Felles skravle 2015

Hadde du fortsatt strek 3 måneder etter? Æsj. Da angrer jeg i så fall på at jeg ikke sjekket i starten av denne syklusen her.

* Taster på app på mobilen *

Forrige pp hadde jeg ikke det, men hadde det på den før.
MA'en var 8. januar, så det er ca 3 måneder etter

Tar det lenger til før rester går bort på tester etter MA enn SA? Fikk jo strek en uke etter men blendahvit denne uka

Sent from my iPad using BV Forum

Hei hei! Nå har jeg gått meg en tur, og fått lest en del på eksamen! Helga som kommer er lesehelg til tusen! Mannen skal bort, og jeg er alene hjemme. Lese, lese, lese, skravle, skravle, skravle.

Hei hei! Nå har jeg gått meg en tur, og fått lest en del på eksamen! Helga som kommer er lesehelg til tusen! Mannen skal bort, og jeg er alene hjemme. Lese, lese, lese, skravle, skravle, skravle.
Woop woop!! Jeg skal også skravle og heie på deg :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Woop woop!! Jeg skal også skravle og heie på deg :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det er godt du heier! Så får jeg dårlig samvittighet hvis jeg henger for mye her å skravler.. For jeg vet du vet jeg må lese ;)

Det er godt du heier! Så får jeg dårlig samvittighet hvis jeg henger for mye her å skravler.. For jeg vet du vet jeg må lese ;)
Jeg bare nekter å svare på innleggene dine om du skravler istedet for å lese hvis det er midt i lesertimene dine. Du får sende meg en timeplan for helgen. Hehe

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Dersom man har veldig vondt i halsen, og mandlene er ved å hovne opp.

Ikke sant man da har lov til å spise den siste isen i frysen for å kjøle ned halsen?

Jeg bare nekter å svare på innleggene dine om du skravler istedet for å lese hvis det er midt i lesertimene dine. Du får sende meg en timeplan for helgen. Hehe

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Haha jeg får gjøre det ;)

Back
Topp