Torsdag 15.mai

Hehe jeg sier hver morgen at jeg skal legge meg tidlig! Men så kommer lissom kvelden da:P

Hvor skulle du igjen?:)
Ja. Samme her
Men i kveld bør jeg virkelig pga kjøring i morgen :)
Skal til Tjøme og besøke svigermor og mannen hennes til 17.mai :)

Surfer mobilt!

Fru H: ja da er det nok lurt å være mer uthvilt :) blir sikkert koselig å dra på besøk :D hehe

Fru H: ja da er det nok lurt å være mer uthvilt :) blir sikkert koselig å dra på besøk :D hehe
Ja jeg kjenner at jeg gleder meg veldig.
Det er lenge siden vi har sett dem skikkelig og det blir godt å være sammen med noen med ungene nå :)
Håper bare ikke nettene blir værre borte :-p

Surfer mobilt!

Det er lenge siden vi har sett dem skikkelig og det blir godt å være sammen med noen med ungene nå :)

Surfer mobilt!

Ja er ekstra koselig å tilbringe mye tid med noen man ikke ser så ofte :D og godt for deg å ikke være alene med ungene ja..kansje det hjelper raskere på formen :)

Kjedelig å ligge våken eller sove dårlig når man egentlig ikke trenger det:( :P hehe.. men bra lillesnupp er i fin form forde da:D;)

Æsj ja, snø i mai er kjedelig! Har opplevd flere ganger at det har kommet snø/sludd på 17 mai her:eek::P
Ja, til natten skal jeg ha øreplugger klar :p Verre for mannen, han som spratt opp ørten ganger for å gi vann/smokk/dyne/kos osv :p

Ja, snø 17.mai er ikke uvanlig her heller! I fjor var det 20 grader og sol, så skulle bare mangle at det blir snø i år!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg skrev på fb at Leoh er 7 mnd idag.. men så fant jeg ut at 14 var i går :P sååeeehh hurra for Leoh igår!! :D
Vis vedlegget 61492
Søtingen! :)

Jeg tok feil av datoene i går fordi jeg har glemt å stille datoen på armbåndsuret mitt :p

Surfer mobilt!
Han sov vel bedre hos oss enn hjemme, gjorde han ikke? :p Kanskje han liker reisesenga si veldig godt? ;)

Har ikke kjørt så langt alene før. Kun til Oslo med bare Teodor. Da koblet jeg ut airbag slik at han satt foran med meg.
Så det blir spennende.
Vi har selskap i bilen halve veien ned da. Men ikke hjem igjen.

Surfer mobilt!
Jeg synes motorvei er så skummelt :p Både farten, forbikjøringer og å finne riktig vei :confused: Men det er jo forsåvidt ikke like ubehagelig når det er 4 filer, for da er jo forbikjøring trygt. Her har jeg alltid hjertet i halsen på langtur for man vet aldri når en tulling legger seg og og kjører forbi rett før en sving, i 90 sonen :eek:

Hello beautiful ladies! :-)

Dagene flyr så det blir lite skriving her, men leser ofte hva dere skravler om ;-)

Her sov vi godt. Simone sov til 06.30, og koste seg med melk og barn-tv før barnehagen :-) Hun kler på seg sko, jakke, bukse og lue selv.
Nathaniel sover ca 3-4 timer mellom hvert måltid og er en avslappet kar :-)
Vi var i byen og kjøpte dress til Kai-Even, finklær til meg, Nathaniel og Simone her om dagen. Da lyste Simone opp når vi kom inn på skobutikken. Haha! Hun elsker sko! Fikk seg sølvsko og knallrosa kjole med grå bolero :-) Skal ta bilder 17 og legge ut. Hun har en flott strikkabunad, men det fanst ikke svarte sko å oppdrive, og bunadskjorta i str 92 var det ikke håp om å få på hun. Så vi får finne det etter 17 mai, før barnedåpen.

Stokke senga kunne senkes helt til gulvet, og da ble gjerdet 15cm høyere enn på hennes seng, så vi har satt på sprinklene igjen. Hun sov godt uten, men protesterte ikke på at de var kommet på igjen.

ImageUploadedByBV Forum1400150644.134022.jpg
Utekvelds

ImageUploadedByBV Forum1400150685.333792.jpg
Ballbingen på senteret

ImageUploadedByBV Forum1400150793.666780.jpg

ImageUploadedByBV Forum1400150821.634383.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, til natten skal jeg ha øreplugger klar :p Verre for mannen, han som spratt opp ørten ganger for å gi vann/smokk/dyne/kos osv :p

Ja, snø 17.mai er ikke uvanlig her heller! I fjor var det 20 grader og sol, så skulle bare mangle at det blir snø i år!

Haha så du skal virkelig sørge for å sove godt, og heller la de to andre styre på? :P:D hehe..

Ja hadde jo vært typisk det :P kaldt vått og sørpete:confused::p

Søtingen! :)

Jeg tok feil av datoene i går fordi jeg har glemt å stille datoen på armbåndsuret mitt :p

Hehe takk:) ja da hadde du hvertfall en unnskyldning:P jeg burde jo ha visst det, siden jeg ser på mobilen så ofte ;) men neida, var lissom innstilt på at det bar 14 idag :D

Så koselige bilder :-)

Surfer mobilt!

Dagene flyr så det blir lite skriving her, men leser ofte hva dere skravler om ;-)

Her sov vi godt. Simone sov til 06.30, og koste seg med melk og barn-tv før barnehagen :-) Hun kler på seg sko, jakke, bukse og lue selv.
Vi var i byen og kjøpte dress til Kai-Even, finklær til meg, Nathaniel og Simone her om dagen. Da lyste Simone opp når vi kom inn på skobutikken. Haha! Hun elsker sko! Fikk seg sølvsko og knallrosa kjole med grå bolero :-) Skal ta bilder 17 og legge ut. Hun har en flott strikkabunad, men det fanst ikke svarte sko å oppdrive, og bunadskjorta i str 92 var det ikke håp om å få på hun. Så vi får finne det etter 17 mai, før barnedåpen.

Stokke senga kunne senkes helt til gulvet, og da ble gjerdet 15cm høyere enn på hennes seng, så vi har satt på sprinklene igjen. Hun sov godt uten, men protesterte ikke på at de var kommet på igjen.

Vis vedlegget 61516
Utekvelds

Vis vedlegget 61517
Ballbingen på senteret

Vis vedlegget 61519

Vis vedlegget 61520

Så fine bilder av dere alle tre.♡
Flinke Simone som kler på seg selv!:D Jenny deler interessen for sko (ko, som hun selv sier) og er spesielt interessert i støvlene sine.
Gleder meg til å se smårollingene i finstasen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 61516
Utekvelds

Vis vedlegget 61517
Ballbingen på senteret

Vis vedlegget 61519

Vis vedlegget 61520

For en fin gjeng dere er :D

Haha skobutikk er vel midt i blinken for Simone:D:P så godt at Nathaniel sover så bra :) sånn var Leoh også:)

Så fine bilder av dere alle tre.♡
Flinke Simone som kler på seg selv!:D Jenny deler interessen for sko (ko, som hun selv sier) og er spesielt interessert i støvlene sine.
Gleder meg til å se smårollingene i finstasen!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Liana elsker også å ta av og på sko.. og bukser :D hun sier "oa/goa" for "skoa":) hehe

Samme her.. Mina sier goa :-) tar på riktig fot nesten hver gang og... men ikke så mye klær ennå :-)

Hehe så flink..hos Liana er det nok veldig tilfeldig åssen fot skoene kommer på :P

Back
Topp