Lanternes dagbok

I dag er jeg 6 uker på vei. Ser fra innlegget over at jeg er begynt med en trend med kun ukentlig oppdateringer. Dette må jeg få fikset!

Hele forrige uke, utenom mandagen da, var jeg tilnærmet symptomfri. Alle murringene jeg hadde i magen mellom uke 4 og 5 var helt vekke, og utenom litt kvalme på mandagen, har jeg ikke merket noe.

Jo, trøtthet! I helgen var jeg på jentetur, og måtte finne på unnskyldninger for å sove 2 timer på ettermiddagen på lørdagen, På søndagen sovnet jeg i en stol, men skyldte på at jeg hadde våknet tidlig.

I går, 5+6 klaget jeg inne på terminforumet over mine manglende symptomer, men der fikk jeg jaggu meg igjen! I dag har jeg vært helt utslått og vært utrolig kvalm. Har egentlig bare hatt lyst til å legge meg ned og gråte, men det blir jo ikke noe bedre av det. Måtte sove en time i dag og.

Nå er jeg veldig spent på hvordan det skal gå på jobb denne uken, hvis det er sånn at jeg begynner å glippe med øynene ut på formiddagen. Jeg har ingen muligheter til å legge meg nedpå, og kan heller ikke hive innpå med kaffe for å holde meg våken.

Du får sove litt etter jobb. Heldigvis pleier trøttheten å gå over mot 2. trimester. :)

Du får sove litt etter jobb. Heldigvis pleier trøttheten å gå over mot 2. trimester. :)
Heldigvis! Jeg elsker å sove på sofaen, så det blir ikke noe problem å innta den rett etter jobb :D

6 uker! Woho! Sant som lykkeliten sier, trøttheten går litt over. Man føler seg jo sliten og sånn, men ikke sånn at du kunne ha sovnet stående slik som i starten. :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

6 uker! Woho! Sant som lykkeliten sier, trøttheten går litt over. Man føler seg jo sliten og sånn, men ikke sånn at du kunne ha sovnet stående slik som i starten. :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det vr godt å høre, for i nå kan jeg sovne hvor som helst på formiddagen. Blir kun jobbing og soving på meg nå fremover :P

Det vr godt å høre, for i nå kan jeg sovne hvor som helst på formiddagen. Blir kun jobbing og soving på meg nå fremover :P
Høres ikke dumt ut. Lytt til kroppen, det er alltid lurt :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Høres ikke dumt ut. Lytt til kroppen, det er alltid lurt :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er det!

Tror forresten du må fikse på signaturen din ;) Nå står det fortsatt at du prøver på nr 2 :)

Det kommer bare opp når jeg er på pc. På mobil kommer kun den nye, men på pc er den gamle signaturen under linjen, på samme sted hvor tickerne står. De synes jo heller ikke på app.

Fra mobil.

Hurra for 6 uker <3

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Det kommer bare opp når jeg er på pc. På mobil kommer kun den nye, men på pc er den gamle signaturen under linjen, på samme sted hvor tickerne står. De synes jo heller ikke på app.

Fra mobil.
Så rart... Skjønner at det hadde kommet opp om jeg skrev fra pc.. Hm... Men takk for tipset, skal få gjort noe med det.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Sovnet på jobb i dag. Veldig glad det bare var meg på kontoret :D

Skulle bare hvile hodet litte granne på pulten og lukke øynene litt, sånn at jeg fikk litt hvile, men plutselig var det gått en time, og jeg forstod ikke helt hvor jeg var... Verken arm eller fot virket, siden jeg hadde ligget i en rar stilling, så klarte ikke å reise meg heller.

I morgen må jeg komme meg tidligere hjem fra jobb, sånn at jeg kan ta luren på sofaen og ikke over kontorpulten min :P

Huff :P Tenk om det hadde vært folk rundt deg som hadde hørt deg snorke eller noe sånt :P

Huff, jeg får litt dårlig samvittighet for å ta meg små pauser på hvilerommet i løpet av dagen jeg. Vi må skrive veldig detaljerte timelister, så da blir det litt tid som går til "administrasjon" i løpet av en dag :P
Har du slike detaljerte timelister eller?

Huff, jeg får litt dårlig samvittighet for å ta meg små pauser på hvilerommet i løpet av dagen jeg. Vi må skrive veldig detaljerte timelister, så da blir det litt tid som går til "administrasjon" i løpet av en dag :p
Har du slike detaljerte timelister eller?
Heldigvis ikke! Er lærer, så slipper sånt. De timene jeg ikke har undervisning, bruker jeg til papirarbeid, så slipper å dokumentere at jeg er til stede:)

Drakk en halv kopp med kaffe i formiddag, og etter det har jeg vært kvalm som bare det! Jeg drakk også kaffe forrige gang jeg ble dårlig hele dagen, så lurer på om det kan være en sammenheng.

Holder meg ihvertfall unna kaffe på en stund nå!

Fra mobil.

Var på sommerfest med jobben i går, og er usikker på om noen merket at jeg ikke drakk. Hadde med meg alkoholfri vin, og skålte med de andre. Kjørte ut til festen, og var lenge i tvil om hvordan jeg skulle komme meg hjem. Hvis jeg bare satte meg i bilen, ville jeg lett blitt avslørt, men å ta taxi hjem hadde vært sure penger. Heldigvis stod bilen parkert litt unna, så rundt kl. 01 sa jeg i full fart hade til en av de andre på festen, og fortet meg til bilen. Fikk ikke sagt hade til alle siden det sikkert ville kommet spørsmål om hvordan jeg kom meg hjem og om vi skulle spleise på taxi.

Jeg jobber sammen med mannen til venninnen min, som bor like i nærheten av oss, og vi pleier alltid å spleise på taxi sammen. Denne gangen hadde jeg ikke sett ham på festen på en god stund, så klarte å snike meg unna. Fikk litt dårlig samvittighet når jeg bare stakk.Traff ham i dag, og han spurte når jeg dro hjem i går. Heldigvis spurte han ikke om hvordan jeg kom meg hjem!

Jeg krysser fingrene for at ingen nevner det på mandag :P

Høres ut som det gikk bra da:)! Får håpe det ikke er noen små sniker som kommer med noen spørsmål til mandag;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som det gikk bra da:)! Får håpe det ikke er noen små sniker som kommer med noen spørsmål til mandag;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, vet virkelig ikke hva jeg skal svare hvis noen spør hvordan jeg kom meg hjem.

Fra mobil.

Back
Topp