SKRAVLE-TRÅD

Hehe... Rart med det... ;)
Ja... og nå smiler jeg litt for det fikk jeg og :) han må bare legge seg her. Nettopp fått lille mor til å sove igjen. Plages med tenner :/ eller tann blir det

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

God natt, sov godt dere :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

God morgen

Hva er planene for dagen?
Her venter jobb, så kvalitetstid med poden. Gleder meg:)

God morgen

God morgen :) her skal det soves til 9 også bare kose meg med lille mor og rydding idag :) babysvømming i ettermiddag :D min kjære skal kjøre om 20 min så spent på det :) kos deg idag :)

God morgen :) her skal det soves til 9 også bare kose meg med lille mor og rydding idag :) babysvømming i ettermiddag :D min kjære skal kjøre om 20 min så spent på det :) kos deg idag :)

Kos dere i dag:)

God morgen

Her har junior fri fra barnehagen i dag, så vi har kost oss med Kalle Klovn og Oksen Anton på senga og tatt oss en laaaaaaaang god dusj! Nå skal det stekes pletter som vi skal gommle i oss varme og med hjemmelaget bringebærsyltetøy!!! NAM!!! :) Så får vi se hva resten av dagen bringer..... ;)

Idag skal jeg på blomsterbutikk og få laget en liten rsoeoppsats til imorgen, da har jeg og kjæresten vært sammen i 3 år. Kjøpte gave igår :)
Så gjemmer jeg den på loftet og tar den ned når han har lagt seg :p

Her har junior fri fra barnehagen i dag, så vi har kost oss med Kalle Klovn og Oksen Anton på senga og tatt oss en laaaaaaaang god dusj! Nå skal det stekes pletter som vi skal gommle i oss varme og med hjemmelaget bringebærsyltetøy!!! NAM!!! :) Så får vi se hva resten av dagen bringer..... ;)
Ååå Kalle klovn husker jeg, morsok fyr det.

Babysvømming 17:15 :D

Ja håper så :)

Jeg kjøpte en litt høy lykt med hjerte på og tok med til blomsterbutikken, og tok en rød rose og kutta den ned slik at den passet nedi selve lykta, så tok jeg sånne gjennomsiktige geleperler og vann. Ble skikkelig fint :) Passe romantisk til en mann! Og et bittelite kort hvor det står "Til Kjæresten" inni.
Så får han en finskjorte jeg vet han har sett på, og et bittelite kort oppå der hvor det står "Til Kjekkasen" inni".
Og nok en kniv til samlinga hans, denne gangen en grønnsakskniv. Der står det "Til Kjøkkenhelten".
Så får sette det opp på spisebordet når han har lagt seg i kveld :p

Så håper han blir nøgd :p

"Inspirasjonen" til rosen min idag, men at den står nedi da :p
Det får holde med hverdagsmagi, er jeg redd..

88d6375ffb97b43d947757b1413c670c.jpg

jeg tok med poden og dro og spilte fotball på fotballbanen, nå har vi sett norske talenter. Ordentlig kosekveld for oss, fint det også avogtil. Ikke ofte han har tid nå som han har blitt så stor.

Back
Topp