Torsdag 15.mai

Liana har plukket "bombom" :p skal gjøre ALT det Emira gjør ;)
1400166193127.jpg

Og Leoh koser seg med banan :D endelig fikk vi tak i noe sånt!
1400166229439.jpg
 
Så fine bilder av dere alle tre.♡
Flinke Simone som kler på seg selv!:D Jenny deler interessen for sko (ko, som hun selv sier) og er spesielt interessert i støvlene sine.
Gleder meg til å se smårollingene i finstasen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så gøy med sko! Hihi...de er søte da;) det er ko her også. Støvlene ja...der sa du noe! De liker hun også, men jeg har ikke sett de på lenge, så kanskje de er i bhg...

Gleder meg til å se alle sammen i finstasen jeg også! :D

er dere friske og raske? hva skal dere 17 mai? kanskje vi skal lage en 17 mai tråd...hmmm..får se senere...nå håper jeg at Nathaniel sover til jeg har drukket latten min, og Simone og sambo er på Moa og handler inn til melkefri pavlova (kjenner jeg er spent!) og henter dressbuksa hans.
 
Hehe..Det er ikke tomt før det er tomt! :)
Synes han har blitt mørkere i håret?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nei jeg tror ikke han har det? Kanskje noe med lyset :)


******************
Surfer mobilt!
 
Å joda mamma det ER litt sjokolade igjen er!!
Vis vedlegget 61560


******************
Surfer mobilt!

Hihi:D en som elsker sjokolade eller;) Er den melkefri? Har nemmelig ikke testa det enda, så lurer på om det er godt? Simone har spist litt noen få ganger med melk. Det var godt syns hun :)
 
Hihi:D en som elsker sjokolade eller;) Er den melkefri? Har nemmelig ikke testa det enda, så lurer på om det er godt? Simone har spist litt noen få ganger med melk. Det var godt syns hun :)

Eskil elsker mørk melkefri sjokolade :p
Dette var en melkefri proteinbar med noe som likner sjokoladetrekk som jeg hadde spist :)



******************
Surfer mobilt!
 
Så gøy med sko! Hihi...de er søte da;) det er ko her også. Støvlene ja...der sa du noe! De liker hun også, men jeg har ikke sett de på lenge, så kanskje de er i bhg...

Gleder meg til å se alle sammen i finstasen jeg også! :D

er dere friske og raske? hva skal dere 17 mai? kanskje vi skal lage en 17 mai tråd...hmmm..får se senere...nå håper jeg at Nathaniel sover til jeg har drukket latten min, og Simone og sambo er på Moa og handler inn til melkefri pavlova (kjenner jeg er spent!) og henter dressbuksa hans.
Jeg skal også lage melkefri pavlova :D OG melkefri "ostekake" (uten ost) :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Eskil elsker mørk melkefri sjokolade :p
Dette var en melkefri proteinbar med noe som likner sjokoladetrekk som jeg hadde spist :)



******************
Surfer mobilt!
Eneste sjokoladen Hermine har smakt er mørk sjokolade med appelsin og mandler, men det gikk ned på høykant mens hun gjentok "Mine like lokkolade" :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Eneste sjokoladen Hermine har smakt er mørk sjokolade med appelsin og mandler, men det gikk ned på høykant mens hun gjentok "Mine like lokkolade" :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så bra :)
Kunne ønske jeg selv spiste mer mørk sjokolade før, slik at T ble introdusert for det også. Han liker det ikke nå.


******************
Surfer mobilt!
 
Hihi:D en som elsker sjokolade eller;) Er den melkefri? Har nemmelig ikke testa det enda, så lurer på om det er godt? Simone har spist litt noen få ganger med melk. Det var godt syns hun :)
Coop Anglamark har mørk sjokolade som er melkefri, med appelsinsmak og naturell. Hermine elsker de ;) På Europris, i smågodthylla, har de også melkefri nonstop og operamints :) Vi har ikke testa de enda, men har klart til 17.mai ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Så bra :)
Kunne ønske jeg selv spiste mer mørk sjokolade før, slik at T ble introdusert for det også. Han liker det ikke nå.


