Jubeltråd!! :D

Jubler for å ha hørt hjertelyden til den lille i dag også, etter en svært aktiv dag uten noen særlige plager :) og for at jeg kan sove lenge i morgen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlig ! Deilig å få sove lenge i morgen da. Satser på samme her! Jeg var først oppe meg lillemann idag, så håper veldig at samboern står opp først i morgen så jeg kan stjele meg en time eller to ekstra :) Så får jeg endelig begynne flyttepakking siden vi fikk oss noen esker idag :D

Jubler for fridag og deilig sol :-) time hos fysio om en time så blir ikke så mye soling.... En liten bytur noen ærender etterpå :-)

Jeg jubler for at samboeren min endelig !!! Har fått seg jobb :D og det 100% fast stilling. Jubler også for at helga blir fylt med håndball sammen med de kuleste jentene i Bodø.

Jeg jubler for at samboeren min endelig !!! Har fått seg jobb :D og det 100% fast stilling. Jubler også for at helga blir fylt med håndball sammen med de kuleste jentene i Bodø.

Grattis med samboerens jobb :-)

Ferdig hos fysio, nesten ikke kjent noe siste uka så jubler ekstra mye for det :-) :-)

Jubler for ekstra ul i forbindelse med nyrebekkenbetennelse..nydelig hjertelyd og h*n har vokst mye siden uke 12. Er 17+2 i dag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

18+0 idag ! :D 8 dager til OUL, og to uker til halvveis <3

Jubler for at jeg fikk høre hjetelyd hos jordmor i dag :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jubler for at det snart er helg!!:):):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp