**IKM uke 21**

Å fader hva er det som skjer?! Noe gærnt med tråden her :p NÅ så jeg hele setningen din ja..

Prøver å ikke jakte på symptomer da... men kan ikke unngå å lure når man er SÅ kvalm og svimmel. Men spiste frokost nå og føler meg mye bedre. Så var nok bare sulten :p
hehe nei du så ikke feil :P jeg var litt rask i stad :P også gikk jeg inn å edita den etterpå :D jeg blir også kvalm om morran når det tar lang tid fr jeg spiser :P vi får bare holde utkikk så tenker jeg de dukker oppp snart :D vi skal over i februar sammen :D

hehe nei du så ikke feil :p jeg var litt rask i stad :p også gikk jeg inn å edita den etterpå :D jeg blir også kvalm om morran når det tar lang tid fr jeg spiser :p vi får bare holde utkikk så tenker jeg de dukker oppp snart :D vi skal over i februar sammen :D

Ja enten 30.januar eller 1. februar blir terminen her hvis det klaffer, ifølge terminkalkulatoren :P og da regnet jeg etter første blødningsdag i siste menstruasjon. Du a? :D

Jeg lurer på når jeg egentlig kan forvente el. Når i syklusen tenker jeg på siden jeg har hatt sykluser nå på først 29 dager, så 26 dager og så 32 dager. Er veldig uregelmessig ser det ut som

Sent from my iPhone using BV Forum

5 dpo i dag og om noen få dager kan syntom jakta begynne :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Vi får følge med hverandre, vi har jo begge tatt pergo denne pp. Jeg er 3 dpo idag. Tror pergo kan gi litt "symptomer" også :)

Ja enten 30.januar eller 1. februar blir terminen her hvis det klaffer, ifølge terminkalkulatoren :P og da regnet jeg etter første blødningsdag i siste menstruasjon. Du a? :D
2 februar om jeg regner fra EL dag :D 30 januar om jeg regner fra første dag i siste mens :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Vi får følge med hverandre, vi har jo begge tatt pergo denne pp. Jeg er 3 dpo idag. Tror pergo kan gi litt "symptomer" også :)

Det må vi gjøre :) er 5 dpo i dag og føler meg veldig oppblåst og lite matlyst. Svimmel og trøtt + skikkelig mens murringer inni mellom:P men prøver å fortelle meg selv at dette ikke trenger å bety spire, men at det er litt symptomer pga pergo :P veldig spent mot ikm nå altså :D merker du noen forskjell denne PP med pergo i forhold til siste?:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

2 februar om jeg regner fra EL dag :D 30 januar om jeg regner fra første dag i siste mens :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Uuuuh omtrent samtidig det jo! :p

LItt sterkere el-test i dag, og har fått mer el-slim. Er veldig spent på testen i morgen!

Det ser veldig ut som at jeg må snike meg over til uke 22, men jeg henger her, enn så lenge, siden det også kan hende at el allerede har vært.

Jeg tror jeg hadde el i slutten av forrige uke. I dag har jeg hatt småblødninger. Så lite at jeg ikke ville merket det dersom jeg ikke hadde vært på do for å si det sånn. Ingen smerter. Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg helt syke festesmerter, men ingen festeblødning. Kan det være festeblødning tror dere?:)

Jeg tror jeg hadde el i slutten av forrige uke. I dag har jeg hatt småblødninger. Så lite at jeg ikke ville merket det dersom jeg ikke hadde vært på do for å si det sånn. Ingen smerter. Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg helt syke festesmerter, men ingen festeblødning. Kan det være festeblødning tror dere?:)

Det kan det være:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Det må vi gjøre :) er 5 dpo i dag og føler meg veldig oppblåst og lite matlyst. Svimmel og trøtt + skikkelig mens murringer inni mellom:P men prøver å fortelle meg selv at dette ikke trenger å bety spire, men at det er litt symptomer pga pergo :P veldig spent mot ikm nå altså :D merker du noen forskjell denne PP med pergo i forhold til siste?:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Eneste forskjellene jeg har merket foreløpig er at jeg el testene ble neeesten positive et par dager tidligere enn vanlig og at de holdt seg sterke/positive i flere dager, vanligvis har jeg pos el test kun en dag.

Har også hatt el smerter over flere dager, og jeg tror smertene har vært noe sterkere.

Har ikke kjent noen "symptomer" nå i dpodagene, men murringer har jeg, men det har jeg hatt de tidligere pp også.

Sent from my iPad using BV Forum

Eneste forskjellene jeg har merket foreløpig er at jeg el testene ble neeesten positive et par dager tidligere enn vanlig og at de holdt seg sterke/positive i flere dager, vanligvis har jeg pos el test kun en dag.

Har også hatt el smerter over flere dager, og jeg tror smertene har vært noe sterkere.

Har ikke kjent noen "symptomer" nå i dpodagene, men murringer har jeg, men det har jeg hatt de tidligere pp også.

Sent from my iPad using BV Forum
kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke testet etter el, men det skal jeg gjøre i neste pp om det ikke har klaffet nå:)
kjenner noe som kan være symptomer, men foreløpig prøver jeg bare å slå det fra meg :P murringene og el smertene har vært kraftige værtfall denne gangen:P

kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke testet etter el, men det skal jeg gjøre i neste pp om det ikke har klaffet nå:)
kjenner noe som kan være symptomer, men foreløpig prøver jeg bare å slå det fra meg :p murringene og el smertene har vært kraftige værtfall denne gangen:p

Jeg har blitt lurt så mange pp nå av stikkinger, murringer, kramper, trøtthet, kviser og what not....jeg orker nesten ikke tolke disse tegnene lengre :) det er normaltilstand for meg. Jeg har aldri kjent at puppene har vært ømme, så det kjenner jeg litt etter da. :)

Blir spennende nå fremover, har liksom store forhåpninger nå med denne pergoen. :)

Når har du tenkt å teste? Hvilken dpo?

Jeg har blitt lurt så mange pp nå av stikkinger, murringer, kramper, trøtthet, kviser og what not....jeg orker nesten ikke tolke disse tegnene lengre :) det er normaltilstand for meg. Jeg har aldri kjent at puppene har vært ømme, så det kjenner jeg litt etter da. :)

Blir spennende nå fremover, har liksom store forhåpninger nå med denne pergoen. :)

Når har du tenkt å teste? Hvilken dpo?
samme her :p mannen sa til meg at når puppene mine blir så ømme at han ikke får lov å kose med de under sex da kan jeg tolke :p haha

skal ta en test til lørdag :D da er jeg 11 dpo:) om de fra billige tester har kommet da:) jeg har også veldig store forhåpninger nå:D men har en følelse på at det kanskje ikke klaffer før neste p på kur nr 2:p

når tenker du å teste da?:D

Jeg kjenner ingen symptomer per dags dato! 7 dager siden EL. Forhåpningene er ikke store og har igrunnen ikke lyst til å ta en G-test... Venter heller og ser om TR kommer!

Du kan stryke meg! Her har ikke EL ankommet enda :(

Taster på appen :)

Back
Topp