Felles skravle 2015

Jeg visste jo at jeg ikke var gravid så litt jippi ja, fire dager med spotting er nok og vel så det

fra app

Godt du forstod hva jeg mente. Nok i massevis, forhåpentligvis er du på vei til å få hjelp mot spottingen nå, og for spire.

Sent from my iPad using BV Forum

Ha ha testetøsa <3

-Fra appen-

Jada. Hun overtalte meg til å teste i dag i stedet. Mitt alterego, eller min gale halvdel. Jaja. Sånn kan det gå. :p Da varer galskapen bare enda lenger da. :cool:

Haha, den var bra!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hihi.. Måtte bare. Jeg tror det var meningen at det skulle stå PLL da. :p

første dagen med ringing så var litt stress egentlig. litt vel nervøs. men har gått greit. selger kontormateriell :)
Alt blir lettere når man kommer inn i det :) håper det går fort :)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jada. Hun overtalte meg til å teste i dag i stedet. Mitt alterego, eller min gale halvdel. Jaja. Sånn kan det gå. :p Da varer galskapen bare enda lenger da. :cool:

Hahaha, du er 6 dpo! Det er vel ikke noe vits å spørre hvordan den så ut engang. Hahahahaha :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Godt du forstod hva jeg mente. Nok i massevis, forhåpentligvis er du på vei til å få hjelp mot spottingen nå, og for spire.

Ja, vi får håpe det

fra app

Jeg har sett de siste episodene av how i met your mother, griner meg ihjel her :p

Taster på appen :)

Hei dere! Jeg er helt fersk og er ikke helt med på alle forkortelser dere bruker. Jeg er nå 5+0, men foreløpig forventet termin 8.januar. Dette er min første og har ikke vært gravid før (som jeg vet om). Håper virkelig dette går bra Fint å være med i en gruppe og følge hverandre fremover. Ha en flott dag!

Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer

Me jeg ser jo at flere av de april-vinnerene jeg kjenner ikke er markert som "fått mail", som Bina og huleboer. Hallo, dere må jo få premiene deres!

Me jeg ser jo at flere av de april-vinnerene jeg kjenner ikke er markert som "fått mail", som Bina og huleboer. Hallo, dere må jo få premiene deres!
Hvor ser du det? Jeg har sendt Mail til tamara jeg og fått svar... Mange dager siden...

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Back
Topp