Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så klart skal jeg gjøre detgratulerer så masse
weeeeee
Da kan jeg vel begynne å rope hurra jeg ogsånå må bare lille spire klamre seg godt fast
gøy at vi begynner å bli noen med positive tester alt,og vi har akkurat starta uka..så dette kan bli spennende
![]()
Kom deg inn på januar Suseguri
Januar 2015 <3
Gratulerer til alle som starter ikm uka med positive tester :-D. Krysser fingrene for at det blir flere slike i løpet av dagene som kommer. Inkludert hos meg selv selvfølgelig ;-). <3 alle skal til januar!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kom deg inn på januar Suseguri
Januar 2015 <3
Hun må jo passe på lista her da![]()
![]()
Men den kan hun jo passe på fordet om hun flytter inn på januarHun må jo passe på lista her da![]()
![]()
Er i hverfall vanskelig og la være og testePrøver å finne ut av om jeg skal teste i morgen, eller vente til onsdag. Er 9 dpo i dag, dagens test var blendahvit, og det er jo tidlig ennå. Har kun bt-tester, og de er vel ikke så følsomme som doc morris ihvertfall. Hmmm.. får se hva jeg ender opp med i morgen :/
Tar du da imot utfordringen med å vente selv?Er i hverfall vanskelig og la være og testemen vi har fremdeles en date på onsdag; ') utfordrer deg til å vente til da;-) hehehe
Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Gratulerer så myeSetter du meg på gravid???![]()
Søren.. visste denne kom til å søå tilbake på megTar du da imot utfordringen med å vente selv?![]()
Du velger jo selv, men du skulle jo først teste onsdag. Det var jo ihvertfall planenSøren.. visste denne kom til å søå tilbake på megjeg må vell prøve på det da
Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Jeg skal prøveDu velger jo selv, men du skulle jo først teste onsdag. Det var jo ihvertfall planenJeg tar utfordringen jeg. Skulle ikke teste i dag heller, men ble litt revet med når tempen økte..
Da kan jeg vel begynne å rope hurra jeg ogsånå må bare lille spire klamre seg godt fast
gøy at vi begynner å bli noen med positive tester alt,og vi har akkurat starta uka..så dette kan bli spennende
![]()
Testen fra i går (øverst) og dagens. Ser streken bedre nå. I hverfall på doc morrisen
Tempen går rette veien.![]()
Prøver å finne ut av om jeg skal teste i morgen, eller vente til onsdag. Er 9 dpo i dag, dagens test var blendahvit, og det er jo tidlig ennå. Har kun bt-tester, og de er vel ikke så følsomme som doc morris ihvertfall. Hmmm.. får se hva jeg ender opp med i morgen :/
Vi er vell flere her som ønsker oss mer hcg. Håper jeg får noe i posten i morgen ;-)De trenger mer hCG![]()