**IKM uke 19**

Er vel doc morris som trenger mindre hCG enn de andre testene.
Ja :-) jeg mente at jeg håper jeg får hormoner i posten. Skulle ønske det var så enkelt liksom :-D. Har en DM igjen som skal brukes på onsdag. Nettopp bestilt flere bt. Så testinga kan fortsette, og jeg håper det følger hcg med i teste bestillingen :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja :) jeg mente at jeg håper jeg får hormoner i posten. Skulle ønske det var så enkelt liksom :-D. Har en DM igjen som skal brukes på onsdag. Nettopp bestilt flere bt. Så testinga kan fortsette, og jeg håper det følger hcg med i teste bestillingen :p

Hadde vært kjekt ja :D

Nå har jeg laga sukkerfri kremkake :-) har høy mestringsfølelse nå ja! Er ikke flink på kjøkkenet i det hele tatt, og kaka såg jaffal god ut :-) da er det bare å glede seg til besøk i morgen :-) hurra for meg ;-)

Nå har jeg laga sukkerfri kremkake :-) har høy mestringsfølelse nå ja! Er ikke flink på kjøkkenet i det hele tatt, og kaka såg jaffal god ut :-) da er det bare å glede seg til besøk i morgen :-) hurra for meg ;-)

Må få se bilde :)
Er veldig spent på om den er god :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Tok den utav forma jeg :-) sååå fornøyd med meg selv nå :-D

Vedlegg

• 1399316987763.jpg
    1399316987763.jpg
    63,7 KB · Visninger: 81
Bina, kan du være så snill og redigere denne? :) ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.

ting tar tid i dag. men jeg ser en svak svak sterk på testen her :D

den så veldig god ut :)
Håper den smaker like godt som den ser ut :-P det kan jeg ikke garantere :-P. Med mine kokke kunnskaper må det skje ett under om jeg har fått til både utseende og smak i samme kake!!:-P

Håper den smaker like godt som den ser ut :p det kan jeg ikke garantere :p. Med mine kokke kunnskaper må det skje ett under om jeg har fått til både utseende og smak i samme kake!!:p

ser ut som den smaker kjempe godt :D så du har helt sikkert fått det til helt perfekt

ser ut som den smaker kjempe godt :D så du har helt sikkert fått det til helt perfekt
Takker for støtten ;-) håper du har rett både når det gjelder kaken og testen :-P

Back
Topp