*** IKM uke 25 ***

Jeg er 4 dpo og kommer nok til å ta min første test etter pinse, på tirsdag. Da er jeg 8 dpo. Bruker progesteronstøtte og er spent. :)

*Taster på app på mobilen*
Lykke til:)

Vil du flytte meg til den 19?:) ikm litt tidligere :D 1 dpo i dag endelig :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

4 dpo i dag, er så spent, enda jeg ikke tror jeg blir gravid pga amminga og at jeg ikke vet sikkert om jeg har hatt el, men gleder meg til å bestille g-tester i neste uke og skal prøøøøve å vente med testing til ikm den 16:) God helg jenter!

Lykke til:)

Vil du flytte meg til den 19?:) ikm litt tidligere :D 1 dpo i dag endelig :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Endelig? Haha.. Du er litt morsom. EL på CD 13 kan vel ikke være noe du har ventet lenge på. :p Spennende å være dpo da. :)

Slik så testen ut idag!! Noen tanker?? Jeg er såå grønn på dette :p

Vedlegg

• cd13.jpg
    cd13.jpg
    85,2 KB · Visninger: 129
4 dpo i dag, er så spent, enda jeg ikke tror jeg blir gravid pga amminga og at jeg ikke vet sikkert om jeg har hatt el, men gleder meg til å bestille g-tester i neste uke og skal prøøøøve å vente med testing til ikm den 16:) God helg jenter!
Jeg er også 4-5 dpo idag :) er kjempe spennendes frem mot ikm :) jeg har en god følelse denne gang...håper ikke det bare er ønsketenking :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tja. Nei, det er ikke mange som får positiv 8 dpo, men det er på en måte egentlig det tidligste man kanskje kan se en svak strek. Før 8 dpo er tull. Egentlig burde man vente til 10 dpo. Jeg bare klarer det ikke. :p

Jeg har sett "noe" svakt 8 dpo tidligere, men tydelig strek da jeg var gravid sist fikk jeg ikke før 14 dpo. Altså, jeg fikk "Gravid 1-2" da jeg var 11 dpo, så det var jo tydelig svak strek (gidder ikke bruke digital før jeg har fått tydelig svak strek), men mer farget strek var først 14 dpo.

Du kan se her, testene mine fra da jeg var gravid (endte i MA 12+6 da, men det tror jeg ikke har noe med disse testene å gjøre):
testet%C3%B8sa-ferdig-pp-6-jpg.43910
Hadde du kun 6,1 i hcg 10dpo for ser en strek der jeg ? :p
jeg føler jeg alltid får sent positive tester av og til ikke før etter mensen skulle ha kommet!
Ei venninde som nettopp ble gravid fikk sterkt positiv test en uke før IKM! jeeeg er så missunelig , mine tester eller min hcg er alltid så treg føler jeg :-P

Last edited:
Endelig? Haha.. Du er litt morsom. EL på CD 13 kan vel ikke være noe du har ventet lenge på. :p Spennende å være dpo da. :)

Haha ja:D jeg var litt redd for at den skulle bli mye senere denne pp også slik som siste :p aner ikke hva det er, men hat venta skikkelig på el denne gangen :D

Ja det er spennende å være dpo, selv om det er tidlig ennå :) men med nesten en uke fri kommer disse dpo dagene til å fly avsted mot første testen neste lørdag :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

2 dpo i dag :D har så mye jeg kan glede meg og være spent over mot neste helg:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Hadde du kun 6,1 i hcg 10dpo for ser en strek der jeg ? :p
jeg føler jeg alltid får sent positive tester av og til ikke før etter mensen skulle ha kommet!
Ei venninde som nettopp ble gravid fikk sterkt positiv test en uke før IKM! jeeeg er så missunelig , mine tester eller min hcg er alltid så treg føler jeg :-P

Om du får sterk positiv en uke før IKM har egget sluppet tidligere enn du tror. ;)

Ja, hcg var 6,1 da jeg var 10 dpo. Den streken så "alle". Strekene 8 og 9 dpo så ikke alle på bildene. Altså, ikke samlebilder, men store bilder av en og en test.

Jeg har laget en tråd om hcg-nivå her: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

Da tror jeg at jeg er 1dpo :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jippi! Da blir det mars-baby da! EL-termin 1. mars! :D (Altså, på mobil står det 6 timer siden du skrev, så om det var etter midnatt du mente at du var 1 dpo så er det jo 2. mars da selvfølgelig, vanskelig når de runder av hvor lenge det er siden innlegg ble skrevet.)

Jeg er 1 dpo i dag tenker jeg :)

Tenker kanskje el var i går eller natt til i går. Vi hadde ikke sex i går men hadde sex begge dagene før i går så håper det holder :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 1 dpo i dag tenker jeg :)

Tenker kanskje el var i går eller natt til i går. Vi hadde ikke sex i går men hadde sex begge dagene før i går så håper det holder :)

Det holder, så om det ikke blir positiv test så er det ikke derfor. :)

Sara. CD 32 og ingen EL. :( Sender deg en klem ♡ Håper du skal noe hyggelig i helgen.

Det holder, så om det ikke blir positiv test så er det ikke derfor. :)

Er bare super stressa pga at jeg har melk i puppene og muligens har høyt prolaktin og at det kan gjøre at det kan være vanskelig å beholde. Men hadde normalt progesteron da. Men det jeg kanskje tenker at siden prolaktonen stiger ved svangerskap vil det stige såpass at det hemmer progesteronen å stige(har lest noe om det) eller at det overskygger og da vil jeg jo ikke klare å beholde. Skal til til legen 16 da så det er jo bra :)

Jippi! Da blir det mars-baby da! EL-termin 1. mars! :D (Altså, på mobil står det 6 timer siden du skrev, så om det var etter midnatt du mente at du var 1 dpo så er det jo 2. mars da selvfølgelig, vanskelig når de runder av hvor lenge det er siden innlegg ble skrevet.)

Februar baby, KS tas 1-2 uker før termin :P

Om du får sterk positiv en uke før IKM har egget sluppet tidligere enn du tror. ;)

Ja, hcg var 6,1 da jeg var 10 dpo. Den streken så "alle". Strekene 8 og 9 dpo så ikke alle på bildene. Altså, ikke samlebilder, men store bilder av en og en test.

Jeg har laget en tråd om hcg-nivå her: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

Ja det har nok det :p Trodde bare at de testene der var sensitive på 25 ?? men man kan altså få positiv med kun 6 i hcg? meen nå regner jo alle sykehusene ganske forskjellig på hcgen da har jeg hørt men alt under 5 er vell ikke gravid så du fikk jo over det ;) jeg målte hcg hos legen en gang da var den først ca.150 da hadde jeg svake positive tester! målte en gang til den var rundt 70 da hadde jeg negative tester rare greier ;)

Sara. CD 32 og ingen EL. :( Sender deg en klem ♡ Håper du skal noe hyggelig i helgen.

Temp justert etter tid, og kaaaaaaaanskje 2 dpo, men meget mulig ikke.

Skal ikke noe spesielt i helga som jeg vet, vi tar det som det kommer

fra app

xfsoxd.jpg

Hva syntes dere? syntes ikke den har blitt noe sterkere de siste 3 dagene jeg ?? :(

Back
Topp