Ser ikke så mye vi heller. Men blir av og til litt på kveldene...Jeg ser ikke mye tv, for å være ærlig. Veldig lite for tide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke så mye vi heller. Men blir av og til litt på kveldene...Jeg ser ikke mye tv, for å være ærlig. Veldig lite for tide.
Spennende at der er med noen fra hjemstedet ditt da. Gøy å se dajeg har sett i kveld og en gang før. Er med en fra hjemstedet mitt, da er det gøy å se synes jeg.
Felles spiller vi mariospill, mariocart f.eks.
Utenom har poden noen få spill , det ene er skylanders og så har han infinity som han fikk tiljul, men det var visst ikke så gøy.
Ser ikke så mye vi heller. Men blir av og til litt på kveldene...
Sitter ofte med mobil og tv samtidig jeg. Ikke veldig sosialt, men sånn blir det bare..Ungene som ser tv her. Ja, og mannen. Jeg prioriterer det ikke lenger. sitter med pc...
Hvor gammel er denne poden?
Min skolestarter prøvde infinity som en et år eldre onkel i påska, og det var definitivt greia for ham (onkelen altså) så vi tenkte dette kunne fungere for våre to små?
Haha. Mannen og jeg kunne fint ha gjort detSer ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...
Ser ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...
Ja, er det daSpennende at der er med noen fra hjemstedet ditt da. Gøy å se da![]()
Han er snart 8 årHvor gammel er denne poden?
Min skolestarter prøvde infinity som en et år eldre onkel i påska, og det var definitivt greia for ham (onkelen altså) så vi tenkte dette kunne fungere for våre to små?
her er det poden, hverken jeg eller mannen ser..Ungene som ser tv her. Ja, og mannen. Jeg prioriterer det ikke lenger. sitter med pc...
nei altså vi spiller med poden da.Ser ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...
Hva er det?Vi spiller little big planet sammen![]()
vi (les jeg) har holdt litt igjen...men nå syntes mannen det var på tide.Gutten min spiller alt mulig. Går i 1. klasse.
Begynte med Mario cart når han var rundt 4,5
GratulererVi fikk huset vi ville ha til 80.000 under takst. Vi kommer til å måtte gjøre noe med kjøkken og sånn, men må ikke med en gang. Da skal vi rive veggen ut mot stua. Overtagelse 1. August.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
to år eldre enn min eldste da.Han er snart 8 år
Tror nok ikke vi starter med en gang, måspare opp litt penger førstGratulererså spennende, gleder meg på oppussingsbilder
![]()
Litt tidlig ut med julegave han damannen har vært på elektro-shopping og kom hjem med wii u og infinity...
tipper ungene blir i fyr og flamme.... eldste i alle fall, som har prøvd en gang, yngste får vel ikke til enda. Jeg hadde tenkt dem noe slikt i felles julegave jeg...