jaVar det telefonselger du jobba som?Da skjønner jeg du er sliten i hue
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaVar det telefonselger du jobba som?Da skjønner jeg du er sliten i hue
![]()
Jeg visste jo at jeg ikke var gravid så litt jippi ja, fire dager med spotting er nok og vel så det
fra app
Haha, den var bra!I så fall er det vel PLL?
Sent from my iPad using BV Forum
Ha ha testetøsa <3
-Fra appen-
Haha, den var bra!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Alt blir lettere når man kommer inn i detførste dagen med ringing så var litt stress egentlig. litt vel nervøs. men har gått greit. selger kontormateriell![]()
I så fall er det vel PLL?
Det tror jeg også. De har jo snakket om den serien førHihi.. Måtte bare. Jeg tror det var meningen at det skulle stå PLL da.
Sånn skjerObs, jeg som leste litt fort..
Slikt skjer
Hahaha, du er 6 dpo! Det er vel ikke noe vits å spørre hvordan den så ut engang. HahahahahaJada. Hun overtalte meg til å teste i dag i stedet. Mitt alterego, eller min gale halvdel. Jaja. Sånn kan det gå.Da varer galskapen bare enda lenger da.

Ja, vi får håpe detGodt du forstod hva jeg mente. Nok i massevis, forhåpentligvis er du på vei til å få hjelp mot spottingen nå, og for spire.
Det gjør det heldigvis ikke her. Du bor for mange meter over havet tydeligvisHvorfor i alle dager snør det nå![]()
Det har ikke jeg. Lite tid til tv egentlig.Jeg har sett de siste episodene av how i met your mother, griner meg ihjel her
Taster på appen![]()
GratulererHei dere! Jeg er helt fersk og er ikke helt med på alle forkortelser dere bruker. Jeg er nå 5+0, men foreløpig forventet termin 8.januar. Dette er min første og har ikke vært gravid før (som jeg vet om). Håper virkelig dette går bra Fint å være med i en gruppe og følge hverandre fremover. Ha en flott dag!
Sent from my iPhone using BV Forum
Snø nå hørtes litt kjipt ut ja.Hvorfor i alle dager snør det nå![]()
Hvor ser du det? Jeg har sendt Mail til tamara jeg og fått svar... Mange dager siden...Me jeg ser jo at flere av de april-vinnerene jeg kjenner ikke er markert som "fått mail", som Bina og huleboer. Hallo, dere må jo få premiene deres!