Hehe... Rart med det...Det var lenge :/ bra dere kommer godt overens da! Håper på å få meg i dag for blir så godt humør av det
Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Rart med det...Det var lenge :/ bra dere kommer godt overens da! Håper på å få meg i dag for blir så godt humør av det
Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3
Ja... og nå smiler jeg litt for det fikk jeg ogHehe... Rart med det...![]()
God morgenGod morgen
Hva er planene for dagen?
Her venter jobb, så kvalitetstid med poden. Gleder meg![]()
Kos dere i dagGod morgenher skal det soves til 9 også bare kose meg med lille mor og rydding idag
babysvømming i ettermiddag
min kjære skal kjøre om 20 min så spent på det
kos deg idag
Takk for detKos dere i dag![]()
Her har junior fri fra barnehagen i dag, så vi har kost oss med Kalle Klovn og Oksen Anton på senga og tatt oss en laaaaaaaang god dusj! Nå skal det stekes pletter som vi skal gommle i oss varme og med hjemmelaget bringebærsyltetøy!!! NAM!!!God morgen
Hva er planene for dagen?
Her venter jobb, så kvalitetstid med poden. Gleder meg![]()
Ååå Kalle klovn husker jeg, morsok fyr det.Her har junior fri fra barnehagen i dag, så vi har kost oss med Kalle Klovn og Oksen Anton på senga og tatt oss en laaaaaaaang god dusj! Nå skal det stekes pletter som vi skal gommle i oss varme og med hjemmelaget bringebærsyltetøy!!! NAM!!!Så får vi se hva resten av dagen bringer.....
![]()
Så koseligIdag skal jeg på blomsterbutikk og få laget en liten rsoeoppsats til imorgen, da har jeg og kjæresten vært sammen i 3 år. Kjøpte gave igår
Så gjemmer jeg den på loftet og tar den ned når han har lagt seg![]()
Kos dereBabysvømming 17:15
Vi koset ossKos dere![]()
Så koseligBabysvømming 17:15
God helgNå har jeg også tatt helg![]()