Hahaha nei det var kjempe feil16 dpo??
Taster på appen![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha nei det var kjempe feil16 dpo??
Taster på appen![]()
Haha, nå begynte jeg å lure herHahaha nei det var kjempe feilskulle stå CD 16
![]()
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Hehe det skjønner jeg godtHaha, nå begynte jeg å lure her![]()
Taster på appen![]()
Ja, du skal hvertfall ikke inn i en pp 29! Grøss og gruHehe det skjønner jeg godthåper jeg på den tiden sitter med en positiv test
![]()
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
Åå nei værsåsnill la meg slippe detJa, du skal hvertfall ikke inn i en pp 29! Grøss og gru
Taster på appen![]()
Nå vet jeg ikke helt hva du mener? Vi har jo egentlig ingen egg..? Eggceller, ja, men ikke egg.Selve egget kommer vel ikke ut? Det går vel i oppløsning etter å ha trekt seg tilbake og deretter blir til små eggceller?
Jo det var nok det jeg mente ja!!Nå vet jeg ikke helt hva du mener? Vi har jo egentlig ingen egg..? Eggceller, ja, men ikke egg.
Mener du follikkelen? Den væskefylte blæren på eggstokken som eggcellen er inni? Den slipper eggcellen løs ved eggløsning, og omdannes til corpus luteum (det gule legemet), som produserer hormoner som gjør at kroppen forstår at el har vært, og som også gjør at mensen ikke kommer. Om eggcellen ikke befruktes, vil det gule legemet brytes ned etter 10-16 dager (lutealfasens vanligste varighet), og vi får mensen...
Eller mente du noe annet?
aner ikkedpo dag 2 er snart over alt! Når er det mulig å begynne å merke symptomer egentlig?
Ikke det at jeg merker noe... enda![]()
Det hørtes jo lovende ut!5/6 dpo i dag, hatt mye murringer i dag og i gårtar det som et godt tegn! Fikk forresten råmelk ut av det ene brystet i dag, what liksom!? Slutta å amme lillebror for 1,5 år siden
Sent from my iPhone using BV Forum
aner ikkesyns selv jeg mer symptomer men er ikke mer en drøye 4 dpo
haha tror nok det er først etter egget har festet seg og det kan jo variere
![]()
aner ikkesyns selv jeg mer symptomer men er ikke mer en drøye 4 dpo
haha tror nok det er først etter egget har festet seg og det kan jo variere
![]()
Hehe symptom jakten er ubevisst igang her ogsåOps! skrev visst to ganger![]()
Hehe symptom jakten er ubevisst igang her ogsåer bare 5 dpo ca og prøver å overbevise meg selv om at det er for tidlig
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
Haha symptom?![]()