Felles skravle 2015

Alt blir lettere når man kommer inn i det :) håper det går fort :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
de første dagene er vel litt sånn ekkelt til å begynne med, så blir det bedre:)går bedre bare jeg er ordentlig kjent med produktene :)

Me jeg ser jo at flere av de april-vinnerene jeg kjenner ikke er markert som "fått mail", som Bina og huleboer. Hallo, dere må jo få premiene deres!
jeg fikk mail tidligere i dag. hun har sikkert bare glemt å oppdatere :)

de første dagene er vel litt sånn ekkelt til å begynne med, så blir det bedre:)går bedre bare jeg er ordentlig kjent med produktene :)
Ja, helt klart :D du får ha masse lykke til fremover da :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

at jeg måtte sende navn adresse tlf og mail adresse
Aha, det gjorde jeg for noen dager siden. Sendte først bare navn og adresse også fikk jeg svar om at hun måtte ha Mail og telefonnr også. Så da er det i rute :D hva vant du igjen? Jeg vant stelleunderlag. Skulle ønske jeg vant smokker :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Det gjør det heldigvis ikke her. Du bor for mange meter over havet tydeligvis :p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Vel, du vet jo hvor jeg bor :P

Hahaha, du er 6 dpo! Det er vel ikke noe vits å spørre hvordan den så ut engang. Hahahahaha :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Det er "noe" på den i virkeligheten, tror egentlig ikke det synes på bildet. Jeg testet fordi jeg har vært kvalm på jobb i hele dag, og sånn nesten-kaste-opp i et par situasjoner. Det er veldig uvanlig for meg å være så kvalm (selv om jeg er ofte kvalm da, alltid litt før EL og litt før tr, men det er jo heller ikke nå.) Så da jeg kom hjem fra jobb, utslitt etter en kvalm dag så vant Testetøsa over alt som heter fornuft. Nå er jeg spent på om "noe" er pga hcg og om det da er nytt hcg eller om jeg fortsatt har rester etter MA. 50 dager siden forrige test, og nesten tre måneder siden MA nå.

Jaja. Galskapen lenge leve hvert fall! :D

* Taster på app på mobilen *

Aha, det gjorde jeg for noen dager siden. Sendte først bare navn og adresse også fikk jeg svar om at hun måtte ha Mail og telefonnr også. Så da er det i rute :D hva vant du igjen? Jeg vant stelleunderlag. Skulle ønske jeg vant smokker :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
vant det samme som deg:) smokker vant jeg sist :)

Oppdatert 09:06.

3. Bina: 649
4. Molly: 633
5. Lykkeliten: 597
6. Sara: 503
8. Babyønske: 459
11. Liisjja: 373
18. Twinkle: 281
20. Lanterne: 256
31. Huleboer: 169
34. Foreløpig litt anonym: 152

Når denne dagen er over har det gått 23 % av mai. Det tilsvarer:
- 68 av 300 innlegg
- 181 av 800 innlegg
- 384 av 1700 innlegg

Det er "noe" på den i virkeligheten, tror egentlig ikke det synes på bildet. Jeg testet fordi jeg har vært kvalm på jobb i hele dag, og sånn nesten-kaste-opp i et par situasjoner. Det er veldig uvanlig for meg å være så kvalm (selv om jeg er ofte kvalm da, alltid litt før EL og litt før tr, men det er jo heller ikke nå.) Så da jeg kom hjem fra jobb, utslitt etter en kvalm dag så vant Testetøsa over alt som heter fornuft. Nå er jeg spent på om "noe" er pga hcg og om det da er nytt hcg eller om jeg fortsatt har rester etter MA. 50 dager siden forrige test, og nesten tre måneder siden MA nå.

Jaja. Galskapen lenge leve hvert fall! :D

Oi, jammen spennende! Men har ikke du hatt blendahvite etter MA da? Det kan jo ikke være gamle hcg rester da vel?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

er det ikke med smokker denne mnd i premiene?
Jo, stemmer! Men nå skal jeg ha stelleveska :D hva skal du skrive på smokkene? A har vel sluttet med smokk for lenge siden?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jo, stemmer! Men nå skal jeg ha stelleveska :D hva skal du skrive på smokkene? A har vel sluttet med smokk for lenge siden?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
har #2 på de. vant de i februar. så de ligger i skapet å venter på spirelille <3
Adrian sluttet med smokk sa han var rundt ett år. pga ørebetennelse. så da glemte han smokken.var heeelt greit for meg :D

Back
Topp