*** IKM uke 25 ***

Uff da.
Stor klem..

Hvor skal dere dra i sommer?

Har ikke bestemt enda. Vi bestiller hoppe-på-tur når tr kommer. Turte ikke å bestille tidligere i år i tilfelle hyperemesis. :p

*Taster på app på mobilen*

Har ikke bestemt enda. Vi bestiller hoppe-på-tur når tr kommer. Turte ikke å bestille tidligere i år i tilfelle hyperemesis. :p

*Taster på app på mobilen*

Høres gøy ut.
Vi skal bare være hjemme i år, men det skjer veldig mye i nærområdet og er menge aktiviteter her så vi kommer til å få sommerfølelse likevel

Jeg har hatt et fryktelig humør de siste to dagene, kanskje det er lov å håpe på at det er pms. Vil så gjerne ha igang syklusen igjen, så jeg har noe å gå ut i fra:)

Høres gøy ut.
Vi skal bare være hjemme i år, men det skjer veldig mye i nærområdet og er menge aktiviteter her så vi kommer til å få sommerfølelse likevel

Tror det blir bra med sommerferie nå. :)

blenda hvit i dag 9 dpo :) enten er det for tidlig eller så er drt ingenting der:p ikke like optimistisk denne pp kjenner jeg :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Fikk testene i dag så nå brenner de jo i lomma nærmest :p hadde bestemt meg til å vente til mandag egentlig med å tese. Men nå vurderer jeg å teste i morgen :p 9 dpo i morgen. Vi får se ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk testene i dag så nå brenner de jo i lomma nærmest :p hadde bestemt meg til å vente til mandag egentlig med å tese. Men nå vurderer jeg å teste i morgen :p 9 dpo i morgen. Vi får se ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
deet er så vanskelig og vente ihvertfall når du vet du har tester tiljengelig :-P

13 dpo, 2 dager før ikm, dette er på utvannet ettermidags urin. :-P nå skal jeg ikke teste mer før den digitale gr.testen min kommer i postkassen, og det blit antagligvis den siste. Er spent på hva det kommer til å sta på den. blir vell til mandag den kommer :D

Vedlegg

• tessst.jpg
    tessst.jpg
    218,6 KB · Visninger: 144
  • tessster.jpg
    tessster.jpg
    49,4 KB · Visninger: 129
13 dpo, 2 dager før ikm, dette er på utvannet ettermidags urin. :p nå skal jeg ikke teste mer før den digitale gr.testen min kommer i postkassen, og det blit antagligvis den siste. Er spent på hva det kommer til å sta på den. blir vell til mandag den kommer :D

Hahaha.. Du er vel ikke spent på hva det kommer til å stå? :p Jeg fikk "GRAVID" på MYE svakere strek enn dette sist altså, det er noe galt med den digitale om det ikke står gravid nå.

Gratulerer igjen! Kos deg masse på februar!

Hahaha.. Du er vel ikke spent på hva det kommer til å stå? :p Jeg fikk "GRAVID" på MYE svakere strek enn dette sist altså, det er noe galt med den digitale om det ikke står gravid nå.

Gratulerer igjen! Kos deg masse på februar!
Hihi tusen takk :D ja håper nok det står gravid hehe :P men kjøpte sånn med uker på så lurer på hvilke salgs uker det står håper 2-3 :D åå nå bare venter jeg til flere av dere følger med meg syns det var tamt med positive tester her men det kommer vell neste uke tenker jeg !! Punktum :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Hihi tusen takk :D ja håper nok det står gravid hehe :p men kjøpte sånn med uker på så lurer på hvilke salgs uker det står håper 2-3 :D åå nå bare venter jeg til flere av dere følger med meg syns det var tamt med positive tester her men det kommer vell neste uke tenker jeg !! Punktum :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Åja, ukene ja. Ja. Står vel enten 1-2 eller 2-3 ja, men det sier bare om hcg er mer eller mindre enn 200. Går bra det her! :)

Og det er noe galt med testen om det ikke kommer opp "GRAVID", det mente jeg på ordentlig.

Hun har ikke funnet veien inn riktig enda, så akkurat nå leder jeg :p

Hihi.. Heia Anonym!

Jeg valgte å bruke termometeret i stedet for test nå på kvelden jeg. Tempen var skyhøy... Så da ropte Testetøsa at jeg sikkert burde teste på nytt. Enda jeg har menssmerter og ja, er 12 dpo og mest sannsynlig bare venter på duste-tanta nå. :p Så hun kjerringa er ordentlig masete.

Her har spottinga meldt seg å menssmertene er på plass :( ikke har jeg hatt positiv test heller! begynner å slite på psyken nå !! Prøvd på nr 2 i snart 1,5 år..hadde en MA i uke 12 sept 2013. Skal prøve med assistert inseminasjon neste syklus. Håper det går bedre da :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp