Felles skravle 2015

Fleipet om det i prøvetiden faktisk og han sa han ikke kom til å dra ut og at jeg bare måtte ta meg sammen. Han fikk lappen bare for et år siden, så da lystene var størst sist så kunne han ikke... Hahaha. Nå kommer han. Snakkes! Maaaaaat!! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Oppdatert 21:19.

3. Bina: 689
4. Molly: 688
5. Lykkeliten: 634
8. Sara: 522
9. Babyønske: 481
13. Liisjja: 409
19. Twinkle: 304
20. Lanterne: 277
25. Huleboer: 250
33. Foreløpig litt anonym: 175

Når denne dagen er over har det gått 23 % av mai.

Det tilsvarer:
- 68 av 300 innlegg
- 181 av 800 innlegg
- 384 av 1700 innlegg

stikker alle?

Ser sånn ut. Så da legger jeg meg også, selv om jeg har vært lite innom her i dag. Eller. Veldig til og fra.

Må legge meg så jeg kommer litt nærmere de viktige dpo-dagene. ;) :p

God natt!

Ser sånn ut. Så da legger jeg meg også, selv om jeg har vært lite innom her i dag. Eller. Veldig til og fra.

God natt!

legge meg jeg også, så jeg kommer en dag nærmere ferdig med mens

legge meg jeg også, så jeg kommer en dag nærmere ferdig med mens

Lurt. Og en dag nærmere en spennende time. Jeg krysser fingrene!

Tok en snik EL test på kvelden og den var faktisk bittelitt sterkere! Endelig :D

Taster på appen :)

God natt!
Gleder meg til oppdatering i morgen :D

Taster på appen :)

Her sover alle og mannen sover mens jeg er lysvåken så da ser jeg magic mike på netflix for 10 gang ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Fleipet om det i prøvetiden faktisk og han sa han ikke kom til å dra ut og at jeg bare måtte ta meg sammen. Han fikk lappen bare for et år siden, så da lystene var størst sist så kunne han ikke... Hahaha. Nå kommer han. Snakkes! Maaaaaat!! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Herregud for en snill huleboer :D

Januarspire 2015 <3

Herreguuuud! Jeg er gaaaal. Vi hadde egentlig lagt oss og tror dere ikke jeg har sendt hulerboermannen på dør for å kjøpe big Mac fordi jeg så det på reklame på tv? Ææææææ

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
He he.
Ene venninna mi hadde dilla på mcdonalds mat i svangerskapet

Herreguuuud! Jeg er gaaaal. Vi hadde egentlig lagt oss og tror dere ikke jeg har sendt hulerboermannen på dør for å kjøpe big Mac fordi jeg så det på reklame på tv? Ææææææ

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ee det sant??? For en mann :D♥♥ Det hadde min aldri gjort. Haha!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir nok pp 49 en realitet om en ukes tid.
Er det sant :( Det var mye.. Du er sterk! Sjekka mannen? Og har evnt du fått noe hjelp? Be om å prøve letrozol. Vi er tre på januar nå som ble gravid på første forsøk (langtidsprøvere) :)

Er det sant :( Det var mye.. Du er sterk! Sjekka mannen? Og har evnt du fått noe hjelp? Be om å prøve letrozol. Vi er tre på januar nå som ble gravid på første forsøk (langtidsprøvere) :)

Vi er sjekka å innvilga prøverør , men de mener vi skal kunne bli gravid på egenhånd også selv om det kan være vanskelig

Back
Topp