Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Jeg gikk ufrivilig rett fra dag 3 til 15 på squat challenge igår tror jeg ;) Etter å ha fullført 60 knebøy på formiddagen, endte jeg opp med å måtte ta ørten til på kvelden, med vesla på armen. Ho hadde mageknip, og det var bare knebøy som roa ho ned.. Der får jeg for å spise pizza til middag! Tror jeg fikk bekrefta at Stella ikke tåler ost.. Får drøye noen uker før jeg prøver igjen. Utover dèt har jeg ingen fysisk aktivitet å skryte av for gårsdagen, med mindre shopping teller ;)

Tok masse knebøy igår, men fikk skikkelig vondt i knærne! Er det noen annen måte å trene rumpe på som ikke belaster knærne så mye?
Tok også planken for å trene magen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tok masse knebøy igår, men fikk skikkelig vondt i knærne! Er det noen annen måte å trene rumpe på som ikke belaster knærne så mye?
Tok også planken for å trene magen.
Eselspark :) Stå på alle fire og løft annethvert bein. Det knaser godt i mine knær når jeg tar knebøy også. Blir spennende når jeg skal opp i 150 og 250 knebly om dagen :/

Har du Android så finnes det en app som heter Daglig rumpetrening :) Og en som heter Daglig magetrening, Daglig bentrening etc.. Jeg brukte disse mye i fjor. Får kanskje laste de ned igjen! Kjekke når man vil trene hjemme!

Har du Android så finnes det en app som heter Daglig rumpetrening :) Og en som heter Daglig magetrening, Daglig bentrening etc.. Jeg brukte disse mye i fjor. Får kanskje laste de ned igjen! Kjekke når man vil trene hjemme!
Gjennom nike training-appen får du også skreddersydde opplegg for rumpe, bein, mage, rygg osv. Den finnes iallefall for iphone. Kjempeapp!

Dag 8 av 30 DS, snart ferdig med level 1, merker allerede at styrken i armer og bein er bedre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blæ, idag er jeg lite motivert. Ferdig med dag 13 på squatinga, men er blitt forkjølet og vil helst ligge i sofaen og spise smågodt ;) men det går jo ikke med to travle frøkner! Får finne igjen motivasjonen i morgen heller!

Ikke noe trening i dag, men desto mer gåing med lillemor mageknip i armene :( Ikkeno snop idag da!

Har spist både skolebrød og punsjbolle idag, og middagen kom fra pizzabakeren. Hadde tenkt å lage ordentlig middag, men tiden løp fra oss og plutselig var klokka 19! Hadde helg glemt å se på klokka.
Men jeg har fått gått en times trilletur og et par knebøy med bæresjal for å roe en gråtende baby.

Er det sånn som ho Sigrid Bonde Tusvik var med på i det TV programmet sitt? :) For det så ikke dumt ut! Men kan ikke tenke meg at det er noe sånt her i Fredrikstad!

Jeg har derimot sendt en mail til Det Gule Huset i Moss. De har visst barselpilates, men er avhengige av 5-6 påmeldinger. Håper jeg er den femte som viser interesse ;) Østfoldjenter! Bli med! :)
Ikke sett det programmet til Bonde Tusvik, men ikke usannsynlig det var samme opplegget :) Får håpe det blir pilates på deg -det er jo så digg trening :)

Prøvde buksa jeg kjøpte 1 mnd før graviditet igjen idag, og den gikk på!!!!! Den gikk til og med igjen, men någet trang er den! Såå motiverende å se at all turgåingen og alle squatsene og telling av kalorier funker! Jippi! Feirer med en trilletur i strålende maivær!

Ferdig med level 1 av 30 day shred :) Deilig med litt forandring, begynte å bli lei av de samme øvelsene nå!

OG jeg har ikke spist noe søtt i dag :)

OG jeg får endelig lukket igjen turbuksa jeg fikk til jul :)

Ferdig med level 1 av 30 day shred :) Deilig med litt forandring, begynte å bli lei av de samme øvelsene nå!

OG jeg har ikke spist noe søtt i dag :)

OG jeg får endelig lukket igjen turbuksa jeg fikk til jul :)
Flink! :) Er det 10 dager på hver level som er poenget?

Har gått halvannen times tur i hurtig tempo idag, føltes bra. Er skikkelig sugen på sjokolade da. Sambo mente vi skulle kjøpe, men jeg sa nei. Er så vanskelig når han også vil ha! Føler liksom at hvis han spiser, så kan jeg også. Vi er like håpløse begge to.
Og ingen av oss har lett for å legge på oss, vi er slanke begge to. Det er jo for at det er usunt at vi ikke bør spise det.

Flink! :) Er det 10 dager på hver level som er poenget?

Takk :)
Ja, det er 10 dager på hvert nivå, blir gradvis hardere, men egentlig synes jeg nivå 2 er værst, så gruer meg litt til i morgen :p

Ikke til inspirasjon, men til glede for alle som er flinkere og sunnere enn meg! I dag har jeg spist et kakestykke, to Japp, en kindersjokolade ( teller ikke fordi den er så liten) og taco. Hjelper ikke med en liten gåtur da :eek:

Hvordan bli kvitt dette søtsuget:anyone

Åh, det hørtes godt ut!!! For min del så måtte jeg bare pine meg gjennom de første 5-6dagene uten godis og kjeks og sånt noe, spiser frukt og bær, yoghurt og sunne alternativer heller. Unngår å kjøpe inn godis nå i starten, for det frister sånn. Så jeg må altså gå cold turkey noen dager, da gir søtsuget seg veldig.. nå tenker jeg ikke på det lengre, kjenner ikke behovet som før!

Har skeia litt ut i helga jeg også, så i går gadd jeg ikke registrere det jeg spiste i Lifesum appen en gang ;) Viktig å ikke være helt nazi på kostholdet tenker jeg! Lov å kose seg innimellom.

Og for min del måtte jeg bare kutte sukkeret, og lide meg gjennom en uke med søtsug. Nå går det bedre, selvom jeg fortsatt kan få akutt lyst på sjokolade. Men ganske lett å stå i mot når jeg vet det fører til mageknip hos vesla..! :/

Spiste en liten bit 70% mørk sjokolade, hjalp faktisk på sjokoladesuget. Drikker amme-te hver kveld, synes også det hjelper på søtsuget. Det er en av de få teene som jeg synes er god uten sukker:)

Er helt enig i at det ikke går i lengden å kutte ut alt som er godt :) det klarer ikke jeg å leve med i alle fall! Nå har jeg gått 7.3 km idag, storfornøyd!

Back
Topp