Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med aksje inleggingenBlinkende smilefjes på CB digital EL-test i dag også, satser på smilefjes og max fertilitet i morgen eller lørdag. I kveld blir det litt spa tid og shavingså er jeg klar for aksjeinnlegging i helgen når mannen er hjemme
![]()
Lykke til med aksje inleggingenkos deg på spa og kos deg inn helgen
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Happy humpingBlinkende smilefjes på CB digital EL-test i dag også, satser på smilefjes og max fertilitet i morgen eller lørdag. I kveld blir det litt spa tid og shavingså er jeg klar for aksjeinnlegging i helgen når mannen er hjemme
![]()
Da er værtfall el rett rundt hjørnetHar fremdeles positiv EL test her
Sent from my iPad using BV Forum
Kan høres ut som en infeksjon i sjeden, baktriel vaginose. Du bør sjekke dette hos legen !!Andre som har opplevd tykt utflod (gul , snørraktigfarge ) er som lotion i konsistens. det svir å klør så jeg nesten blir gal .. det kommer blod fra kjeden ooog det et smertefullt å ha sex andre som han opplevd det ringte legen han mente det kanskje kunne være sopp. Jeg har hatt sopp Før men ikke som dette , håper det ikke et noe negativt for én eventuell spire :/noen som har opplevd liggende;??
Da er værtfall el rett rundt hjørnet
her har el smertene meldt sin ankomst så da er jeg 99% sikker på at den er i dag![]()
Kan høres ut som en infeksjon i sjeden. Du bør sjekke dette hos legen.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så SpennendeJeg er 4 dpo og kommer nok til å ta min første test etter pinse, på tirsdag. Da er jeg 8 dpo. Bruker progesteronstøtte og er spent.
*Taster på app på mobilen*
Så SpennendeEr Det Mange Som Tester Positivt 8 dpo? Har lyst å teste til mandag igjen er 5dpo idag regner jeg med! Har fått et par tester i posten hvertfall og gleder meg til å ta de i bruk , har allerede prøve testet dem , huff jaja skulle bare se om dem virker
Her er mine EL tester fra igår og onsdag(11CD), har ikke tatt idag enda da jeg sto opp elleve. Aldri tatt EL-tester før jeg, hva tror dere?? er det lenge igjen til EL? Startet teste meg litt sent,men siden den blir sterkere vil det da si at EL ikke har vært enda?![]()
Umulig å si om det er lenge eller ikke til EL, for det varierer fra person til person hvordan utviklingen er. Det er jo hormoner. Spennende med testen din i dag.![]()
Aha, ja det jo sant.. Men siden den ble sterkere igår, vil det si at EL ikke har vært enda da, jeg har ikke gått glipp av det, jeg startet ikke forsent? Blir veldig spennende, skal teste halv tre
![]()