Felles skravle 2015

Felles spiller vi mariospill, mariocart f.eks.
Utenom har poden noen få spill , det ene er skylanders og så har han infinity som han fikk tiljul, men det var visst ikke så gøy.

Hvor gammel er denne poden?

Min skolestarter prøvde infinity som en et år eldre onkel i påska, og det var definitivt greia for ham (onkelen altså) så vi tenkte dette kunne fungere for våre to små?

Ser ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...

Hvor gammel er denne poden?

Min skolestarter prøvde infinity som en et år eldre onkel i påska, og det var definitivt greia for ham (onkelen altså) så vi tenkte dette kunne fungere for våre to små?

Gutten min spiller alt mulig. Går i 1. klasse.
Begynte med Mario cart når han var rundt 4,5

Ser ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...
Haha. Mannen og jeg kunne fint ha gjort det;) Men vi har heldigvis ikke slikt.

Gutten min spiller alt mulig. Går i 1. klasse.
Begynte med Mario cart når han var rundt 4,5
vi (les jeg) har holdt litt igjen...men nå syntes mannen det var på tide.

Hinsides... jeg meer, en mnd før han har bursdag, tre mnd før guttungenn, vi har snakket om julegave. Men eida.... mai

Nei, det ble V,ikke K :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi fikk huset vi ville ha til 80.000 under takst. Vi kommer til å måtte gjøre noe med kjøkken og sånn, men må ikke med en gang. Da skal vi rive veggen ut mot stua. Overtagelse 1. August.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Gratulerer :D så spennende, gleder meg på oppussingsbilder :p

Gratulerer :D så spennende, gleder meg på oppussingsbilder :p
Tror nok ikke vi starter med en gang, måspare opp litt penger først:p eller kanskje vi selger for en god pris, så får vi råd med en gang :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

mannen har vært på elektro-shopping og kom hjem med wii u og infinity...

tipper ungene blir i fyr og flamme.... eldste i alle fall, som har prøvd en gang, yngste får vel ikke til enda. Jeg hadde tenkt dem noe slikt i felles julegave jeg...
Litt tidlig ut med julegave han da

Back
Topp