Jubeltråd!! :D

Jubler for 19+0, i følge Gravid-appen i hvertfall. På den har jeg alltid hatt termin den 7. November, og da skulle jeg vært 19+0 i morgen i stedet. Men legen regnet at termin var 4. November(da gadd jeg ikke endre termin her inne), og OUL sa 6. November.
Når jeg da endret terminen på gravid-appen til den 6. ble jeg jo flyttet sånn at jeg er 1 dag lengre, men i forhold til terminen legen sa først blir jeg jo egentlig flyttet så jeg er to dager kortere på vei!
Hva skal jeg forholde meg til? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for 19+0, i følge Gravid-appen i hvertfall. På den har jeg alltid hatt termin den 7. November, og da skulle jeg vært 19+0 i morgen i stedet. Men legen regnet at termin var 4. November(da gadd jeg ikke endre termin her inne), og OUL sa 6. November.
Når jeg da endret terminen på gravid-appen til den 6. ble jeg jo flyttet sånn at jeg er 1 dag lengre, men i forhold til terminen legen sa først blir jeg jo egentlig flyttet så jeg er to dager kortere på vei!
Hva skal jeg forholde meg til? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Man skal vel i grunnen forholde seg til Oul ;) da er du 19+0 idag :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Time til jordmor i morgen! ☺️ håper hun finner hjertelyden litt raskere enn sist vi var der.. Tok over en halltime..det var ikke gøy

hurra! i morgen er jeg 18 uker allerede :D dette går foooort.. må huske på å nyte dette nå for plutselig er h#n ute :)

Straks en time til oul! Nervøs og spent! :)

Ultralyd overstått !:)

Ultralyd overstått !:)

Hvordan gikk det??:)får vi et bilde på oul mappa på skjult?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oul gikk helt supert :-D jordmoren målte alt å virkelig sjekket at alt var som det skulle. ble sotte frem 3 dager så er 18+1 idag :-D å venter en liten lillesøster ♡♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jubler for halvveis i dag!☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvordan kommer jeg inn i skjult gruppe? Kan noen hjelpe meg? Har termin 4 nov :-)

Hvordan kommer jeg inn i skjult gruppe? Kan noen hjelpe meg? Har termin 4 nov :)

Du må søke om det, så skal jeg som tilgangsansvarlig se om du oppfyller kriteriene for å bli med (de kan du lese om i en link nesten øverst i novemberforumet). Dersom det var du som søkte for litt siden må du endre profilinnstillingene dine slik at jeg kan se hvor lenge du har vært medlem, samt telle dine innlegg. Slik det står nå får jeg bare feilmelding på din profil. Endre dette og søk på nytt. Vær gjerne sikker på at du oppfyller kriterene først også så slipper du å måtte søke en tredje gang senere ;)

Back
Topp