**IKM uke 21**

Oh yeah er med ;) :D
Vi skal sprenge gravid lista denne uka altså :D

En skikkelig lykke ikm uke for mange dette <3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Vi skal sprenge gravid lista denne uka altså :D

En skikkelig lykke ikm uke for mange dette <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Er ganske sikker på at jeg ikke er en av de som sprenger lista, så fint som du sier :P Men blir spennende å se! :D Moro at så mange hr blitt gravide da.. jeg sa at jeg hadde en god mai-følelse! Magefølelsen min har alltid rett hihi.

Er ganske sikker på at jeg ikke er en av de som sprenger lista, så fint som du sier :P Men blir spennende å se! :D Moro at så mange hr blitt gravide da.. jeg sa at jeg hadde en god mai-følelse! Magefølelsen min har alltid rett hihi.

Mage følelsen min har pgså det :D men er ikke sikker på hva den forteller meg nå da :P hehe

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Vi må bare tenke positivt dere!:) vet at man ikke skal bruke el test som graviditetstest, men var faktisk sånn jeg merket at jeg var gravid forrige gang..tok en el test for morro skyld for å sjekke fargen, når jeg ikke var i nærheten av eggløsningen en gang, da streken var veldig mørk..uten å ha el. Fikk negativ graviditetstest idag (11dpo) men el testen har blitt mørkere..fra venstre er for 2 dager siden, mens den til høyre er fra idag etter 3 min! Skal den bli mørkere rundt ikm??!! Kan jeg håpe på positiv graviditetstest om noen dager mon tro?? Eller er det vanlig at den skal være så mørk slem om det er 2,5 uke til neste el?
image.jpg

Vi må bare tenke positivt dere!:) vet at man ikke skal bruke el test som graviditetstest, men var faktisk sånn jeg merket at jeg var gravid forrige gang..tok en el test for morro skyld for å sjekke fargen, når jeg ikke var i nærheten av eggløsningen en gang, da streken var veldig mørk..uten å ha el. Fikk negativ graviditetstest idag (11dpo) men el testen har blitt mørkere..fra venstre er for 2 dager siden, mens den til høyre er fra idag etter 3 min! Skal den bli mørkere rundt ikm??!! Kan jeg håpe på positiv graviditetstest om noen dager mon tro?? Eller er det vanlig at den skal være så mørk slem om det er 2,5 uke til neste el?Vis vedlegget 62136

Det kan ikke være at du har el nå da?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28

Nope! Fikk dønn positiv el test for 11 dager siden, da jeg skulle ha el. Etter det ble el testene bare svakere..pleier alltid også teste et par dager etter el. Men tok bare el test for morro skyld for et par dager + idag??men jeg vet jo ikke hva som er vanlig..pleier ikke akkuratt å ta el tester før ikm..men skal de ikke være svakere?? Har jo blitt veldig mørk på 2 dager syntes jeg!?

Måtte bare teste igjen :-D sterkere strek nå :-D får ikke til å legge til bilde, får ikke lastet det opp :-(

Måtte bare teste igjen :-D sterkere strek nå :-D får ikke til å legge til bilde, får ikke lastet det opp :-(
Så bra du får sterkere strek da værtfall :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Formen er så smått bedre og migrenen virker til å ha roet seg helt ned :) *bank i bordet*

Brystene og ryggen føles rart og det er en del murringer. En dag nærmere testeonsdag :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Okey, siden ingen andre har laget IKM uke 21 så gjør jeg det :-D Håper på IKM 19 mai selv. Om noen ser evt feil eller noe jeg ikke gjør riktig mtp denne tråden så skrik ut :)

Hiv dere på, dere som håper på IKM i uke 21 :)

IKM mandag 19.mai
mamma_mia_93
Bella<3
Kontrollfrik
Hemmeligefrue
September2012

IKM tirsdag 20.mai
Misscoral
Miina
Marte83
Enliterkjærlighet

IKM onsdag 21.mai
Afa
Guttemamma<3
UnknownP

IKM torsdag 22.mai
Geminigirl
Gulsløyfe
Bella75
Bea810
Mamma til jente'09<3
Bia123
Cogcprøver
Krumelur

IKM fredag 23.mai
Rosa-frøken
Lillegull09

IKM lørdag 24.mai
Fru.Sol
Nummer en
Goldenticket
Drømmer89

IKM søndag 25.mai
Kreativmamma
Therese.
Hope90

:D GRAVID
Mamma_mia_93
Misscoral
Rosa-frøken
Miina
September2012

:( TR
Enliterkjærlighet

Over IKM

Husk å si ifra om du blir gravid, får TR eller er over IKM :)

Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum. :)

Feil :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Noe føltes litt rart. Magen er liksom så stram og hard på en måte... og virker litt "oppblåst" under magen helt nederst der. Er ikke så veldig blublete som jeg egentlig pleier å bli noen få dager før mens. Lurer på om det bare er litt luft eller opplåstbarhet eller om det er noe som vokser der inne.. sistnevnte har jeg tungt for å tro pga negative tester og ellers ingen graviditetsfølelse. Men samt føltes det litt rart der nede.. stikker litt også i høyre eggstokk tror jeg. Spesielt etter sex.. er litt sånn stikk og krampe aktig.

Prøver ikke å kjenne etter eller noe.. Jaja. . Irriterende dette her egentlig :p

Back
Topp