Lanternes dagbok

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Første innlegg i egen dagbok, etter å ha holdt til på forumet siden i fjor sommer.

Kort oppsummert om min historie: Sluttet på pillen august '13 og har prøvd siden da. Begynte å tempe etter et par mnd, og har fått ganske så god kontroll på syklusen min.

Har kommet helt til pp11 uten å skimte en eneste positiv test, men siden jeg mistenker progesteronmangel, har jeg fått resept på Crinone. Dette blir første pp jeg prøver det, så er fryktelig spent på hvordan det går :D
 
Og der var både nye el-tester og g-tester bestilt inn fra billige-teste.dk, så nå håper jeg at dette er siste gang jeg er innom den siden på lang tid!
 
Så bra du har fått deg dagbok! Mye enklere å følge med da synes jeg, og så er jeg spent på hvordan effekt du får av Crinone. :)
 
Så bra du har fått dagbok! :)





Taster på appen :)
 
Så bra du har fått deg dagbok! Mye enklere å følge med da synes jeg, og så er jeg spent på hvordan effekt du får av Crinone. :)

Nå måtte jeg få fingeren ut jeg også:) Litt kjekt å ha et eget sted, i stedenfor å spamme alle skravletrådene med hvordan der går med meg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra du har fått dagbok! :)





Taster på appen :)

Har endelig fått øynene opp for dagbøker, og siden jeg var begynt å snike i deres, fant jeg ut at det var kjekkeste å ha en egen også:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen til dagbokverdenen :D Det er godt å ha et sted man kan skrive akkurat det man vil :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Velkommen til dagbokverdenen :D Det er godt å ha et sted man kan skrive akkurat det man vil :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for det! Blir nok en del innlegg her etter hvert:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
TR var helt vekke i går, og jeg har ikke hatt en eneste menssmerter siden lørdag. Endelig klar for ny innsats ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var Crinone handlet inn, så nå gleder jeg meg til å komme hjem og lese paknigsvedlegget :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser ut som om legen har skrevet feil på pakken om hvordan jeg skal bruke Crinone. Heldigvis fikk jeg bekreftelse fra tempejentene på at det skal brukes hver dag etter el.

Første el-test tas på onsdag :D
 
Ser ut som om legen har skrevet feil på pakken om hvordan jeg skal bruke Crinone. Heldigvis fikk jeg bekreftelse fra tempejentene på at det skal brukes hver dag etter el.

Første el-test tas på onsdag :D

Jeg har også fått Crinone, men fikk beskjed om å begynne så fort jeg fikk positiv test. Burde jeg kanskje begynne så fort el er over her også?
 
Jeg har også fått Crinone, men fikk beskjed om å begynne så fort jeg fikk positiv test. Burde jeg kanskje begynne så fort el er over her også?


Jeg ville heller ha hørt på legen din. Det er ikke alle som trenger Crinone fra el, det kommer vel an på hvor lang lutealfase du har, og om du har lavt progesteronnivå i hele lutealfasen.

Hva er grunnen til at du har fått Crinone, da?

Jeg har fått Crinone pga spotting fra 8/9 dpo, noe som gjør at et mulig befruktet egg blir "skylt" ut uansett.

Du kan jo kanskje ta en telefon til legen i morgen og spørre? :)
 
Jeg ville heller ha hørt på legen din. Det er ikke alle som trenger Crinone fra el, det kommer vel an på hvor lang lutealfase du har, og om du har lavt progesteronnivå i hele lutealfasen.

Hva er grunnen til at du har fått Crinone, da?

Jeg har fått Crinone pga spotting fra 8/9 dpo, noe som gjør at et mulig befruktet egg blir "skylt" ut uansett.

Du kan jo kanskje ta en telefon til legen i morgen og spørre? :)

Jeg ba selv om Crinone etter SA, fordi jeg leste rundt på nettet ang pco og graviditet og at kroppen ikke bestandig klarte og produsere nok progesteron selv :( Jeg får bare begynne på det om testen blir positiv igjen :)

Håper du får god virkning av Crinone, masse lykke til :)
 
Jeg ba selv om Crinone etter SA, fordi jeg leste rundt på nettet ang pco og graviditet og at kroppen ikke bestandig klarte og produsere nok progesteron selv :( Jeg får bare begynne på det om testen blir positiv igjen :)

Håper du får god virkning av Crinone, masse lykke til :)

Krysser fingrene for at det bare er en progesteronboost som skal til for at spiren din holder seg på plass neste gang :)

Er du dpo allerede, eller venter du på el?
 
Krysser fingrene for at det bare er en progesteronboost som skal til for at spiren din holder seg på plass neste gang :)

Er du dpo allerede, eller venter du på el?

Tusen takk for det, håper Crinone kan hjelpe meg slik at jeg slipper å miste igjen. :)

Har el nå, fikk positiv test i går og i dag, skal teste i morgen også og dagen etter eventuelt. Vi driver å legger inn aksjer nå, hehe :)
 
Tusen takk for det, håper Crinone kan hjelpe meg slik at jeg slipper å miste igjen. :)

Har el nå, fikk positiv test i går og i dag, skal teste i morgen også og dagen etter eventuelt. Vi driver å legger inn aksjer nå, hehe :)
Ikke samtidig som du skravler, håper jeg :p Masse lykke til!
 
Håper testene jeg bestilte på søndag er ligger i postkassen når jeg kommer hjem i dag. Bestilte på søndag, så har kanskje litt høye forhåpninger.

Testingen begynner i morgen, og vil aller helst bruke EL-testene fra billige-teste. E-bay-testene kan jeg heller spare til neste pp :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser ut som om legen har skrevet feil på pakken om hvordan jeg skal bruke Crinone. Heldigvis fikk jeg bekreftelse fra tempejentene på at det skal brukes hver dag etter el.

Første el-test tas på onsdag :D
Jeg ville fulgt det legen skriver, jeg har mistet tre ganger siste året å begynte med crinone på IKM-dagen:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp