Torsdag 15.mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Trøtt i dag...!
Så jeg gleder meg til sovetid :p
T er levert og vi daffer inne.
Lillebror ville ikke hjem fra Bhg egentlig :p
Rydde og pakke i dag, og senere kjøre T til bursdag og handle til kakebaking til 17.mai :)


******************
Surfer mobilt!
 
God morgen, jenter og barn :)

Emira og Liana er i barnehagen og klare for fotografering kl 10:15:) Emira var i fin form, så var nok bare tappet for energi stakkar! så satser på at formen holder seg :) Liana var fornøyd med kjolen hun fikk på, og syns hun var fin:D sa om og om igjen "se sin" mens hun holdt i kjolen;):p (arvet etter Emira)

I skrivende stund, så gir jeg Leoh flaske:p skal stelle han når det er gjort! Ellers tar vi dagen som den kommer:)

Bilde av Emira med kjolen Liana har på idag:) kan ikke tro det har gått 3 år siden bilde ble tatt:eek::)
1400136041335.jpg
 
Trøtt i dag...!
Så jeg gleder meg til sovetid :p
T er levert og vi daffer inne.
Lillebror ville ikke hjem fra Bhg egentlig :p
Rydde og pakke i dag, og senere kjøre T til bursdag og handle til kakebaking til 17.mai :)


******************
Surfer mobilt!

Håper du får hvilt deg litt :) ha en fin dag;)
 
Takk for det :)
Gleder meg til bedre netter og litt senere morgen!!!


******************
Surfer mobilt!

Ja det kan jeg forstå! :) blir vel også litt bedre så fort formen er fin igjen? ;)
 
Ja det kan jeg forstå! :) blir vel også litt bedre så fort formen er fin igjen? ;)
J jeg håper det.
Det hjelper ikke akkurat på med trøblete og korte netter :p
I kveld bør jeg legge meg veldig tidlig, spørs bare hvor rask jeg er til å pakke først :)


******************
Surfer mobilt!
 
J jeg håper det.
Det hjelper ikke akkurat på med trøblete og korte netter :p
I kveld bør jeg legge meg veldig tidlig, spørs bare hvor rask jeg er til å pakke først :)


******************
Surfer mobilt!
Hehe, du den der høres kjent ut :p

Blir det noen sinne tidlig kveld når man skal pakke til en reise? ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hallo :)

Hermine er blitt forkjølet, og plagdes litt med slim og hoste i natt...så jeg har sovet lite siden kl 05 pga hosten hennes, selv om hun selv sov godt til kl 07! :p

Snuppa er i bhg, hun var i fin form tross litt snørr og hoste...regner med det blir verre så kan liksågodt vente med hjemmeværing til da :p

Jeg slapper av på sofaen og venter på litt piff, når det kommer så skal jeg arbeide litt hjemmefra :)

Ute snør det :eek: NÅ begynner jeg å bli utålmodig etter vår!!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
God morgen, jenter og barn :)

Emira og Liana er i barnehagen og klare for fotografering kl 10:15:) Emira var i fin form, så var nok bare tappet for energi stakkar! så satser på at formen holder seg :) Liana var fornøyd med kjolen hun fikk på, og syns hun var fin:D sa om og om igjen "se sin" mens hun holdt i kjolen;):p (arvet etter Emira)

I skrivende stund, så gir jeg Leoh flaske:p skal stelle han når det er gjort! Ellers tar vi dagen som den kommer:)

Bilde av Emira med kjolen Liana har på idag:) kan ikke tro det har gått 3 år siden bilde ble tatt:eek::)
Vis vedlegget 61482
Nåååå, så søt! Jeg trodde det var Liana ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hehe, du den der høres kjent ut :p

Blir det noen sinne tidlig kveld når man skal pakke til en reise? ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Nei det spørs :p
Men vi bør vente til sovetid med å kjøre i morgen, så jeg har litt tid da og. Så får ungene lekt litt ute først.
Vi skal til svigermor forresten, svarte deg aldri i går :p


******************
Surfer mobilt!
 
Hallo :)

Hermine er blitt forkjølet, og plagdes litt med slim og hoste i natt...så jeg har sovet lite siden kl 05 pga hosten hennes, selv om hun selv sov godt til kl 07! :p

Snuppa er i bhg, hun var i fin form tross litt snørr og hoste...regner med det blir verre så kan liksågodt vente med hjemmeværing til da :p

Jeg slapper av på sofaen og venter på litt piff, når det kommer så skal jeg arbeide litt hjemmefra :)

Ute snør det :eek: NÅ begynner jeg å bli utålmodig etter vår!!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Håper formen hennes holder seg greit da :)
Og at du får litt piff :-D


******************
Surfer mobilt!
 
Nei det spørs :p
Men vi bør vente til sovetid med å kjøre i morgen, så jeg har litt tid da og. Så får ungene lekt litt ute først.
Vi skal til svigermor forresten, svarte deg aldri i går :p


******************
Surfer mobilt!
Aaaah! Så koselig :) Reiser dere med bil eller tog?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Aaaah! Så koselig :) Reiser dere med bil eller tog?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Bil :)
Blir så trøblete uten bilseter der nede og de har ikke noe utstyr så det er mye som skal med


******************
Surfer mobilt!
 
Bil :)
Blir så trøblete uten bilseter der nede og de har ikke noe utstyr så det er mye som skal med


******************
Surfer mobilt!
Ser den!

Så tøff du er som legger ut på langtur med bil alene! Jeg har enda ikke turt å reise til søsteren min med bil alene, det er bare 3-4 timer unna men likevel :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ser den!

Så tøff du er som legger ut på langtur med bil alene! Jeg har enda ikke turt å reise til søsteren min med bil alene, det er bare 3-4 timer unna men likevel :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Har ikke kjørt så langt alene før. Kun til Oslo med bare Teodor. Da koblet jeg ut airbag slik at han satt foran med meg.
Så det blir spennende.
Vi har selskap i bilen halve veien ned da. Men ikke hjem igjen.


******************
Surfer mobilt!
 
J jeg håper det.
Det hjelper ikke akkurat på med trøblete og korte netter :p
I kveld bør jeg legge meg veldig tidlig, spørs bare hvor rask jeg er til å pakke først :)


******************
Surfer mobilt!

Hehe jeg sier hver morgen at jeg skal legge meg tidlig! Men så kommer lissom kvelden da:p

Hvor skulle du igjen?:)
 
Hallo :)

Hermine er blitt forkjølet, og plagdes litt med slim og hoste i natt...så jeg har sovet lite siden kl 05 pga hosten hennes, selv om hun selv sov godt til kl 07! :p

Snuppa er i bhg, hun var i fin form tross litt snørr og hoste...regner med det blir verre så kan liksågodt vente med hjemmeværing til da :p

Jeg slapper av på sofaen og venter på litt piff, når det kommer så skal jeg arbeide litt hjemmefra :)

Ute snør det :eek: NÅ begynner jeg å bli utålmodig etter vår!!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjedelig å ligge våken eller sove dårlig når man egentlig ikke trenger det:( :p hehe.. men bra lillesnupp er i fin form forde da:D;)

Æsj ja, snø i mai er kjedelig! Har opplevd flere ganger at det har kommet snø/sludd på 17 mai her:eek::p
 
Nåååå, så søt! Jeg trodde det var Liana ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hihi de ligner på det bildet der:D men det er mest pga smokken skjuler munn.. hehe :D
 
Jeg skrev på fb at Leoh er 7 mnd idag.. men så fant jeg ut at 14 var i går :p sååeeehh hurra for Leoh igår!! :D
1400139514802.jpg
 
Back
Topp