enda. Vi bestiller hoppe-på-tur når tr kommer. Turte ikke å bestille tidligere i år i tilfelle hyperemesis.
*Taster på app på mobilen*
Høres gøy ut.
Vi skal bare være hjemme i år, men det skjer veldig mye i nærområdet og er menge aktiviteter her så vi kommer til å få sommerfølelse likevel
Tror det blir bra med sommerferie nå.![]()
Jeg har det først om en 3 uker
blenda hvit i dag 9 dpoenten er det for tidlig eller så er drt ingenting der
ikke like optimistisk denne pp kjenner jeg
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
deet er så vanskelig og vente ihvertfall når du vet du har tester tiljengeligFikk testene i dag så nå brenner de jo i lomma nærmesthadde bestemt meg til å vente til mandag egentlig med å tese. Men nå vurderer jeg å teste i morgen
9 dpo i morgen. Vi får se
Sent from my iPhone using BV Forum
13 dpo, 2 dager før ikm, dette er på utvannet ettermidags urin.nå skal jeg ikke teste mer før den digitale gr.testen min kommer i postkassen, og det blit antagligvis den siste. Er spent på hva det kommer til å sta på den. blir vell til mandag den kommer
![]()
deet er så vanskelig og vente ihvertfall når du vet du har tester tiljengelig![]()
Hihi tusen takkHahaha.. Du er vel ikke spent på hva det kommer til å stå?Jeg fikk "GRAVID" på MYE svakere strek enn dette sist altså, det er noe galt med den digitale om det ikke står gravid nå.
Gratulerer igjen! Kos deg masse på februar!
Hihi tusen takkja håper nok det står gravid hehe
men kjøpte sånn med uker på så lurer på hvilke salgs uker det står håper 2-3
åå nå bare venter jeg til flere av dere følger med meg syns det var tamt med positive tester her men det kommer vell neste uke tenker jeg !! Punktum
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Faders kjærring.
Nå står hu på døren og maser igjen...
Noen som vet hvor jeg får kjøpte en testertøse-skremmer?
Hadde jeg visst så hadde jeg sagt fra.![]()
Hun har ikke funnet veien inn riktig enda, så akkurat nå leder jeg![]()