Felles skravle 2015

Hoho lillesøster har fått seg kjæreste og det er som å se mannen i yngre versjon! Både utseendemessig og personlighet. Veldig merkelig :p

Taster på appen :)

Søtt!

alle småjenter elsker pappa?

Den forstår jeg :) håper dere får det huset dere vil ha
Vi fikk huset vi ville ha til 80.000 under takst. Vi kommer til å måtte gjøre noe med kjøkken og sånn, men må ikke med en gang. Da skal vi rive veggen ut mot stua. Overtagelse 1. August.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi fikk huset vi ville ha til 80.000 under takst. Vi kommer til å måtte gjøre noe med kjøkken og sånn, men må ikke med en gang. Da skal vi rive veggen ut mot stua. Overtagelse 1. August.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så gøøøy. Gratulerer så mye med huskjøp:)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Gratulerer :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Gratulerer!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Gratulerer så mye.
Var det i H som du snakket om?

mannen har vært på elektro-shopping og kom hjem med wii u og infinity...

tipper ungene blir i fyr og flamme.... eldste i alle fall, som har prøvd en gang, yngste får vel ikke til enda. Jeg hadde tenkt dem noe slikt i felles julegave jeg...

Nei, ble faktisk ut av kommunen.. Rett og slett ut av fylket også. Men likevel bare et kvarter unna ;)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jøss :) Forandring fryder :D

mannen har vært på elektro-shopping og kom hjem med wii u og infinity...

tipper ungene blir i fyr og flamme.... eldste i alle fall, som har prøvd en gang, yngste får vel ikke til enda. Jeg hadde tenkt dem noe slikt i felles julegave jeg...
Hehe. Mannen som hadde lyst på selv?;)

Han er så flink han breakern på norske talenter!!! Åå... Selvom det er hun lille jenta som vinner uansett så er det virkelig han her som fortjener å vinne

Han er så flink han breakern på norske talenter!!! Åå... Selvom det er hun lille jenta som vinner uansett så er det virkelig han her som fortjener å vinne

Det er jo ikke sikkert da. Han er utrolig dyktig. Ble helt fasinert av å se på...

Back
Topp