Gratulerer SÅ myeså utrolig moro!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer SÅ myeså utrolig moro!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi er vell flere her som ønsker oss mer hcg. Håper jeg får noe i posten i morgen ;-). Hihihi
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
JaEr vel doc morris som trenger mindre hCG enn de andre testene.
Jajeg mente at jeg håper jeg får hormoner i posten. Skulle ønske det var så enkelt liksom :-D. Har en DM igjen som skal brukes på onsdag. Nettopp bestilt flere bt. Så testinga kan fortsette, og jeg håper det følger hcg med i teste bestillingen
Hadde jeg hatt doc morris hadde jeg sikkert testet i morgen, men siden jeg kun har bt, og siden glad sau har utfordret meg, venter jeg til onsdag.. om det går daDe trenger mer hCG![]()
Må få se bildeNå har jeg laga sukkerfri kremkakehar høy mestringsfølelse nå ja! Er ikke flink på kjøkkenet i det hele tatt, og kaka såg jaffal god ut
da er det bare å glede seg til besøk i morgen
hurra for meg ;-)
Den skal stå i form over natta, så legger ut bilde i morgenMå få se bilde
Er veldig spent på om den er god
Ønsker oss en liten skatt![]()
ser noe på den øversteTesten fra i går (øverst) og dagens. Ser streken bedre nå. I hverfall på doc morrisen
ting tar tid i dag. men jeg ser en svak svak sterk på testen herBina, kan du være så snill og redigere denne?ser noe der i dag som er ner tydelig enn før.. Ikke sikker på om jeg fikk det med på bilde da.
den så veldig god utTok den utav forma jegsååå fornøyd med meg selv nå :-D
Spennendeting tar tid i dag. men jeg ser en svak svak sterk på testen her![]()
Håper den smaker like godt som den ser utden så veldig god ut![]()
ser ut som den smaker kjempe godtHåper den smaker like godt som den ser utdet kan jeg ikke garantere
. Med mine kokke kunnskaper må det skje ett under om jeg har fått til både utseende og smak i samme kake!!
Takker for støtten ;-) håper du har rett både når det gjelder kaken og testenser ut som den smaker kjempe godtså du har helt sikkert fått det til helt perfekt
Namnam!Tok den utav forma jegsååå fornøyd med meg selv nå :-D
hihi. det gjenstår og seTakker for støtten ;-) håper du har rett både når det gjelder kaken og testen
Glad sau skal først teste på onsdag.. hihi, om hun kan holde seghihi. det gjenstår og se
Når skal du teste igjen ?