SKRAVLE-TRÅD

Prøver å finne ut om jeg skal feire 17mai eller bare dra på hytta. Mamma har, for fjerde år på rad, klart å ødelegge hele forventningen og gleden til dagen, fordi hun er så sjalu på at jeg vil feire dagen både med mine foreldre og hans foreldre, og når jeg da har laget avtale med dem og trodde i beste mening at det ville passe for mamma og det ikke gjorde det, så skjeller hun meg ut :(
Men har jo en pappa og to søstre jeg gjerne vil være med også, så de tre andre årene har jeg svelgt det og gått på besøk til dem, men nå er jeg bare helt lei meg :(

Hørtes kjipt ut, om du har planlagt noe så gjør du det sier nå jeg

Jeg begynte med cerazette idag, litt over to måneder etter fødselen. Håper jeg ikke får noen bivirkninger. Andre som har fått det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bruker cerazette og ingen bivirkninger her:)

Uff, liker ikke å begynne på nye ting. Var fornøyd med Yasmin jeg og var sikker på at jeg kunne bruke de etter fødselen. Fikk bivirkninger av mikrogynon og det var ikke kult. Tok lang tid før jeg fant ut at det var pillene sin skyld også.

Her var det omvendt... Prøvd forskjellig. Microgynon er det eneste jeg ikek har hatt bivirkninger av, Yasmin var helt forferdelig! Rart hvor forskjellig disse kroppene våre reagerer på ting!!

God morgen

Planer for dagen?

God morgen god morgen.

Her får vi besøk av min søstern men mannen skal fikse noe strøm i hjemmet hennes. Også skal det ryddes i kjelleren. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen god morgen.

Her får vi besøk av min søstern men mannen skal fikse noe strøm i hjemmet hennes. Også skal det ryddes i kjelleren. :)

Misunner deg ikke rydding i kjelleren, men besøk hørtes koselig ut;):D

God morgen :) her går turen snart ut :D munnen er ett hakk bedre idag :) Jippi!

Mamma til en prinsesse ♡

Misunner deg ikke rydding i kjelleren, men besøk hørtes koselig ut;):D

Kan ikke si jeg gleder meg akkurat nei.
Men er litt morsomt også. Kan fort finne masse rart.:p

Kan ikke si jeg gleder meg akkurat nei.
Men er litt morsomt også. Kan fort finne masse rart.:p

Det har du rett i:P
Må ha lykke til med ryddingen iallefall;)

Idag skal jeg og babyen på babymassajekurs. Er andre gangen idagbof jeg gleder meg! Sist begynte hun plutselig å hylgrine da, så håper det ikke skjer denne gangen.

Jeg fikk masse småkviser og småblødninger i tre uker i strekk, så jeg sluttet med dem :p
Men har hørt om andre med gode erfaringer, alle kropper reagerer forskjellig :)
Akkurat det kan jeg leve med, men er mer redd for depresjon og hodepine.

Back
Topp