Hvordan gikk det?OUL i morgen
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?OUL i morgen
Alt var fint, og det var en frisk, aktiv jenteHvordan gikk det?
Så gøy! Gratulerer!Alt var fint, og det var en frisk, aktiv jentemålene og alt var perfekte!
Ja, vi har jo hele tiden tenkt gutt! Jeg har hatt en skikkelig sterk magefølelse på at det var gutt, så ble jo superoverrasket over at det var jenteSå gøy! Gratulerer!
Hehe! Ja magefølelsen kan vist ta feil. Jeg følte også gutt for alle har sagt det hele tiden at vi kolmer til å få gutt, men ble en jente her å <3 <3Ja, vi har jo hele tiden tenkt gutt! Jeg har hatt en skikkelig sterk magefølelse på at det var gutt, så ble jo superoverrasket over at det var jenteSå nå har vi handlet noen søte kjoler!
Takk
Hehe, ikke sant! Kjente litt sommerfugler i magen når jeg fikk vite detHehe! Ja magefølelsen kan vist ta feil. Jeg følte også gutt for alle har sagt det hele tiden at vi kolmer til å få gutt, men ble en jente her å <3 <3
Hehe, ikke sant! Kjente litt sommerfugler i magen når jeg fikk vite detikke nødvendigvis fordi jeg ønsket meg jente mest, men fordi jeg var helt forberedt på gutt, så det ble en så stor overraskelse og en stooor forandring i tankegangen her
Forstår deg og dere veldig godtTenker som deg..samboern har bare gutter, så han kan sikkert ikke lage jenter, så vil ikke tenke på det og heller bli gledelig overraska
Ei jente er veldig ønska av mann, søsken og besteforeldre. Selv om en gutt er like velkommen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
9 dager til OUL
Hadde en fantastisk dag i går med roadtrip til Arjeplog
Hørtes gøy ut med roadtrip til Sverige. Må spørre deg.. hva finner man i Arjeplog ?Vi har aldri vært over grensa herfra, kun fra Helgeland. Kunne tenkt oss en liten svipp før vi flytter om det er noe særlig der. Tenker bare butikker og slikt altså, ikke noe mer fancy enn det ;p Fant en del svenske penger her om dagen også, hihih ; p
Ja det var veldig morsomt å komme seg litt bort. Vel i Arjeplog er det egentlig ikke mye å finne. Systembolaget og Coop konsumen er fast på besøkslista når vi er der. Ellers er det en liten jernia/ sportsbutikk, en liten skobutikk og en klesbutikk. Der er også en ICA nær hvor de har en del brus ol. Som de ikke har på konsumen. Det er også en del spiseplasser, men maten er bare sånn passe. Men de har en fiiiin rosa kirke og en flott sti langs skellefteå elv. Så har man aldri vært der er det kanskje verd en tur.![]()