SKRAVLE-TRÅD

Ja håper så :)

Jeg kjøpte en litt høy lykt med hjerte på og tok med til blomsterbutikken, og tok en rød rose og kutta den ned slik at den passet nedi selve lykta, så tok jeg sånne gjennomsiktige geleperler og vann. Ble skikkelig fint :) Passe romantisk til en mann! Og et bittelite kort hvor det står "Til Kjæresten" inni.
Så får han en finskjorte jeg vet han har sett på, og et bittelite kort oppå der hvor det står "Til Kjekkasen" inni".
Og nok en kniv til samlinga hans, denne gangen en grønnsakskniv. Der står det "Til Kjøkkenhelten".
Så får sette det opp på spisebordet når han har lagt seg i kveld :p

Så håper han blir nøgd :p
Så kreativ du er:D
Han blir nok helt sikkert fornøyd!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

jeg tok med poden og dro og spilte fotball på fotballbanen, nå har vi sett norske talenter. Ordentlig kosekveld for oss, fint det også avogtil. Ikke ofte han har tid nå som han har blitt så stor.
Hørtes ut som en koselig kveld:D

Innom for å hilse på:D
Endelig kommet på plass i sofaen etter å ha lagt 3 små:p

Så kreativ du er:D
Han blir nok helt sikkert fornøyd!

Takk! Gleder meg sånn til å gi den :D
Så skal jeg stå opp tidlig imorgen og kjøpe favorittbollene hans slik at de er ferske rett fra bakeriet :)

Innom å titter innom mens jeg legger lille mor :D klart å rote bort dentanoxen og mann glemte å kjøpe så hun sliter med å sove pga tanna :(

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Herregud!! 2 åring knivdrept i masseslagsmål... Hva skjer liksom....? :eek:
Helt sykt :(

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Ja, blir helt satt ut jeg!!!
Jeg og... Hvem gjør sånt :( må være ett monster den personen. Ett barn... uskyldig barn :(

Jeg og... Hvem gjør sånt :( må være ett monster den personen. Ett barn... uskyldig barn :(

Det har vel vært masseslagsmål, mulgens ikke meningen at den lille skulle bli drept. Men utrolig trist er det , stakkars lille barn.

Det har vel vært masseslagsmål, mulgens ikke meningen at den lille skulle bli drept. Men utrolig trist er det , stakkars lille barn.
Ja :( huff :/

Back
Topp