Skravlingstråd :)

Det har ikke jeg tenkt på i det hele tatt!
Men syntes det blir vanskelig med salater, for de inneholder alltid enten spekekjøtt eller upasteurisert ost.


Fra mobil.
Ja det er jo sant:) Synes alt er litt vanskelig jeg nå:p
For lenge siden planla vi og dra til svigers fra idag til søndag;) Har aldri sagt nei til ett glass vin til maten, oster, medium biff eller øl....

Svigermor sendte meld i sted å gledet seg og lurte på hva slags vin jeg ville ha... dette blir vanskelig å skjule merker jeg:p Sa jeg er på diett og trening igjen og at jeg ikke skulle drikke:) men må nok handle meg en alkoholfri vin og fikle med ettiketten eller noe:p Ork!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det er jo sant:) Synes alt er litt vanskelig jeg nå:p
For lenge siden planla vi og dra til svigers fra idag til søndag;) Har aldri sagt nei til ett glass vin til maten, oster, medium biff eller øl....

Svigermor sendte meld i sted å gledet seg og lurte på hva slags vin jeg ville ha... dette blir vanskelig å skjule merker jeg:p Sa jeg er på diett og trening igjen og at jeg ikke skulle drikke:) men må nok handle meg en alkoholfri vin og fikle med ettiketten eller noe:p Ork!


Sent from my iPhone using BV Forum
Den kjenner jeg meg igjen i! Kan heldigvis som oftes skylde på at jeg kjører, men det er ikke alltid det går heller...


Fra mobil.
 
Uff ja, det er litt styrete i starten å passe på alt mulig. Men så blir det liksom en vane :) Jeg spiser litt mindre laks enn vanlig, litt mer brokkoli og holder meg unna skumle oster. Spekemat stekes til middag, men spiser sjelden det gitt :) Så unner jeg meg en kopp kaffe om dagen, men kutter brus :) Så blir det en vane etterhvert! Men kommer til å savne litt snop kjenner jeg :p
 
Hehe så flink du er!:) holder meg unna salat ute, oster (de som er skumle), rått og spekemat, brus drikker jeg sjeldent uansett så det lille jeg får i meg bryr jeg meg ikke noe om:) Det er vel det jeg holder meg unna. Og én kaffe om dagen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker meg såvidt inn her, med lilletåa i første omgang..;) fått svaaaake utslag på strimler, er 12 dpo i dag. Tester på nytt i mårra, og får jeg greit utslag da så skal jeg ta en digital. Første pp for oss etter en exu, så helt utrolig at det klaffet så fort med bare en eggleder. Har forøvrig drukket litt vin og spist spekemat før jeg trodde det var muligheter, huff, skjemmest burde jeg... Håper jeg kan komme inn hit for godt i mårra og bli kjent med dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg drakk som bare det helgen som var på hyttetur:) Er jo de som ikke merker det før de er lenger på vei som har skeiet ut mer enn oss;) Går
Nok fint:):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor lenge var d igjen at man må vente før man kan ta test? Har glemt det siden sist :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
God morgen jenter :)







Taster på appen :)
 
God morgen :) heeeeerlig med fridag så man kan sove lenge, jeg og jentungen sto ikke opp før nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen :) heeeeerlig med fridag så man kan sove lenge, jeg og jentungen sto ikke opp før nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så deilig :D Her ligger jeg i sengen enda og bare slapper av :)





Taster på appen :)
 
Grattis og god morgen:) Samboer og hund ligger og snorker ved siden av meg:) Da kan jeg bare glemme å sove lenger


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det noen som har begynt å få noen symptomer?
Her har jeg fått vonde brystvorter, stikking/mensmurringer og vært litt uggen. Mulig at sexlysten også har blitt litt større, og det skal man ikke klage på ;) 4+0 i dag
 
God morgen alle sammen: ) her nyter jeg morgenstund med mann og barn, deilig altså: ) er så lykkelig for at lille spire har tatt turen i magen min: ) I dag skal vi plante hekk, gleder meg til å arbeide i hagen: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
God morgen! I dag har jeg sovet leenge! Deilig!


Fra mobil.
 
God morgen! I dag har jeg sovet leenge! Deilig!


Fra mobil.
Så deilig :D Her var det tidlig oppe :) De gangene jeg har vært gravid nå får jeg så mye energi og våkner altfor tidlig :p
 
Back
Topp