******************
Surfer mobilt!
Nei, det er jo ganske bittert! Veldig greit når de ikke kan få smake på noe annet :p Vi har latt henne smake i et halvt år ca, først nå liker hun det ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Nei, det er jo ganske bittert! Veldig greit når de ikke kan få smake på noe annet :p Vi har latt henne smake i et halvt år ca, først nå liker hun det ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg tror forresten han kan like den fra GO Eco - for den var ikke så bitter. Må testes.


******************
Surfer mobilt!
 
Hermine lille er pjusk igjen :( Hun var så sutrete og slapp i ettermiddag, og etter bad og melkeflaske måtte jeg måle henne, da hadde hun 38.2 målt under armen :oops: Tett i brystet og nesen så måtte gi både Ventoline og Efedrin før legging så hun ikke skal brekke seg :(

Håper hun blir bedre til 17.mai!!!

Jeg har fått "ostekaka" (som egentlig er mer en fromasjkake) i kjøleskapet og skal legge gelélokk på den i morgen :) Så lager jeg pavlovaen også i morgen tenker jeg.

Snuppa sovna rekordfort stakkars, men jeg sitter enda på sengekanten og venter på at hun skal sove tungt nok til at jeg kan gå :p

Nå blir det jordbær og Netflix!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hello beautiful ladies! :)

Dagene flyr så det blir lite skriving her, men leser ofte hva dere skravler om ;-)

Her sov vi godt. Simone sov til 06.30, og koste seg med melk og barn-tv før barnehagen :) Hun kler på seg sko, jakke, bukse og lue selv.
Nathaniel sover ca 3-4 timer mellom hvert måltid og er en avslappet kar :)
Vi var i byen og kjøpte dress til Kai-Even, finklær til meg, Nathaniel og Simone her om dagen. Da lyste Simone opp når vi kom inn på skobutikken. Haha! Hun elsker sko! Fikk seg sølvsko og knallrosa kjole med grå bolero :) Skal ta bilder 17 og legge ut. Hun har en flott strikkabunad, men det fanst ikke svarte sko å oppdrive, og bunadskjorta i str 92 var det ikke håp om å få på hun. Så vi får finne det etter 17 mai, før barnedåpen.

Stokke senga kunne senkes helt til gulvet, og da ble gjerdet 15cm høyere enn på hennes seng, så vi har satt på sprinklene igjen. Hun sov godt uten, men protesterte ikke på at de var kommet på igjen.

Vis vedlegget 61516
Utekvelds

Vis vedlegget 61517
Ballbingen på senteret

Vis vedlegget 61519

Vis vedlegget 61520






Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine bilder av dere :)

Så flink Simone er til å kle på seg! Hermine får på seg støvler selv,men ikke sko :p

Som N vokser :D Herlig at han sover så mye :) Hermine sov alltid bare 20-30 min i slengen da hun var så liten ;) Hvordan går det med magen hans?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sett noen har ticker i appen...lurer på hvordan de får det til?
 
Hmmm...prøver... :p

Tror jeg fikk det til :)


 
haha..her også:p men hun treffer innimellom:p

Hehe her også :D men det viktigste er visst å bare ta av og på, og er tydeligvis det samme om hvem sko som kommer på hvilken fot:p:D
 
Skjønne de er! Og så så flink å plukke bombom:) Fikk løvetann her om dagen jeg også, men de var i sørgelig stand:p

Haha ja du er hvertfall heldig som fikk en da! Jeg fikk bare høre "nei, min" :p hehe.. så litt sørgelig ut denne også innen den kom inn ;) hehe.. hele stilken var knekt på flere områder og var helt most:p
 
Back
Topp