*** IKM uke 25 ***

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Last edited:
Andre som har opplevd tykt utflod (gul , snørraktigfarge ) er som lotion i konsistens. det svir å klør så jeg nesten blir gal .. det kommer blod fra kjeden ooog det et smertefullt å ha sex andre som han opplevd det ringte legen han mente det kanskje kunne være sopp. Jeg har hatt sopp Før men ikke som dette , håper det ikke et noe negativt for én eventuell spire :/noen som har opplevd liggende;??

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Blinkende smilefjes på CB digital EL-test i dag også, satser på smilefjes og max fertilitet i morgen eller lørdag. I kveld blir det litt spa tid og shaving :p så er jeg klar for aksjeinnlegging i helgen når mannen er hjemme :cool:

Blinkende smilefjes på CB digital EL-test i dag også, satser på smilefjes og max fertilitet i morgen eller lørdag. I kveld blir det litt spa tid og shaving :p så er jeg klar for aksjeinnlegging i helgen når mannen er hjemme :cool:
Lykke til med aksje inleggingen :P kos deg på spa og kos dere i helgen :D

Last edited:
Happy humping :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Dagens test sterkere enn i går :D el i løpet av de neste dagene engang da :) ser at jeg ikke er helt 100% sikker på hva som er en positiv el test ennå så bare venter på at den skal bli negativ igjen så jeg kan begynne å telle dpo :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1401982951169.jpg
    1401982951169.jpg
    54,7 KB · Visninger: 128
Andre som har opplevd tykt utflod (gul , snørraktigfarge ) er som lotion i konsistens. det svir å klør så jeg nesten blir gal .. det kommer blod fra kjeden ooog det et smertefullt å ha sex andre som han opplevd det ringte legen han mente det kanskje kunne være sopp. Jeg har hatt sopp Før men ikke som dette , håper det ikke et noe negativt for én eventuell spire :/noen som har opplevd liggende;??

Kan høres ut som en infeksjon i sjeden, baktriel vaginose. Du bør sjekke dette hos legen !!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Venter fortsatt på el. To negative el-tester. Dagens var svakere enn gårsdagens, men det er nok bare fordi jeg ikke har klart å holde meg eller la være å drikke like lenge. :p
Regner med at el nærmer seg, slimet er på plass, smerter eller andre symptomer har jeg aldri kjent. Tipper el blir på lørdag. Vi får vente å se. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 4 dpo og kommer nok til å ta min første test etter pinse, på tirsdag. Da er jeg 8 dpo. Bruker progesteronstøtte og er spent. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg er 4 dpo og kommer nok til å ta min første test etter pinse, på tirsdag. Da er jeg 8 dpo. Bruker progesteronstøtte og er spent. :)

*Taster på app på mobilen*
Så Spennende :) Er Det Mange Som Tester Positivt 8 dpo? Har lyst å teste til mandag igjen er 5dpo idag regner jeg med! Har fått et par tester i posten hvertfall og gleder meg til å ta de i bruk , har allerede prøve testet dem , huff jaja skulle bare se om dem virker :P

Så Spennende :) Er Det Mange Som Tester Positivt 8 dpo? Har lyst å teste til mandag igjen er 5dpo idag regner jeg med! Har fått et par tester i posten hvertfall og gleder meg til å ta de i bruk , har allerede prøve testet dem , huff jaja skulle bare se om dem virker :p

Tja. Nei, det er ikke mange som får positiv 8 dpo, men det er på en måte egentlig det tidligste man kanskje kan se en svak strek. Før 8 dpo er tull. Egentlig burde man vente til 10 dpo. Jeg bare klarer det ikke. :p

Jeg har sett "noe" svakt 8 dpo tidligere, men tydelig strek da jeg var gravid sist fikk jeg ikke før 14 dpo. Altså, jeg fikk "Gravid 1-2" da jeg var 11 dpo, så det var jo tydelig svak strek (gidder ikke bruke digital før jeg har fått tydelig svak strek), men mer farget strek var først 14 dpo.

Du kan se her, testene mine fra da jeg var gravid (endte i MA 12+6 da, men det tror jeg ikke har noe med disse testene å gjøre):
testet%C3%B8sa-ferdig-pp-6-jpg.43910

Her er mine EL tester fra igår og onsdag(11CD), har ikke tatt idag enda da jeg sto opp elleve. Aldri tatt EL-tester før jeg, hva tror dere?? er det lenge igjen til EL? Startet teste meg litt sent,men siden den blir sterkere vil det da si at EL ikke har vært enda? :D

Vedlegg

• cd.jpg
    cd.jpg
    67,1 KB · Visninger: 117
Her er mine EL tester fra igår og onsdag(11CD), har ikke tatt idag enda da jeg sto opp elleve. Aldri tatt EL-tester før jeg, hva tror dere?? er det lenge igjen til EL? Startet teste meg litt sent,men siden den blir sterkere vil det da si at EL ikke har vært enda? :D

Umulig å si om det er lenge eller ikke til EL, for det varierer fra person til person hvordan utviklingen er. Det er jo hormoner. Spennende med testen din i dag. :)

Umulig å si om det er lenge eller ikke til EL, for det varierer fra person til person hvordan utviklingen er. Det er jo hormoner. Spennende med testen din i dag. :)

Aha, ja det jo sant.. Men siden den ble sterkere igår, vil det si at EL ikke har vært enda da, jeg har ikke gått glipp av det, jeg startet ikke forsent :D ? Blir veldig spennende, skal teste halv tre :)

Aha, ja det jo sant.. Men siden den ble sterkere igår, vil det si at EL ikke har vært enda da, jeg har ikke gått glipp av det, jeg startet ikke forsent :D ? Blir veldig spennende, skal teste halv tre :)

Det er også umulig å svare på. Hormoner. Kan hoppe litt opp og ned. Du må nok teste videre før du vet noe sikkert. :)

Back
Topp