**IKM uke 19**

Gratulerer til alle som starter ikm uka med positive tester :-D. Krysser fingrene for at det blir flere slike i løpet av dagene som kommer. Inkludert hos meg selv selvfølgelig ;-) :p. <3 alle skal til januar!!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for dere og :D

Testen fra i går (øverst) og dagens. Ser streken bedre nå. I hverfall på doc morrisen

Vedlegg

• 1399302058405.jpg
    1399302058405.jpg
    38,5 KB · Visninger: 90
Tempen går rette veien.:-)

Vedlegg

• 1399302336384.jpg
    1399302336384.jpg
    97,4 KB · Visninger: 84
Prøver å finne ut av om jeg skal teste i morgen, eller vente til onsdag. Er 9 dpo i dag, dagens test var blendahvit, og det er jo tidlig ennå. Har kun bt-tester, og de er vel ikke så følsomme som doc morris ihvertfall. Hmmm.. får se hva jeg ender opp med i morgen :/

Prøver å finne ut av om jeg skal teste i morgen, eller vente til onsdag. Er 9 dpo i dag, dagens test var blendahvit, og det er jo tidlig ennå. Har kun bt-tester, og de er vel ikke så følsomme som doc morris ihvertfall. Hmmm.. får se hva jeg ender opp med i morgen :/
Er i hverfall vanskelig og la være og teste :-p men vi har fremdeles en date på onsdag; ') utfordrer deg til å vente til da;-) hehehe :-p

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Er i hverfall vanskelig og la være og teste :p men vi har fremdeles en date på onsdag; ') utfordrer deg til å vente til da;-) hehehe :p

Tar du da imot utfordringen med å vente selv? :) Du skulle jo egentlig først teste onsdag jo :P

Tar du da imot utfordringen med å vente selv? :)
Søren.. visste denne kom til å søå tilbake på meg :-p jeg må vell prøve på det da :-p

Søren.. visste denne kom til å søå tilbake på meg :p jeg må vell prøve på det da :p

Du velger jo selv, men du skulle jo først teste onsdag. Det var jo ihvertfall planen :P Jeg tar utfordringen jeg. Skulle ikke teste i dag heller, men ble litt revet med når tempen økte..

Nei, tror jeg må sette meg ned med noe strikketøy nå, for å komme vekk fra pcen.. Pluss at jeg må strikke denne genseren ferdig, hvis ikke får mamma rett med at jeg ikke kommer til å klare det :P

Du velger jo selv, men du skulle jo først teste onsdag. Det var jo ihvertfall planen :P Jeg tar utfordringen jeg. Skulle ikke teste i dag heller, men ble litt revet med når tempen økte..
Jeg skal prøve :-) har ikke noe selvdisiplin når det kommer til testing :-P. Haha

De trenger mer hCG :)

Back
Topp